Hop til indhold
Prada

Luxus bordel i Wien

Recommended Posts

Prada skrev, den 13.4.2020 at 10:17:

Jeg vil gerne en tur til Wien efter denne Corona tid når det er over. Jeg har Søgt og læst herinde. Men kan ikke finde nogen som har værter på de dyre steder i Wien. Er der nogen der ved hvad pigerne tilbyder og priser ?  Jeg kan se at Rejsenetværket efterspurgte Wien i en anden tråd. Men mener han tog til Hamborg og shoppe i stedet for.  Eller er jeres mening at de store tyske klubber tilbyder det samme ? 
 

Jeg har været på FKK i både Wien og flere steder i Tyskland (både på de store ved Fankfurt og i Berlin, samt på de mindre i Leipzig, Karlsruhe og ved Hamburg).

Bortset fra størrelsen, og dermed antallet af piger og mænd, er der ikke så kæmpe stor forskel. Dog er der flere 10-tals piger (udseende) på de største FKKer. Nogle gange er 10-talerne dog meget (for) selvbevidste til min smag. Og de store klubber er som regel også flottere indrettet.

Stemningen er selvfølgelig også forskellig fra sted til sted, men det er meget en smags sag. Nogen kan lide små steder, andre foretrækker store steder. Nogle kan lude stille steder, andre vil gerne have hæv musik og dans.

Wien kan være interessant for nogen (mig) fordi det er en historisk og spændende by. Det samme synes jeg med Berlin. Og de kan begge være interessante, fordi der før corona var billige fly dertil. 

Mit vigtigste råd er i virkeligheden: Kom afsted. Med åbent sind. Og ja-hatten på. Plus en snas sund skepsis, når pigerne prøver at snøre en nybegynder :-) . Jeg har selv lavet nybegynderfejl, men man lærer af dem og kommer videre til den næste søde(re) pige :-) 

Venligst

French

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej french

jeg har også bevæget mig en del rundt i det tyske  jeg startede med Artemis gik så over til Golden time “Brüggen” og er endt på Sharks  “sidste gang jeg var der var september “dette var mine stam klubber i en del år men syntes servicen er ved at  være for dårlig i det tyske generelt  og derfor vil jeg prøve nye græsgange tænkte om der ikke var steder hvor prisen måske var noget mere mod at servicen var helt i top  

jeg har også besøgt mange små klubber så som Harmony/Living room  Men syntes de store er mere min smag. 

jeg er enig med dig Wien er fantastisk 

 

Redigeret af Prada

Del dette indlæg


Link til indlæg
Prada skrev, den 13.4.2020 at 10:17:

Jeg vil gerne en tur til Wien efter denne Corona tid når det er over. Jeg har Søgt og læst herinde. Men kan ikke finde nogen som har værter på de dyre steder i Wien. Er der nogen der ved hvad pigerne tilbyder og priser ?  Jeg kan se at Rejsenetværket efterspurgte Wien i en anden tråd. Men mener han tog til Hamborg og shoppe i stedet for.  Eller er jeres mening at de store tyske klubber tilbyder det samme ? 
 

Tak for denne tråd Prada. Jeg tænker selv på en tur til Wien i August, hvor Goldentime skal prøves.

Så hvis det også er i august du skal rejse, kan vi måske finde ud af noget. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej 1/2angel

ja det kunne sagtens være i August. Har læst herinde at der skulle være åbent igen i Wien. Jeg vil rigtig gerne finde ud af noget. Det er jo lidt sjover at have selskab. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
frenchlover1 skrev, den 19.4.2020 at 16:06:

Jeg har været på FKK i både Wien og flere steder i Tyskland (både på de store ved Fankfurt og i Berlin, samt på de mindre i Leipzig, Karlsruhe og ved Hamburg).

Bortset fra størrelsen, og dermed antallet af piger og mænd, er der ikke så kæmpe stor forskel. Dog er der flere 10-tals piger (udseende) på de største FKKer. Nogle gange er 10-talerne dog meget (for) selvbevidste til min smag. Og de store klubber er som regel også flottere indrettet.

Stemningen er selvfølgelig også forskellig fra sted til sted, men det er meget en smags sag. Nogen kan lide små steder, andre foretrækker store steder. Nogle kan lude stille steder, andre vil gerne have hæv musik og dans.

Wien kan være interessant for nogen (mig) fordi det er en historisk og spændende by. Det samme synes jeg med Berlin. Og de kan begge være interessante, fordi der før corona var billige fly dertil. 

Mit vigtigste råd er i virkeligheden: Kom afsted. Med åbent sind. Og ja-hatten på. Plus en snas sund skepsis, når pigerne prøver at snøre en nybegynder :-) . Jeg har selv lavet nybegynderfejl, men man lærer af dem og kommer videre til den næste søde(re) pige :-) 

Venligst

French

Jeg har aldrig besøgt FKK i Wien eller andre steder i Østrig. Og de råd jeg finder om Harmony vs GT er meget blandede. 
Da jeg sjældent bevarer lysten efter første fuldførte seance er jeg i virkeligheden mere til laufhäuser osv , da "business case" ved FKK først er gunstig efter min. et par sessioner. Så der skal gerne være 1) noget på selve stedet der gør det interessant at bruge tid på (man kan tage sin iPad med, der er film, afslappet stemning osv.), 2) udvalget af piger som gør at jeg kan holde mig i skindet den/de første sessioner, eller 3) andet som taler for det ene eller andet, eller helt tredje sted.
Nogle input (håber det giver mening). 

Mht provinsen, i Salzburg er det normalt Mystic vs.Casa J som diskuteres. Men der er også både Pascha og nogle laufhäuser i byen. Nogle som har været der ? 

Og så har jeg engang overvejet Linz, udelukkende pga. en 4h massage i Budapest for nogle år siden, med to piger som havde "ferie" derfra, og slået sig op i en lejlighed i indre 13 distrikt. De var hotte, men havde ikke ret mange kunder. Mit besøg endte i en ren fest: Den ene holdt på et tidspunkt mit hoved så jeg skulle se hvordan et BJ kunne gøres - af den anden - måske det mest højlydte og sloppy BJ jeg nogensinde har oplevet. Hende som holdt mit hoved, og var hende jeg oprindeligt havde lavet aftalen med (at det blev 4H var ren goodie), var ved at dø af grin, og det var min krop det "gik ud over". 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej autobahn  kender også godt følelsen efter 1 besøg på zimmer. Men det går gerne over efter 10 min i baren. Tænker det er vigtig at man slapper af læser lidt på iPad osv. men de gange jeg har været på besøg på Klubber  med bekendte har været meget sjover og jeg har derved fået besøgt flere piger. Så jeg er sikker på at hvis du vælger at besøge nogle klubber sammen med nogle “bekendte”  får du flere besøg på zimmer også. 
jeg er vil selv gerne en tur til Wien i August men vil gerne være sikker på at alt er oppe at kører igen og udvalget af piger er højt 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...