Hop til indhold

Recommended Posts

Sidste gang bestilte jeg sex kys og oral uden med hende...fik betalt. Derefter ingen kys sex med en anden da hun gik og jeg fik at vide hun var booket forkert. Fik dog en derefter der var også lækker der udførte det jeg ønskes dog med hætte på. ..ikke det bedste sted...penge fixeret.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Hun er nok noget af det strammest og her mener jeg ikke mellem benene, man skal lede længe efter.
Personligheden er efter min mening, ikke specielt serveminded eller for den sags skyld generelt imødekommende.
Hun kan nok højst snige sig op til et HJ, ønsker man merer, er det de andre piger der arbejder på stedet, der klarer den del.
Men nu er hun jo mammasan, så det bestemmer hun jo selv.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg røg også på et tilbud der for et års tid siden. Havde luret på stedet længe, for hun ser altså flot ud i mine øjne, men det blev en af de oplevelser, jeg helst havde undværet. Jeg synes normalt, jeg er god til bare at gå, når jeg kan mærke, at det her bliver ikke godt, men havde som sagt luret på det længe, så da jeg endelig stod der, så tænkte jeg, at det skulle altså lige prøves, for det var vist et eller andet med et tilbud til halv time til 200 eller 250, og så kunne man jo altid købe mere en anden gang.

Jeg kunne allerede mærke med det samme, at det er en dårlig idé det her. Men jeg betalte, og blev på automatpilot bedt om at gøre mig klar. Magen til meningsløs massage skal man lede længe efter og der blev ikke udvekslet mere end max tre sætninger resten af min tid der. Jeg kommer selvsagt ikke igen. Jeg plejer gerne at gå efter steder, hvor jeg kan komme igen i en lang periode og føle mig velkommen og hvor man også kan snakke sammen og måske tilmed flirte lidt. Der behøver ikke opstå noget stort, men bare man kan mærke, at man er to mennesker i en eller anden form for sameksistens og ikke en eller anden kold forretningsforbindelse.

Altså, hvis robotterne kommer og tager disse jobs også på et tidspunkt, så er det muligt, at første københavnske testrobot er havnet på Valby Langgade.

Del dette indlæg


Link til indlæg

For en gangs skyld vil jeg blande mig, da jeg faktisk har okay positiv erfaring med Bee på stedet. Jeg har fået behandling af hende 3 gange, og det har alle gange været fint inden for konceptet massage+HJ+hun beholder tøjet på. 

I denne tråd, hvor jeg sidst beskrev oplevelser på stedet, er der en mere med positiv erfaring derfra. Det kan handle om mange ting, men det er nok især en fordel ikke at forvente mere avancerede ydelser end et hj fra en påklædt, når det drejer sig om Bee. Man kan selvfølgelig være heldig, men man skal ikke spille Lotto for at vinde den store gevinst - kun for spændingen.

Det er dog helt uacceptabelt, hvis hun aftaler noget og tager betaling, men ikke vil - det er klart.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...