Hop til indhold

Recommended Posts

next skrev, for 4 timer siden:

Der er flere beretninger her på EG, brug søgefunktionen og du får svar.

Har desværre ikke kunne finde noget, det er derfor jeg spørger.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest next
bananasplit skrev, for 6 minutter siden:

Har desværre ikke kunne finde noget, det er derfor jeg spørger.

Kan forslå at søge på unikke nøgleord, du ønsker at vide noget om www.singhamassage.dk søg på www.singhamassage.dk eller nøjes med singhamassage
du kan også søge lidt bredere og søge på singha og eller fårevejle (du vil få søgeresultater der ikke er relevante)

Der er sikkert allerede en tråd om singhamassage, hvis du spørger i tråden, får deltageren i tråden besked om du spørger. om man må formode at eksisterende tråde er den rette målgruppe for dit spørgsmål

Redigeret af next

Del dette indlæg


Link til indlæg
next skrev, for 51 minutter siden:

Kan forslå at søge på unikke nøgleord, du ønsker at vide noget om www.singhamassage.dk søg på www.singhamassage.dk eller nøjes med singhamassage
du kan også søge lidt bredere og søge på singha og eller fårevejle (du vil få søgeresultater der ikke er relevante)

Der er sikkert allerede en tråd om singhamassage, hvis du spørger i tråden, får deltageren i tråden besked om du spørger. om man må formode at eksisterende tråde er den rette målgruppe for dit spørgsmål

Den seneste anmeldelse synes at være fra 2013. Måske er der sket lidt siden da?

Del dette indlæg


Link til indlæg
oros skrev, for 10 timer siden:

Den seneste anmeldelse synes at være fra 2013. Måske er der sket lidt siden da?

De startede op lige inden corana krisen så de er desværre nødt til at holde lukket indtil videre 

som alle de andre eller er hun meget service minded og ca 45 år er Thai og taler engelsk svensk og noget dansk

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
John6valby skrev, for 39 minutter siden:

De startede op lige inden corana krisen så de er desværre nødt til at holde lukket indtil videre 

som alle de andre eller er hun meget service minded og ca 45 år er Thai og taler engelsk svensk og noget dansk

Ja i Fårevejle, men ifølge https://datacvr.virk.dk/data/visenhed?enhedstype=virksomhed&id=31736552&soeg=Adelers Alle 138 4540 Fårevejle&type=undefined&language=da

 lå klinikken først 

01.11.2008 - 31.05.2011, Smallegade 39, kl. 2000 Frederiksberg derefter
01.06.2011 - 31.12.2019, Nørre Farimagsgade 29, kl. 1364 København K
så det er nok samme klinik der er anmeldt i de omtalte tråde 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Tatra
John6valby skrev, 1 time siden:

De startede op lige inden corana krisen så de er desværre nødt til at holde lukket indtil videre 

som alle de andre eller er hun meget service minded og ca 45 år er Thai og taler engelsk svensk og noget dansk

 

Kan bekræfte John´s oplysninger.

Hvordan hun ellers har været involveret siden 2008 ved jeg ikke noget om, men hun er eller var alene i Fårevejle så John´s og mine oplysninger går på hende alene.

Om hun holder bagdøren åben ved jeg ikke, men stedet er ikke det mest diskrete for dem der går op i det, og hun klagede over at "hun blev holdt øje med".

Men ellers, go for it.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Stedet / ejeren har ligget på Nørre Farimagsgade 29 i en hel del år efterhånden og med noget svingende kvalitet af både kvinder og ydelser.
Nu har hun så åbnet i Fårevejle.
Så jeg synes hun og stedet der fortjener nye friske anmeldelser, når nu der åbnes op igen efter Covid-19. Det vil jeg se frem til.
Lokalerne på Nørre Farimagsgade 29, ser ud til at være overtaget af Tawan Wellness, men de er som andre nok heller ikke rigtigt kommet igang pga. Covid-19

Del dette indlæg


Link til indlæg
Tatra skrev, for 8 timer siden:

Kan bekræfte John´s oplysninger.

Hvordan hun ellers har været involveret siden 2008 ved jeg ikke noget om, men hun er eller var alene i Fårevejle så John´s og mine oplysninger går på hende alene.

Om hun holder bagdøren åben ved jeg ikke, men stedet er ikke det mest diskrete for dem der går op i det, og hun klagede over at "hun blev holdt øje med".

Men ellers, go for it.

Bagdøren er lukket hun fik besked på der skulle være lukket under corona og  hun er i Sverige nu 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
John6valby skrev, for 20 timer siden:

Bagdøren er lukket hun fik besked på der skulle være lukket under corona og  hun er i Sverige nu 

I følge virk.dk har hun adresse i *Sverige

Del dette indlæg


Link til indlæg
John6valby skrev, den 14.4.2020 at 18:04:

Bagdøren er lukket hun fik besked på der skulle være lukket under corona og  hun er i Sverige nu 

 

Det er en dækhistorie, der er og har været åbent trods udsagn og skilt i vindue .

Bookede en tid, kørte derud og var der til tiden.

Nu havde hun en anden kunde, jeg kunne komme senere...

Har siden søgt på hende, hun bor som nævnt i Sverige og har haft shops i København før, omtalen af disse er mest ( næsten udelukkende ) negativ.

Havde jeg dog bare gjort mit forarbejde !!!
Seneste 6-8 måneder er det hyppigere at man får den form for behandling - mærkeligt med det øgede antal klinikker , de burde jo slås om kunderne herunder med god og pålidelig service ??

Mvh Hams

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...