Hop til indhold
Guest går ned på knæ

Gavekort ide

Recommended Posts

Guest går ned på knæ

I lyset af den nuværende situation, og at der ikke er givet grønt lys for at Gudinderne igen kan starte på mandag, samt at de sikkert heller ikke ville få mange kunder foreløbig, kunne det så være en ide at man brugte gavekort ideen til at hjælpe dels Gudinderne (selvfølgelig kun dem og de steder man har absolut tillid til), men også som en slags opsparing for os liderlige mænd til senere.

Hvad mener I alle? både vi mænd og jer Gudinder?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest kenderen

der er givet grønt lys og du er 3 uger for sent på den med en ellers velmenende idé

Del dette indlæg

Link til indlæg
går ned på knæ skrev, 1 time siden:

I lyset af den nuværende situation, og at der ikke er givet grønt lys for at Gudinderne igen kan starte på mandag, samt at de sikkert heller ikke ville få mange kunder foreløbig, kunne det så være en ide at man brugte gavekort ideen til at hjælpe dels Gudinderne (selvfølgelig kun dem og de steder man har absolut tillid til), men også som en slags opsparing for os liderlige mænd til senere.

Hvad mener I alle? både vi mænd og jer Gudinder?

Hvad for nogle gudinder?

Fra mandag må massører holde åbent. Ideen er stadig god nok hvis der lukkes ned igen.  Mange vil vente med besøg indtil  der er en vaccine, så det kommer nok til at gå  mindst 1 år til det kører på fulde omdrejninger.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Rust in Peace
Lasselarseb skrev, for 14 minutter siden:

Mange vil vente med besøg indtil  der er en vaccine, så det kommer nok til at gå  mindst 1 år til det kører på fulde omdrejninger.

Og mange af os vil ikke vente... Og med et beskedent udbud pga lukkede grænser, så får pigerne travlt den næste tid.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Rust in Peace skrev, for 2 minutter siden:

Og mange af os vil ikke vente... Og med et beskedent udbud pga lukkede grænser, så får pigerne travlt den næste tid.

Du har sikkert ret i at mange ikke vil vente. Men de af os der har familie i risikogruppen holder os væk indtil der er en vaccine og en behandling. Det har lange udsigter.

Men, hvis man ikke er nervøs kan man nyde udbuddet og de lavere priser om et par uger .

Del dette indlæg

Link til indlæg
Lasselarseb skrev, for 1 time siden:

Men, hvis man ikke er nervøs kan man nyde udbuddet og de lavere priser om et par uger

Lavere priser? Det tror jeg ikke du skal regne med.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Liv skrev, for 1 minut siden:

Lavere priser? Det tror jeg ikke du skal regne med.

Vi får se :) 

Jeg er ligeglad med lavere priser da jeg under ingen omstændigheder besøger nogen inden vaccine og behandling er klar.Jeg er nok ikke den eneste der har det sådan. Derfor forventer jeg at når den første liderlighed er over at rigtig mange vil holde sig tilbage.

Der er også den med mange nye arbejdsløse hvilke nok også betyder flere prostituerede.  Jeg kan selvfølgelig tage grueligt fejl da det er  ren gætteri

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...