Hop til indhold

SEX ER GODT - SEX ER SUNDT

Featured Replies

Skrevet

SEX ER GODT - SEX ER SUNDT - OGSÅ FOR SINGLER --- sådan lød det for få minutter siden fra Søren Brostrøm. 

Så hermed er startskuddet gået til min kamp for at blev tilfredsstillet. Jeg advarer allerede nu alle, der måtte annoncere med ydelser i den retning.

Er det så for tidligt? 

Er det så for farligt?

Jeg aner det ikke, men når Søren Brostrøm siger, at os singler vi godt må have sex, så har jeg godt nok ikke lyst til at vente længere - har du?

RETNINGSLINIERNE FRA SUNDHEDSSTYRELSEN:

1285782425_Skrmbillede2020-04-20kl_15_23_33.png.6d54242379de21604d3d40f0bcb8964e.png

Redigeret af Asmodeus

Skrevet

Som du selv har lagt op, så står der vi skal gøre det med så få partnere som muligt, og undgå at kysse og kramme nogle udenfor vores nære omgangskreds. Betyder det så at vi må åbne og tage få kunder eller? Ingen ved det. Det er fandeme svært at beslutte sig. :(

Skrevet

Om folk vil besøge gpere eller ej og om de vil holde åbent vil jeg lade være op til den enkelte, men for langt de fleste singler vil der altså være en forskel i smittefaren ved at se en anden single eller se en gper, der alt andet lige nok alligevel når flere sexpartnere på kortere tid end en almindelig single. Jeg ville være forsigtig med at tolke anbefalingerne ind i sex-erhvervet. Anbefalingerne er møntet på “almindelig” sex.

Skrevet

Hov så var den også på landsdækkende medier:

"Selv om der er coronavirus, kan både singler og partnere stadig mødes og have sex"

"Sex er godt. Sex er sundt. Vi er seksuelle væsener, og selvfølgelig kan man dyrke sex under denne her situation."

"Som med enhver anden kontakt mellem mennesker er der en smitterisiko. Men selvfølgelig skal man kunne have sex " sagde Søren Brostrøm.

Kåre Mølbak, fra SSI,  supplerer entuitiastisk og slår fast, at det er okay at mødes.

"Jeg tænker ikke, at der er forbud mod at mødes. Det er kun i forhold til større forsamlinger (Altså ingen GB's endnu)  Så på den måde tænker jeg, at der stadig er mulighed for at have den form for kontakt, og især med en fast partner" siger han.

Coronavirus udskilles i luftvejene ved direkte dråbespredning. Det vil sige, at man kan sprede smitte gennem host og nys - ikke via sæd eller sekret.

Virusset kan blive siddende på overflader i en periode, og derfor opfordres folk til jævnligt at vaske hænder

Status mandag: 7515 personer er mandag testet positive for coronavirus i Danmark. Over halvdelen af dem er kommet sig igen efter infektionen.

https://nyheder.tv2.dk/samfund/2020-04-20-myndigheder-giver-singler-groent-lys-til-sex-under-corona

Redigeret af ppd

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.