Hop til indhold
Guest Maleren86

Ulai lukker forevigt... næsten...

Recommended Posts

Maleren86 skrev, for 42 minutter siden:

Ulai lukker indtil maj

 

Øv altså!! Nogen her der kender til alternativer, nu hvor ungerne må gå i skole, må vi vel også komme lidt ud?

Respekt til Ulai at hun overholder myndighedernes retningslinier, måske jeg skulle støtte hende når der åbnes op igen :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har lige tjekket Ulais hjemmeside. Det ser ud til at være meget seriøst. Klart bedste tilbud på 105 min til 800 kr. Men hun er på annoncelight.dk?? Er der mere at hente end det der står i annoncen?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Hedonis skrev, for 5 timer siden:

Er der mere at hente end det der står i annoncen?

Jeg har været der en enkelt gang først på året. Der tilbød hun en håndtrold og ikke andet. Hun har gerne haft en thai eller to i kælderen til det mere "beskidte arbejde". :P

Der har tidligere været skrevet en del om hende, så søg og du skal finde.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har fået tilbudt fuld pakke for et halvt år siden. Men fik nu kun massage og HJ samt sut på skaftet. Dejligt kvinde. Men fuldpakken var dyr. Massagen helt i top. Dejlige omgivelser hos hende på 1. Salen. Vil da besøge hende igen når det bliver muligt. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Du skriver du fik tilbudt fuld pakke, men fik kun hj ??
Var det få dyrt ? Hvad var prisen for fuld pakke og fik du tilbudt den i tlf. ??

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Maleren86

yes.. 

 

"På mandag! Slår vi igen dørene op og vi er mere end klar til at give dig en omgang velvære. Det gør vi som altid gennem en dejlig massage..."

Del dette indlæg


Link til indlæg
fionia-servus skrev, for 2 timer siden:

Hun sagde bare, mens jeg var der, hvis jeg ønskede fuld pakke var det muligt. Men jeg fik bare det vi havde aftalt i telefonen. Kan ikke huske prisen. Men i hvert fald 2000kr.

 

fionia-servus skrev, for 2 timer siden:

Hun sagde bare, mens jeg var der, hvis jeg ønskede fuld pakke var det muligt. Men jeg fik bare det vi havde aftalt i telefonen. Kan ikke huske prisen. Men i hvert fald 2000kr.

Hvad gav du for massagen og hj?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tidligere var det vist sådan at hun gav massage og evt. handjob hvis man ønskede det. Skulle man have fuld pakke blev man henvist til en af de piger hun havde i kælderen. Men, det kan jo have ændret sig så hun måske selv giver fuld pakke nu.

Del dette indlæg


Link til indlæg
22 cm and thick skrev, for 2 timer siden:

Tidligere var det vist sådan at hun gav massage og evt. handjob hvis man ønskede det. Skulle man have fuld pakke blev man henvist til en af de piger hun havde i kælderen. Men, det kan jo have ændret sig så hun måske selv giver fuld pakke nu.

Kunne godt tænke mig fuldpakke af ulai, så hvis nogen har info om hun giver det, vil jeg da gerne høre om det

Del dette indlæg


Link til indlæg

Fik massage hos hende i fredags. Det undrer mig at hun både har en massagebriks og en stor madras på gulvet. Indikerer det ikke at hun bruger briksen til det professionelle og madrassen til lagengymnastikken?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Oliven
GinoVanelli skrev, for 3 timer siden:

Fik massage hos hende i fredags. Det undrer mig at hun både har en massagebriks og en stor madras på gulvet. Indikerer det ikke at hun bruger briksen til det professionelle og madrassen til lagengymnastikken?

Nej, hun bruger det til traditionel thaimassage, som udføres på en madras.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Bare bliv ved med at spørge, måske er forholdet til hindes kæreste  forbi en dag og så er tilbage på madrassen B)

Del dette indlæg


Link til indlæg
sand16 skrev, for 55 minutter siden:

Bare bliv ved med at spørge, måske er forholdet til hindes kæreste  forbi en dag og så er tilbage på madrassen B)

det staves hendes

Del dette indlæg


Link til indlæg
martin55 skrev, 1 time siden:

det staves hendes

En sætning startes med stort bogstav og afsluttes med et punktum. I hvert fald som hovedregel. ;-)  Hvis vi skal begynde at læse korrektur på de forskellige indlæg bliver trådene meeeeget lange. :(

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...