Guest Randersand Skrevet 18. April, 2020 Et emne der deler folk, og jeg forstår det godt, er analsex. Jeg har ikke haft en partner der var fan af den slags, og jeg kan sagtens sætte mig ind i betænkelighederne ved at få noget puttet op bagi. Sagen er den, at jeg ikke længere kan få rejsning grundet en operation, “desværre” en libido stadig intakt - og det giver jo nogle udfordringer. Måske fordi det ikke længere er en mulighed, tænker jeg ret tit på at hvis jeg bare én eneste gang kunne få jern på, så ville jeg gerne prøve blid og forsigtig analsex (og her mener jeg så at jeg er den aktive - ikke modtager af udstyrsstykket). Som en lille bonusinfo kan jeg underholde med, at prostataopererede har en ret lille diller, da prostata skulle være at sammenligne med en avocado, og når den tages væk, smutter dilleren dermed ind i kroppen. En så lille uskyldig tissetrold burde ikke kunne forskrække mange mennesker, med da der ikke længere er nogen stivelse i den (og den i øvrigt heller ikke kan levere sæd), er den ikke til den store nytte eller begejstring. Undskyld for lidt coronafabuleren, hav en god weekend Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TheVoice 9405 Skrevet 18. April, 2020 Sex er jo heldigvis langt mere end stiv pik og 5-7 min penetrering. Derfor kan jeg nu godt sætte mig ind i, at når pikkemand ikke længere vil blive rigtig stiv, så vil man i hvert fald i en periode fokusere meget på det, og måske glemme, at seksuel nydelse kan opnår på et hav af forskellige måder. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 18. April, 2020 Jeg kender mennesker der har fået fjernet prostata, og som stadig kan opnå rejsning vha potensmidler. Når det er sagt, så har det i en del år ikke været penetreringen der har været i focus i mit sexliv. Faktisk synes jeg det er lidt kedsommeligt, når det er det der er målet. Jeg har fået mange fine orgasmer på slap diller, også nogen der var meget bedre end dem jeg får med dolk på. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Randersand Skrevet 19. April, 2020 Naturligvis findes der en række potensmidler i dag, de virker forskelligt på forskellige mennesker - og forskelligt ifm hvad der er problemet/hvor meget væv og nerver der er fjernet. Der kunne skrives en humoristisk monolog om mine prøvelser af diverse medikamenter, og sidste test var en så stor udfordring, at jeg sagde nej til at forsøge mig med flere “oplevelser”. En anden mindre hyggelig bemærkning kom fra den ledende kvindelige læge/sygeplejerske, da vi naturligvis havde en længere snak om situationen, og jeg i den forbindelse fortalte at min partner ikke havde nogen interesse i sex - “Ja, jeg skal jo ikke bestemme hvem du går i seng med” mumlede hun (men hun misbilligende så på mig). Husk at komme lidt ud i dag, det er #Danmarkløber i dag, man kan også gå i stedet - og det er gratis. Mere end 26.000 på landsplan er tilmeldt - vi starter klokken 11 i dag. Husk at være glad, se positivt på situationen - og smil til dine medmennesker Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg