jydskfyr 98 Skrevet 20. April, 2020 Hej, jeg søger en makker til en aftale med hende her: https://annoncelight.dk/showad/291804 Jeg forestiller mig vi deler udgiften til at booke et hotelværelse el lignende og så kan hun komme forbi der. Nogen der er interesserede i det? Det er ikke vigtigt for mig om vi begge skal være der på samme tid. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
LesterBurnham 172 Skrevet 20. April, 2020 Både billeder og tekst er særdeles fristende. Desværre afholder den nuværende situation mig fra den slags oplevelser..... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
norbert 121 Skrevet 20. April, 2020 Enig herfra - det kunne bestemt godt friste MEGET Men der skal lige være mere styr på Covid-19 situationen, inden jeg skal prøve noget. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Thai-fan72 Skrevet 20. April, 2020 norbert skrev, for 18 minutter siden: Enig herfra - det kunne bestemt godt friste MEGET Men der skal lige være mere styr på Covid-19 situationen, inden jeg skal prøve noget. Så kan du roligt regne med at blive hjemme resten af året, for den dør ikke ud af sig selv. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
tugwell 568 Skrevet 20. April, 2020 Men så er det sådan jeg gør. Altså bliver hjemme resten af året. Gider virkelig ikke ramme eller videre bringe den smitte. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg