Sødmand 74 Skrevet 20. April, 2020 Hej Hvordan føles det at have Klamydia? Jeg ved at mange ikke får symptomer men andre får. Nogle symptomer er udflåd og svige når man tisser. Jeg har ingen af delene men de sidste par måneder har en kilderende fornemmelse i pikken, uden jeg er liderlig. Det er noget der først opstår i løbet af dagen. I perioder går den kilderende fornemmelse over til en smerte i pikken. Er der andre der har prøvet at have dette? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Madame-elisabeht(TV) 560 Skrevet 20. April, 2020 Sødmand skrev, for 12 minutter siden: Hej Hvordan føles det at have Klamydia? Jeg ved at mange ikke får symptomer men andre får. Nogle symptomer er udflåd og svige når man tisser. Jeg har ingen af delene men de sidste par måneder har en kilderende fornemmelse i pikken, uden jeg er liderlig. Det er noget der først opstår i løbet af dagen. I perioder går den kilderende fornemmelse over til en smerte i pikken. Er der andre der har prøvet at have dette? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 14128 Skrevet 20. April, 2020 Sødmand skrev, for 3 minutter siden: en kilderende fornemmelse i pikken Søg læge - det er et problem og grunden til Klamydias store udbredelse at mange går for længe, inden de bliver undersøgt og kvinder ofte ikke mærker noget. - du skal bare medbringe en urinprøve, du skal tage 2 timer efter du sidst har tisset - så prøven er "frisk". Så går der måske et par dage, før du kan ringe og få besked - og er den positiv, udskriver lægen en recept på 2 piller, du kan afhente på apoteket - det er så enkelt at jeg ikke forstår folk ikke bliver undersøgt noget oftere. Det ville ellers være en ide, når coronatestteltene kommer op at køre, om man samtidigt gennemførte en test for klamydia, så den kunne komme ned på samme antal smittede som gonorhea. Men det kan være det løser sig selv, nu når alle værtshuse, diskoteker mv. må holde lukkede og antallet af "one night stands" er reduceret 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sødmand 74 Skrevet 20. April, 2020 Jeg er enig og jeg har bestilt tid. For Ca.3 Uger siden købte jeg Azithromycin på en engelsk hjemmeside, og tog det efterfølgende . Så jeg burde vel være fri for det når jeg har taget det? Jeg har hellere ikke kunne læse at det at det kildrer skulle betyde at jeg har klamydia, men hvorfor gør det så det? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lykkelige Dan 30 Skrevet 20. April, 2020 Derfor er usikker sex uden kondom ved pigerne uroligt dumt 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lykkelige Dan 30 Skrevet 20. April, 2020 (edited) Der vil komme udflåd ikke meget men nok til du kan se lidt i dine underbukser. Der vil også være rester på din pik ved urinrørs udmunding. Måske lidt feber og træthed .... Ved ikke om du er i forhold eller ej. Men du skal til lægen og der får du et sæt hestepiller. Måske også en podning. Og så skal lære at bruge kondom fremover. Specielt hvis du dyrker usikker sex og har en partner. Ofte et stort emne her på EG om sex uden kondom med en glædespige er farligt. Og ja man kan få så meget andet end aids. Klamydia er den mest smitsygdom uden kondom. Og man kan have det i lang tid uden man ved det som mand. Derfor smitte man så sin fast partner også. Redigeret 20. April, 2020 af Lykkelige Dan Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lykkelige Dan 30 Skrevet 20. April, 2020 Sødmand skrev, for 5 timer siden: Jeg er enig og jeg har bestilt tid. For Ca.3 Uger siden købte jeg Azithromycin på en engelsk hjemmeside, og tog det efterfølgende . Så jeg burde vel være fri for det når jeg har taget det? Jeg har hellere ikke kunne læse at det at det kildrer skulle betyde at jeg har klamydia, men hvorfor gør det så det? Man skal bruge kondom 14 dage efter man er startet på en kur. Så nej man er ikke sygdomsfri fordi du tager de piller. Der sidde rester i urinrøret meget lang tid efter. Derfor kondom de næste 14 dage. Men sådan oplysninger får man jo ikke ved selv at bestille noget over nettet for at kurere sig selv Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sødmand 74 Skrevet 20. April, 2020 Det er jo også 3uger siden jeg tog dem. Og ja jeg er helt enig man skal bruge gummie. Big mistake Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sødmand 74 Skrevet 20. April, 2020 Jeg har ingen udflåd og ej heller smerter når jeg tisser, kun den her irriterende kilderende i pikken. Så spørgsmålet er hvad der kan være Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 20. April, 2020 Sødmand skrev, for 43 minutter siden: Jeg har ingen udflåd og ej heller smerter når jeg tisser, kun den her irriterende kilderende i pikken. Så spørgsmålet er hvad der kan være Mit bedste råd er at opsøge lægen og blive testet. Det hjælper ikke med diverse husmoderråd. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
barrøv 87 Skrevet 21. April, 2020 Hvis man synes det er træls at involvere sin familielæge i problemet, så er der hudklinikken på det gamle Marselisborg hospital i Aarhus, som tester. Du krydser nej til at din læge skal have besked. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Visti-Vistisen 1900 Skrevet 21. April, 2020 Lyder nu mest som urinrørsbetændelse. Det har typisk intet med sex at gøre. Det kan f.eks skyldes fnuller fra dine underhyler, lagenet, dynen, støv, hårskæl og tusindvis af andre årsager. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Julius 1353 Skrevet 21. April, 2020 Jeg havde for mange år siden noget udflåd, som gav tydelige pletter i underbukserne, og en kildrende/kløende fornemmelse i urinrøret. Jeg var rimelig sikker på, det ikke var en kønssygdom, men blev selvfølgelig undersøgt med podning og urinprøve. Lægen kunne se nogle overfladeceller, men der var ingen bakterier. Jeg blev kureret med samme medicin som til klamydia, og det hjalp omgående. Nogle år senere kom det igen, dog knap så meget udflåd, men den samme kildrende fornemmelse. Denne gang ventede jeg lige et par dage, nu vidste jeg jo, det ikke var alvorligt, og det gik så også bare i sig selv igen. Men hvis det har stået på i et par måneder, så skal du få det undersøgt, og lad så være med at købe medicin på nettet, uden du ved, hvad du fejler. Det er ingen skam at gå til læge, uanset hvilke symptomer man har. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
underdog40 6868 Skrevet 22. April, 2020 Jeg tror jeg vil prøve det dersens kondomhalløj. Det lyder til at fungere. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
PeterN 742 Skrevet 22. April, 2020 Jeg vil lige gøre opmærksom på at lummersovs ikke er det samme som udflåd !!! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sødmand 74 Skrevet 29. April, 2020 Jeg har fået svar på mine tests for alle kønssygdomme. Alle var heldigvis negative. Ingen sex uden komdom fremadrettet Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg