McFarlane 262 Skrevet 18. April, 2020 https://annoncelight.dk/showad/282270 Faldt over denne annonce... Det lød spændende indtil jeg nåede til sidste afsnit.. En mango... Hvorfor lige en mango?? 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Indiske Devina Skrevet 18. April, 2020 McFarlane skrev, for 1 minut siden: https://annoncelight.dk/showad/282270 Faldt over denne annonce... Det lød spændende indtil jeg nåede til sidste afsnit.. En mango... Hvorfor lige en mango?? Måske var en vandmelon for stor Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
People Pleaseren 875 Skrevet 18. April, 2020 Indiske Devina skrev, for 1 time siden: Måske var en vandmelon for stor Jeg elsker når kvinder har humor. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest BlackMagic2020 Skrevet 18. April, 2020 der er ingen billeder Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest lurik Skrevet 19. April, 2020 Hvem elsker ikke smagen af mango ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Visti-Vistisen 1899 Skrevet 19. April, 2020 BlackMagic2020 skrev, for 1 time siden: der er ingen billeder Vær så artig.... 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Buddha 539 Skrevet 19. April, 2020 Indiske Devina skrev, for 7 timer siden: Måske var en vandmelon for stor Yes and the price per kilo is insane these days. Maybe she’s just trying to be a bit ”exotic” I mean cucumber, banana - pfft thats the ordinary stuff you can find in any home but a mango.... that is exotic Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Kubrick 977 Skrevet 19. April, 2020 Måske fordi Mango har en hård skal og dermed ikke smatter oppe i hende, mens man knepper hende i røven... Hun lyder som en frisk pige ellers, ærgerligt der ikke er billeder og priser... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lauersen 9709 Skrevet 19. April, 2020 Jeg synes det lyder frækt, og har da kigget en del på hendes annoncer tidligere. Hun lyder på mig som en pige der kender sig selv og sin lyst, og det er da noget der tænder mig. Mine muligheder for at få et alibi til at komme afsted har dog været lidt begrænsede (også før hele misæren), så jeg har ikke besøgt @Rikkepudsigcatendnu (men forhåbentligt en dag). Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Indiske Devina Skrevet 19. April, 2020 Kubrick skrev, for 43 minutter siden: Måske fordi Mango har en hård skal og dermed ikke smatter oppe i hende, mens man knepper hende i røven... Hun lyder som en frisk pige ellers, ærgerligt der ikke er billeder og priser... Helt sikkert. Hun lyder til at være mega sej Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bebop 9517 Skrevet 19. April, 2020 McFarlane skrev, for 12 timer siden: En mango... Hvorfor lige en mango? Hun tilbyder jo også fisting. Så en mango er da et meget relevant bud? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg