Don T 340 Skrevet 14. April, 2020 Nu stikker det da helt af! Eller skal man tage det som positiv diskrimination at blive kaldt nørd? 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gh0st 914 Skrevet 14. April, 2020 Godt observeret Men det er i bund og grund ikke nødvendigvis en dårlig ting at være en nørd, og personligt elsker jeg 'The Big Bang Theory' serien. Som jyde med familie nord for Limfjorden vil jeg fremover elske at omtale deres hjemegn som Nørdjylland 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JenniferRomantica 18094 Skrevet 14. April, 2020 Altså jeg er rimelig meget en nørd og stolt af det.. Når jeg gå ind i noget så gør jeg det med liv og sjæl.. F.eks game of thrones hvor jeg besluttede mig for at prøve at lærer dothrakisk.. Så nu har jeg en dothrakisk ordbog det viser sig dog bare at udtalen er mere end besværlig.. Og jeg er endda fra Sønderjylland.. 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Sundance Kid Skrevet 15. April, 2020 JenniferRomantica skrev, den 14.4.2020 at 19:41: Og jeg er endda fra Sønderjylland.. Det kan du jo ikke gøre for Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25042 Skrevet 15. April, 2020 Er jyder er race? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg