annimist 65 Skrevet 18. April, 2020 Hejsa er der nogen der har besøgt Fie fra episkm.com? Og eventuelt kan fortælle lidt om oplevelsen og hendes alder? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
annimist 65 Skrevet 18. April, 2020 Må gerne flyttes til efterlysninger.... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Mcfee Skrevet 18. April, 2020 Hejsa , jeg har prøvet episk massage hos Fie , hun er en moden dame , utrolig nem at snakke med . Hendes massage er god , efter jeg havde fået orgasme første gang , blev hun ved med at masserer dejlig blidt til jeg var klar igen . Fik udløsning 3 gange . Det var rigtig godt. Hende vil jeg anbefale ..... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
annimist 65 Skrevet 18. April, 2020 Mcfee skrev, for 3 timer siden: Hejsa , jeg har prøvet episk massage hos Fie , hun er en moden dame , utrolig nem at snakke med . Hendes massage er god , efter jeg havde fået orgasme første gang , blev hun ved med at masserer dejlig blidt til jeg var klar igen . Fik udløsning 3 gange . Det var rigtig godt. Hende vil jeg anbefale ..... Det lyder som en god oplevelse. Hvordan så hun ud? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg