martin.b 29 Skrevet 13. April, 2020 Ja, undskyld mit spørgsmål ikke er covid-19 relateret, men jeg har brug for at tænke på noget andet. Min gamle flamme Penn som jeg så vidt jeg ved huserede på Hobro Landevej 55, Formyre slog jeg op forleden og der stod hun er stoppet. Nå ja bevares det er hende vel ondt, jeg kom bare til at tænke på både den for mit vedkommende fantastiske massage og efterfølgende fuld pakke som vi fornøjede os med for år tilbage... Så jeg tænkte blot for at få stillet min nysgerrighed om der er mere oplyste end jeg på dette område. Hvad blev der af Penn? Er hun flyttet? Har hun fundet et andet sted blevet gift eller andet er der nogen der ved noget om hendes skæbne? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pedro123 53 Skrevet 14. April, 2020 Hej Har sms's med hende. Hun holder lukket pga Covid 19 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
der_alte_affe 1 Skrevet 7. Februar, 2023 Holder Penn lukket igen ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
stifmeister 86 Skrevet 7. Februar, 2023 Der er vist kun hende den ældre ejer på adressen. Og været lukket den seneste tid. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg