Hop til indhold

Historie tid!!!:-D

Featured Replies

Skrevet

Kære mænd og damer

Sæt jer ned, nu er det tid til at fortælle en uhyggelig historie.. muhahaha.

Bliv ikke for bange. Ryk jer tæt på hianden, med 1 meters afstand:lol:

( ingen i denne historie er virkelig. Hvis nogen skulle have det samme navn er det ikke jer jeg skriver om)

Lad os begynde * host host, rømmer sig*

Der var engang for længe siden ( ca 40 dage siden) 4 piger. De hed Lucy,Linda,Lone og Line.

De var noget man kaldte glædespiger. Man forkortede tit deres titel til gp'er. 

Men pigerne havde det fint med det. De spredte en masse glæde , specielt hvergang de kom. 

De 4 piger hyggede sig rigtig meget, med deres arbejde og de havde hver deres felter i deres arbejde.

Lucy, elskede at lege kæreste-lege. Jo mere romantik jo bedre.

Linda var mere til hurtige knald, helst så mange mænd som muligt.

Lone var til det hårde dominas, hvor hun var domina.

Og Line kunne bare godt li at underkaste sig for andre.( blive domineret)

Men de hygge sig rigtig meget, hver dag de vågnede havde de sat en plan for hvordan dagen skulle være. De stod op, gik i bad og gjorde sig lækker. Drak deres morgen kaffe og ventede længselfuld foran mobilen og computeren på at en dejlig mand skulle kontakte dem.

Hver gang de hørte et bling, var de rigtig spændte og skyndte sig at læse og svare tilbage. 

Mødes med nogen og hygge sig gevaldig med mange på en dag. Når dagen var om gik de i bad, børstede tænder og gik i seng. Det var livet tænkte de inden de faldt i søvn.

MEN SÅ skerte der noget. Der var kommet en farlig ting til landet. Nyhedsværterne var så bange for den at de gav den et navn. CORONA!!!! DUMD DUMD DUUUMM.

Corona var en slem en og gav en skræk i livet, på mange. Men den var ikke det væreste. Den havde en tvilling som de kaldte COVID-19 ( SKRIIIG, RÆDSEL)

og Covid-19 var rigtig farlig! Meget være end sin bror. Han fik hele landet til at lukke sig ned.

Alle skulle blive indendørs og holde afstand til hianden hele tiden.

Regeringen sagde det kun var midlertidigt højst 14 dage, så smuttede de igen.

Så Lucy,Linda,Lone og Line tænkte ikke så meget over det. Det er jo bare en ferie så ik?

Pludselig fik de afvide at Corona og Covid-19 ville blive i landet i længere tid!  Så de skulle lige tage 14 dage mere ferie. 

Modvilligt sagde pigerne okay. Men de kunne mærke at det blev hårdere og hårdere ikke at være sammen med mænd.

De begyndte at lede efter altanative løsninger. Og brugte brusere, dildoer, og sex maskiner på sig selv.

Lucy begyndte at tænde mange stearinlys og høre romantisk musik, mens hun græde bruge en dildo på sig selv.

Linda hoppede på sin sex maskine 20 gange om dagen og var stadig ikke tilfredsstilt.

Lone prøvede at dominere sit lege tøj g brugeren.

Og søde Line prøvede at hælde stearin på sig selv og råbe af sig selv. Det var slet ikke det samme.

Langsom kunne pigerne mærke at de blev mere og mere frustreret. Men hvad kunne de gøre de farlige ting hærgede jo i landet?

De begyndte at eksperimentere yderligere.

Forsættelse følger....

Hvem vil forsætte historien?

Skrevet

Bare fordi du kalder mig Lucy, så kan jeg altså godt genkende mig. Og du har ikke spurgt om lov til at skrive om mig. Men hvis du gør historien rigtig fræk, så er du tilgivet, og så må du godt fortsætte. ;):lol:

Jeg glæder mig til at se hvem der fortæller videre, og hvordan de vil komme ud af den vinkel du har lavet om at Corona og covid-19 er tvillinger. Den havde jeg ikke set komme. :lol:

Skrevet
Christina ssbbw skrev, for 21 minutter siden:

Bare fordi du kalder mig Lucy, så kan jeg altså godt genkende mig. Og du har ikke spurgt om lov til at skrive om mig. Men hvis du gør historien rigtig fræk, så er du tilgivet, og så må du godt fortsætte. ;):lol:

Jeg glæder mig til at se hvem der fortæller videre, og hvordan de vil komme ud af den vinkel du har lavet om at Corona og covid-19 er tvillinger. Den havde jeg ikke set komme. :lol:

Dammet you got me:lol::lol: jeg håber den bliver frækkere så men en anden skal tage over... måske dig;)

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.