Claesen 593 Skrevet 18. April, 2020 Halløj der ude Jeg sad lige og funderede! Er jeg mon den eneste, der gang på gang,lige meget hvor godt jeg tænker min dag er planlagt og hvor lille sandsynlighed der er for tid, lyst og mulighed for besøg pågældende dag, gang på gang men altid først henunder aften konstatere, at både tiden, lysten og ikke mindst muligheden, er tilstæde til et visit.? Og hver gang, så irretere det mig, for det er altid så langt henne på dagen, at den udvalgte, enten har lukket, ikke har tiden eller noget i den dur. Hvorfor pokker kan det aldrig lade sig gøre for mig, at skue dagen hele vejen og så se at både tid og lyst til et besøg er der senere og så få det lagt ind i "programmet" Nå måske det bare er mig i disse tider, er det jo heldigvis ikke så aktuelt, selvom foråret er undervejs, så er der jo ikke just grund til besøg pt. Venligst Claesen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
GenerationX 166 Skrevet 18. April, 2020 Nej du er ikke alene med den der. Har også først lige den indsigt hen på aftenen men for mit vedkommende passer det mig edenligt fint da jeg stærkt fortrækker at besøge efter kl. 18 og ja kan helt klart følge dig ang. folk har lukket nu osv Er skam også faldet over nogle stykker gennem tiden som godt lige kunne sætte liv i den et øjede slange men måske har åbent fra 10-17 så det er jo bare to bad so sad for mig 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nannas Hjørne Skrevet 18. April, 2020 Lyst kan være svært at planlægge Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Claesen 593 Skrevet 18. April, 2020 Nannas Hjørne skrev, for 4 minutter siden: Lyst kan være svært at planlægge Meget svært, men jeg burde vel vide den altid pludselig kommer snigende Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TheVoice 9522 Skrevet 18. April, 2020 Nannas Hjørne skrev, for 36 minutter siden: Lyst kan være svært at planlægge Til gengæld kan den for de fleste mænd vækkes på et splitsekund. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nannas Hjørne Skrevet 18. April, 2020 Claesen skrev, for 45 minutter siden: Meget svært, men jeg burde vel vide den altid pludselig kommer snigende Eller at den uden tvivl ville ramme dig som en hammer ved første kys Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nannas Hjørne Skrevet 18. April, 2020 TheVoice skrev, for 13 minutter siden: Til gengæld kan den for de fleste mænd vækkes på et splitsekund. Og det er jeg dybt taknemmelig for min går til gengæld bare konstant og ulmer, så der skal bare lidt "wood" på gløden før den står i lys lue. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Claesen 593 Skrevet 18. April, 2020 Nannas Hjørne skrev, for 2 minutter siden: Eller at den uden tvivl ville ramme dig som en hammer ved første kys Ja det meget rammende Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JenniferRomantica 18216 Skrevet 18. April, 2020 Altså jeg er personlig fan af de mænd der først få sent lyst da jeg altid arbejder sent.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Claesen 593 Skrevet 18. April, 2020 JenniferRomantica skrev, for 11 minutter siden: Altså jeg er personlig fan af de mænd der først få sent lyst da jeg altid arbejder sent.. Men du gemmer dig så helt ovre på djæveløen Tror bare jeg skal vænne mig til, at kende mig selv så godt at jeg får skrevet til den skønne i ordentlig tid, så det ikke sker mens hun står midt i frikadellerne Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
GenerationX 166 Skrevet 19. April, 2020 Nannas Hjørne skrev, for 10 timer siden: Og det er jeg dybt taknemmelig for min går til gengæld bare konstant og ulmer, så der skal bare lidt "wood" på gløden før den står i lys lue. Så skal du bare passe på knasterne.. Det kan give sådan nogle ordenlige knald ! JenniferRomantica skrev, for 9 timer siden: Altså jeg er personlig fan af de mænd der først få sent lyst da jeg altid arbejder sent.. Vil du ikke lære flere herover i det kolde jylland hvordan man arbejder på den tid For må være enig med Claesen at du er lige en my for langt væk til at gøre udnyttelse af dine arbejdstider Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nannas Hjørne Skrevet 19. April, 2020 GenerationX skrev, 1 time siden: Så skal du bare passe på knasterne.. Det kan give sådan nogle ordenlige knald ! Vil du ikke lære flere herover i det kolde jylland hvordan man arbejder på den tid For må være enig med Claesen at du er lige en my for langt væk til at gøre udnyttelse af dine arbejdstider Min del af Nordjylland er ganske lun i svinget - som man kan høre på de ordentlige knald Hvad er sent mon? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
GenerationX 166 Skrevet 19. April, 2020 Nannas Hjørne skrev, for 2 timer siden: Min del af Nordjylland er ganske lun i svinget - som man kan høre på de ordentlige knald Hvad er sent mon? Syntes at læse på et tidspunkt at du dukker op i Aalborg fra tid til anden så hvis det er udgangspunket så er "sent" i hverdage vel mellem 19-24 og i weekenderne er tidsrummet jo lidt større så 20-03 Men igen kommer det jo helt an på hvad vi snakker om også men antager denne tråd tager udgangspunkt i sex P.S. Dejligt med en der er med på noget gas Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nannas Hjørne Skrevet 19. April, 2020 GenerationX skrev, for 8 minutter siden: Syntes at læse på et tidspunkt at du dukker op i Aalborg fra tid til anden så hvis det er udgangspunket så er "sent" i hverdage vel mellem 19-24 og i weekenderne er tidsrummet jo lidt større så 20-03 Men igen kommer det jo helt an på hvad vi snakker om også men antager denne tråd tager udgangspunkt i sex P.S. Dejligt med en der er med på noget gas Det kan være at naboerne på Sjælland er mere tilgivende end dem i Jylland Det er i hvert fald derfor jeg selv lukker kl 22. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg