Hop til indhold
Varmemester

Frustration......

Recommended Posts

Aaaamen altså.. Det går jo helt galt i den her tid, ihvertfald for mig.. Der er satme en sexuel frustration som man fanme ikke kan komme a med pga afstand og sprit.. Altså ikke sprit til at drikke, nej til hænderne.. :angry:

Qua jeg også er at finde på UTAL af andre sider, dating sider altså.. :rolleyes: :lol: 

Ja så får jeg jo liiiiiige slået forbi div billeder og videoer som de kære piger/kvinder lægger op.. Jeg kom så forbi en profil som har lavet nogle EKSTREM GOE videoer hvor hun også har valgt at lægge noget musik på.. Satme godt lavet må jeg sige.. For musik og video passer bare EKSTREM GODT sammen.. <3

Og så var det min lille hjerne tænkte.. Og jeg VED GODT der ikke må lægges selfie billeder og videoer op herinde mere (FUUUUUCKING FORPULET TOSSE DER HAR ØDELAGT DET).. Men det var jo en mulighed til jer GP'er hvor i ku "sælge" jer selv på en lidt mere sexet måde.. For når video og musik bare passe sammen.. Så gør det sq et eller andet ved Varmes hjerne.. Så går signalerne ihvertfald NOGET hurtigere fra hjernen og ned i varmelegemet.. 

Vi kender jo alle den gode Joe Cocker med "You can leave your hat on" og Prince med "Purple Rain".. Men hende jeg liiiiiige kom et smut forbi, og fanme endte med at ligge en halv nat og bruge tid på at nyde hendes videoer.. Hun havde brugt en mand jeg SLET OVERHOVEDET IKKE havde tænkt det om.. Jo selvfølgelig med den her......

Og HVEM kan ikke huske Helena Christensen der på stranden??? Jeg kan NEMLIG GODT... Suuuuk.. 

Men at bruge Chris Isaak, den havde jeg sq ikke lige set komme.. Og at hun så liiiiiige hiver DENNE kanin op a hatten... AAAAMEN ALTSÅ.... Jeg var solgt til endnu en a hendes videoer.. 

Så der lå jeg en halv, måske hel, nat og så videoer og hev i varmelegemet.. :lol:

Så kære GP'er spice liiiiiige jeres annoncer bare en anelse op.. Det ville fanme være noget der gør at jeg er solgt.. Og nu er jeg nok ikke så meget anderledes end resten af mit køn.. Så mon ikke det ku ske at tænde flere mænd?? 

Så nu har i fået en idé til hvad i kan bruge vores ufrivillige ferie til.. 

Jeres Varme.. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Varmemester skrev, for 10 minutter siden:

Sletter sq da tråden igen..

Det er da en god opfordring, du kommer med!

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...