Hop til indhold

Tænk sig at have et stort bløddyr på ryggen

Featured Replies

Skrevet

Åååh jeg syns da det ser hyggeligt ud:lol:

Skrevet
  • Author
Indiske Devina skrev, for 28 minutter siden:

Åååh jeg syns da det ser hyggeligt ud:lol:

Ja det ser ret hyggeligt ud, men han ser lidt skræmt ud, lidt som om at han bliver opdaget i gang med at opsøge den søde honning direkte fra krukken,,,:D

Skrevet
Hunting for beaver skrev, for 1 time siden:

Ja det ser ret hyggeligt ud, men han ser lidt skræmt ud, lidt som om at han bliver opdaget i gang med at opsøge den søde honning direkte fra krukken,,,:D

Hehe det kan der være noget om:lol: eller også tænker han " omg skal jeg nu til at at have sex, lige imens jeg ser en spændende fodboldkamp ( æslerne mod zebraerne) typisk kvinder:lol:

Skrevet
Hunting for beaver skrev, for 15 timer siden:

Håber at han skynder sig at få overstået sig ærinde, der er vel også grænser for hvor fedt det lige er at have sådan en stor svedende bamse på ca 125 kg. hængende på ryggen 

https://ekstrabladet.dk/nyheder/samfund/zoo-krydser-fingre-nu-kan-pandaer-parre-sig/8087977

Hvem der kunne nøjes med en på 125kg!

Min kone har lavet en støttegruppe på Facebook, Pandaen er velkommen, til at joine, med mindre ambassaden , har blokkeret for udenlandske sociale medier ............

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.