Hop til indhold
Pikken 69

Ny- med-fantasi

Recommended Posts

https://sugardaters.dk/show?alias=Ny-med-fantasi

Skrev til hende om hvad hun søgte.Hun skrev tilbage hvad det handlede om.

Spurgte så hvad pris det var m.m.

Fik at vide jeg pludselig var for simpel.LOOOL.

"Jeg får RIGTIGT mange henvendelser. Jeg svarer alle. Men lad nu være med at bliv sur over et “nej tak”
:-)" skriver hun i teksten..jeg blev blokeret herefter! :lol:
Fotos får man heller ikke at se. Hmmm..
Redigeret af Pikken 69

Del dette indlæg


Link til indlæg

Foto eller ej, tænker jeg at det vælter ind med post til hende. Hun kunne dog godt have luftet lidt mht hendes fantasi så man ikke skal gætte den.

Del dette indlæg


Link til indlæg
mester4u skrev, for 22 minutter siden:

Foto eller ej, tænker jeg at det vælter ind med post til hende. Hun kunne dog godt have luftet lidt mht hendes fantasi så man ikke skal gætte den.

Den må man spørge efter i indbakken.Kender dog til den.

Dem er der mange som ikke vil afsløre før man har skrevet til dem,dog ved jeg ikke hvorfor...

Og fotos hjælper altid,så man ved hvem man skal møde.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hun havde også en anden annoncen først på ugen, hvor fantasien var at leje hotelværelse med kæresten i tirsdags, hvorefter han skulle gå og en fyr skulle komme og sexhygge med hende en time. I den annonce var hun dog kun 19 år, men på få dage er hun blevet 21....

Vi havde faktisk en aftale, men så turde jeg alligevel ikke møde op og skrev det til hende, hvorefter jeg blev blokeret. I dag har jeg så skrevet til hende på hendes nye annonce, at nu tør jeg godt, men så blev jeg blokeret med det samme....

Del dette indlæg


Link til indlæg
komfritfrem skrev, for 27 minutter siden:

Hun havde også en anden annoncen først på ugen, hvor fantasien var at leje hotelværelse med kæresten i tirsdags, hvorefter han skulle gå og en fyr skulle komme og sexhygge med hende en time. I den annonce var hun dog kun 19 år, men på få dage er hun blevet 21....

Vi havde faktisk en aftale, men så turde jeg alligevel ikke møde op og skrev det til hende, hvorefter jeg blev blokeret. I dag har jeg så skrevet til hende på hendes nye annonce, at nu tør jeg godt, men så blev jeg blokeret med det samme....

Ja det var den fantasi.Manden går.Jeg skulle bolle hende og lægge penge på natbordet efter akten.Så ville manden komme efter jeg havde forladt stedet og havde nybollet hende.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...