Hop til indhold
TheDude69

verifikation af denne pige

Recommended Posts

TheDude69 skrev, for 16 minutter siden:

nogen der har været sammen med hende her som kan bekræfte eller afkræfte om billederne passer..

 

https://annoncelight.dk/showad/290354

Mange af billederne ligne mobilbilleder, så mon ikke, de er ok!? Kender hende ikke, men prøv da - du kan altid afvise hende i døren, hvis hun overhovedet ikke ligner og er 60 år! :-) :-) Det koster ikke noget! ;-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er en helt ny variation af "hende her" eller "hende dér". Tak for lidt progressiv "udvikling".

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deixis det syn- og morfosyntaktiske fænomen fx på græsk og latin - og indrømmet der er indimellem plads til forbedring - på spansk endog tre deixis - egentlig ret elementært ligesom de tre grammatiske personer - fortrinligt emne post-coitus for den rette gp 

Redigeret af Afklaretmand

Del dette indlæg


Link til indlæg
Borende X skrev, for 21 minutter siden:

Det er en helt ny variation af "hende her" eller "hende dér". Tak for lidt progressiv "udvikling".

 

Afklaretmand skrev, for 6 minutter siden:

Deixis det syn- og morfosyntaktiske fænomen fx på græsk og latin - og indrømmet der er indimellem plads til forbedring - på spansk endog tre deixis - egentlig ret elementært ligesom de tre grammatiske personer - fortrinligt emne post-coitus for den rette gp 

Er det bare for at samle antal af indlæg i jeres profil at I afsporer en tråd på denne måde? 
Ja, trådstarter kunne have skrevet en mere fyldestgørende overskrift. Men den er placeret i geografisk område for efterlysning så dem der har interesse i dette, overlever nok den tid det tager at gå ind i tråden. 
Men nu forstår jeg bedre hvordan nogen brugere kan have så mange indlæg . Det er simpelthen ved at komme med ligegyldige bemærkninger. 

Jeg poster lige oprindelige indlæg så nye kan se hvad tråden egentlig handler om!

TheDude69 skrev, for 1 time siden:

nogen der har været sammen med hende her som kan bekræfte eller afkræfte om billederne passer..

 

https://annoncelight.dk/showad/290354

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
KøbenhavnerSnuden skrev, for 1 minut siden:

Er det bare for at samle antal af indlæg i jeres profil at I afsporer en tråd på denne måde? 
Ja, trådstarter kunne have skrevet en mere fyldestgørende overskrift. Men den er placeret i geografisk område for efterlysning så dem der har interesse i dette, overlever nok den tid det tager at gå ind i tråden. 
Men nu forstår jeg bedre hvordan nogen brugere kan have så mange indlæg . Det er simpelthen ved at komme med ligegyldige bemærkninger. 

Jeg poster lige oprindelige indlæg så nye kan se hvad tråden egentlig handler om!

Generelt kan danskerne ikke finde ud af deixis. De roder rundt imelem hans/sin, hendes/sin o.s.v. Min – og flere andres – indvending er slet ikke et spørgsmål om deixis. Og heller ikke et pørgsmål om antal af indlæg.

Det er et spørgsmål om kommunikation.

Den slags overskrifter siger ikke en pind, og efterlyseren gør sig selv en bjørnetjeneste ved ikke at være mere specifik. Han får ikke svar, for bruger(n)e springer den slags over. De ved nemlig ikke, om det er noget, hvor de kan bidrage eller ej.

Flere er begyndt at reagere mod disse overskrifter, da det er spild af læserens tid, og sidens regelsæt foreskriver da også, hvordan man skal bringe en efterlysning.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest lurik

Hvis du søger efter Annika vil du finde nogle anmeldelser af pigen med henvisning til samme annonce. Om de er sande kan jeg ikke udtale mig om men de skriver at det IKKE er pigen på billederne man møder.

-lurik

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...