haija 225 Skrevet 17. April, 2020 Mr_T skrev, for 1 minut siden: Enhver sætning kan ødelægges, eller gøres bedre af ironi - der er så op til den enkelte at fortolke. (vover alligevel en smiley ) Præcis. Det var også bare min fortolkning af skrivelsen. Men nu ved jeg hvad det går ud på. Så alt er fint. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Don T 340 Skrevet 18. April, 2020 Nemtøs skrev, den 16/4/2020 at 17:55: Sshhhsss var ellers klar til den helt store straf Vi er nok mange som gerne vil "straffe" dig @Nemtøs Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 18. April, 2020 Don T skrev, for 23 minutter siden: Vi er nok mange som gerne vil "straffe" dig @Nemtøs At jeg får masser af pik og smæk er ikke nogen straf for mig:-) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Don T 340 Skrevet 18. April, 2020 Nemtøs skrev, for 31 minutter siden: At jeg får masser af pik og smæk er ikke nogen straf for mig:-) Er der ikke nogle eksperter i kloning her på EG? Jeg vil gerne have klonet @Nemtøs Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg