modensex 0 Skrevet 31. Marts, 2013 hej jeg var liderlig den anden dag og trængte til fisse. jeg kendte et sted i Ikast og profilen lød spændende. Og ganske rigtig - da jeg blev lukket ind stod den dejligste slanke pige fræk påklædt. Pikken var stiv med det samme, og det gjorde det da ikke bedre da hun suttede den - og hun kunne sutte. derefter kneppede jeg hende bagfra og nød hendes dejlige røv - hun fik den bare helt op - jeg fik en kanon udløsning og gik glad derfra . linea fandt jeg i Ekstra Bladet , og det var jeg glad for. En enkel fræk annonce , men til en fantastisk fræk pige. Jeg glemte at skrive - at jeg også slikkede hende dejlige intimbarberet fisse - hvorefter hun fik pik. ja - og næste week-end er jeg den første der banker på døren - jeg vil kneppe hende fra morgenstunden Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
førsteelskeren 0 Skrevet 31. Marts, 2013 Ville være fint hvis du kunne fortælle lidt mere om pigen..? Evt hårfarve, alder. bryst..? Jeg har længe ikke kunne finde en Linea jeg besøgte i sommers nær Aalborg, da der jeg ikke har stødt på andre piger der hedder Linea, kunne det jo være jeg var så heldig, at det er den samme du har besøgt...? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
modensex 0 Skrevet 31. Marts, 2013 Ville være fint hvis du kunne fortælle lidt mere om pigen..? Evt hårfarve, alder. bryst..? Jeg har længe ikke kunne finde en Linea jeg besøgte i sommers nær Aalborg, da der jeg ikke har stødt på andre piger der hedder Linea, kunne det jo være jeg var så heldig, at det er den samme du har besøgt...? Hvis du besøgte hende i Vadum - er det den samme her - lyst hår spinkel - C - skål sorte støvler fræk lingeri er normal påklædning. alder 40 (39) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
førsteelskeren 0 Skrevet 31. Marts, 2013 Det lyder så som Linea jeg besøgte 2 gange i sommers, rigtigt det var i Vadum.. Stedet lukkede vist og jeg har ikke kunne finde hende siden Hun var helt speciel på sin måde, jeg har besøgt en del steder men hun udskiller sig fra de fleste andre, samtidig med at hun var gudesmuk.. Jeg havde et par super frække og gode oplevelsermed hemde. Jeg må så holde øje i ekstra bladet... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
modensex 0 Skrevet 31. Marts, 2013 Det lyder så som Linea jeg besøgte 2 gange i sommers, rigtigt det var i Vadum.. Stedet lukkede vist og jeg har ikke kunne finde hende siden Hun var helt speciel på sin måde, jeg har besøgt en del steder men hun udskiller sig fra de fleste andre, samtidig med at hun var gudesmuk.. Jeg havde et par super frække og gode oplevelsermed hemde. Jeg må så holde øje i ekstra bladet... ja . der er hende - og se efter hende næste week- end lørdag /søndag. og rigtig stedet er lukket. så god fornøjelse ved dit næste besøg. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
førsteelskeren 0 Skrevet 31. Marts, 2013 Tak skal du have....Jeg vil glæde mig til at besøge hende igen... og håber hun er der i weekenden som du skriver, så vil jeg ligge vejen forbi Ikast. Det er altid en oplevelse af højeste karakter, at aflægge hende et besøg... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
olemadsen 87 Skrevet 1. April, 2013 Pigen lyder som en man måske burde besøge, findes der et link til Linea eller til stedet i Ikast. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
modensex 0 Skrevet 1. April, 2013 Pigen lyder som en man måske burde besøge, findes der et link til Linea eller til stedet i Ikast. Hej med hensyn til billeder ved jeg ikke - men hun er slank indbydende og er god at sexe med. jeg fandt hende i EB og adr var Stadionalle 50 ikast - et udmærket pænt sted og et hyggelig rum hvor hun kan kneppes. Jeg kan kun anbefale en time med hende - jeg tror ikke du vil fortryde - jeg gjorde ihvert fald ikke god fornøjelse mvh Modensex Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
førsteelskeren 0 Skrevet 2. April, 2013 Jeg kan kun tilslutte mig Modensex oplevelse med Linea, en pige der i den grad nyder sex, jeg slikkede hende til 2 orgasmer, begge de gange jeg besøgte hende...Fedt at mærke pigen er 100%...Det tænder mig endnu mere Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg