Hop til indhold
anon

Den kender vi godt

Recommended Posts

Guest Christina ssbbw

Jeg har gået og vist min bagdel frem i en måned, men der er ingen der har parret sig med mig endnu. Skal man gå udenfor så andre kan se det før det virker? :huh:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det er ingen nyhed...hos mennesker i hvert fald. Det minder mig om “Den store numsebog”, som jeg ind imellem læser for mit barn, hvor det er almindelig kendt, at damer viser deres numser frem for at tiltrække en kæreste :D 

9F9DA06D-9E5F-42F8-BBE8-7EC63C20FA37.jpeg

Del dette indlæg

Link til indlæg
Christina ssbbw skrev, for 45 minutter siden:

Jeg har gået og vist min bagdel frem i en måned, men der er ingen der har parret sig med mig endnu. Skal man gå udenfor så andre kan se det før det virker? :huh:

Prøv Bilka! 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Christina ssbbw
anon skrev, for 18 minutter siden:

Prøv Bilka! 

Kan man købe en parring der? :blink:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Nikita Darling skrev, for 4 timer siden:

Det er ingen nyhed...hos mennesker i hvert fald. Det minder mig om “Den store numsebog”, som jeg ind imellem læser for mit barn, hvor det er almindelig kendt, at damer viser deres numser frem for at tiltrække en kæreste :D 

9F9DA06D-9E5F-42F8-BBE8-7EC63C20FA37.jpeg

Den instruktionsbog kære Nikita... Det er forhåbentlig ikke en damenumse? :shock::o I så fald foreslår jeg du køber en anden bog til det lille vidunder.

Det er jo lige før at det skrækkelige billede, sletter mine skønne minder om din velplejede popo :P

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...