Hop til indhold
Gæst

Bedste B2B med fuldpakke-afslutning?

Recommended Posts

Gæst

Hejsa alle,

Hvad er p.t. det bedste sted og den bedste pige, hvis man ønsker en times B2B med fuldpakke afslutning (BJ og dansk / bum bum) og hvad koster pakken i kroner og øre. Med "bedste" mener jeg mixet af pris og kvalitet.

Københavnsområdet og øvrige Sjælland.

På forhånd tak for jeres kompetente anbefalinger :-)

Bedste hilsener

Hedonisten

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Det er vel i Nordjylland du søger eller ...? :mrgreen:

Område nu tilføjet mit oprindelige indlæg. Og nej, det er ikke lige Nordjylland :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jo. Nina der har været på Sawadee 505. Hun er i dag ved Søborg Thai massage på Søborg hovedegade. De annoncere også på EG. Der står både telefon nummer og adresse. Hun er en super skøn pige.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Sommerfuglen hun render rundt med, trækker altså lidt ned... 8-)

Det må man sige. Og så er det ikke engang årstid for sommerfugle endnu.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej. Jeg har været sammen med Nina 2 gange og sidst for ca 3 uger siden. Hun er klart en af de bedste, sødeste og sjoveste thaimassører i mine øjne. Ikke den bedste massør men udemærket b2b. God fransk. Vanvittig god sex. Hendes bryster er silikone og minus desværre at de er hårde som sten men sidder meget godt. Uhajeg kunne godt ordne hende nu :lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...