Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

Var forbi i sidste uge. Jeg havde ikke prøvet dette sted før og tænkte at det måske var et forsøg værd :-)

Jeg blev modtaget af en relativ gammel kone, som på ingen måde minder om de to pæne piger på billederne. Var dog for høflig til blot at gå igen.

Fik en times rimelig ok massage, men sagde nej tak til yderligere.

DrThai

Skrevet
  • Author

Var forbi i sidste uge. Jeg havde ikke prøvet dette sted før og tænkte at det måske var et forsøg værd :-)

Jeg blev modtaget af en relativ gammel kone, som på ingen måde minder om de to pæne piger på billederne. Var dog for høflig til blot at gå igen.

Fik en times rimelig ok massage, men sagde nej tak til yderligere.

DrThai

Hmm...ja det anede mig at det var sådan et sted, det er lidt ærgerligt de ikke kan reklamere ordentligt på deres egen hjemmeside...det siger mig bare, at det hele er organiseret efterhånden ! Og ja det står for egen regning at sige/skrive sådan ;)

Men du så ikke andre mens du var der? Og spurgte så heller ikke efter dem på billedet ? ;)

Skrevet

Nej - så vidt jeg kunne se var der ikke andre og jeg spurgte heller ikke.

Skrevet

Jeg var der for 1½ års tid siden, inspireret af billederne på hjemmesiden, som er de

samme som er på siden i dag.

Der var ikke nogen af dem tilstede i klinikken, men en anden hæderlig udseende pige,

som dog skuffede ved afklædning, "next time we fuck for 1500" men jeg er aldrig vendt tilbage.

Har stødt på samme pige to andre steder i mellemtiden.

-OD

Skrevet

Jeg læste for ret længe siden en anmeldelse andetsteds. Oplevelsen skulle have været ret gennemsnitlig, hvilket jo også passer med ovenforstående indlæg.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.