Hop til indhold
BrandmandSam

Undgå Pim aka Anna aka Tessie - svindel

Recommended Posts

Har netop været på besøg i Roskilde - og gik igen.....

link til annoncer: 

https://annoncelight.dk/showad/294255
https://annoncelight.dk/showad/294263
https://annoncelight.dk/showad/294314

aftale ydelser og pris på sms inden ankomst. Da jeg så mødte pigen - som er den samme for alle tre annoncer og ikke en af pigerne på billederne - så kunne det ikke lade sig gøre og ville også koste mere  

nå, men dum som jeg var (og liderlig) fik vi aftalt noget - blowjob uden, B2B, rimming og sex med gummi. Efter ca 30 sek  blowjob kom gummiet frem og skulle på. 
hvad med rimming? Dont do that. 

Her fik jeg nok og ville gå. “Damen” ville så kun give halvdelen af mine penge tilbage. 

jeg nægtede - giver ikke 500 for 30 sek blowjob! 

endte med at give hende 200, så jeg kunne komme væk. 

blev efterfølgende svinet til på sms

hold jer væk, er helt klart kun interesseret i flest mulige penge og hurtigst muligt overstået. 

æv!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest WhoKnowsWhat
GIANT COCK skrev, for 1 minut siden:

I TOLD YOU SOOO!!!!

HADSTENSVINDLERNE!!!

Det er da sørme dagens mest intelligente svar...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg skulle nok have lugtet lunten, da jeg opdagede de tre annoncer var samme pige. Eller da jeg opdagede billederne var falske. 
Og i hvert fald, da det på forhånd aftalte pludselig ikke var muligt. 
Men blodet iltede ikke hjernen, det var på vej i rumsterstangen. 

I skal være meget velkomne til at gøre jeres egne erfaringer med damen, men jeg er ikke i tvivl. Alle steder handler det selvfølgelig om en handel - penge for ydelser. Mine erfaringer siger mig, at der er steder hvor man kan få en god handel, dvs. hvor ydelsen modsvarer det aftalte og et rimeligt beløb. Og så er der steder, hvor man forsøger at få så mange penge for så lidt som muligt uanset hvad der er aftalt. Stedet her hører til sidstnævnte kategori. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest kenderen
WhoKnowsWhat skrev, for 37 minutter siden:

Det er da sørme dagens mest intelligente svar...

de er landsdækkende !!!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Default User skrev, for 17 timer siden:

Glimrende at advare. Men en negativ anmeldelse bør ikke stå alene. Er der andre der har erfaringer med damen?

Du tager lige en for holdet ik?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kære "hurtige".....lad nu være med at lave falsk reklame og gøre jer selv mere til grin end I er i forvejen...vi ved, at I er Hadstensvindlerne der nu prøver at snyde i Roskilde....jeg har holdt øje med jer i lang tid og kender jeres tricks ud og ind....jeg fortsætter med at holde et skarpt øje på jer.....god dag "hurtige":P!

Kys fra GIANT COCK<3!

 

Redigeret af GIANT COCK

Del dette indlæg


Link til indlæg

GIANT COCK må jeg lige spørge dig om noget? Nu har jeg holdt øje med alle dine indlæg igennem lang tid, du skriver mange negative anmeldelser faktis kun negative anmeldelser om pigerne, jeg er selv daglig bruger af euroguide og elsker at læse anmeldelser af pigerne, men du skriver “KÆRE” hurtige og KYS fra GIANT COCK med et lille fint hjerte ❤️ Du er ikke en skid en mand fordi en mand vil aldrig skrive sådan til en anden mand! Det er tydeligt at se du er en kvinde “GIANT COCK” 

 

men okay da kys og kram fra Domicil lover ❤️

Del dette indlæg


Link til indlæg

Domicilover,....nu er I vist helt desperate og ude og skide...der tjekker den ene efter den anden dårlige anmeldelse ind om jeres svindlerfirma. Jeg synes bare jeg vil slutte af med at ønske jer rigtig meget held og lykke med foretagendet...rigtig god dag.........og...:wub:kys fra GIANT COCK<3<3<3<3<3:twisted:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest D54
Donen skrev, den 13.4.2020 at 08:08:

Hvor holder hun til? :)

Diamond på Tuborgvej... resten kan ikke oplyses iht reglerne på EG

Del dette indlæg


Link til indlæg
Domicilover skrev, den 13.4.2020 at 17:50:

Nu har jeg holdt øje med alle dine indlæg igennem lang tid ... jeg er selv daglig bruger af euroguide og elsker at læse anmeldelser af pigerne..

Din profil blev oprettet i mandags kammerat - hvordan hænger det sammen med at du er 'daglig bruger' af Eroguide, og har holdt øje med Giant Cocks indlæg i 'lang tid' ??

Del dette indlæg


Link til indlæg
Argent skrev, for 2 timer siden:

Din profil blev oprettet i mandags kammerat - hvordan hænger det sammen med at du er 'daglig bruger' af Eroguide, og har holdt øje med Giant Cocks indlæg i 'lang tid' ??

Man kan jo godt være "daglig bruger" uden at være medlem eller have en profil.:ph34r:

Men det ligner da at profilen er oprettet, kun med det formål at kunne svarer her tråden, på Giant Cocks indlæg

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gløden skrev, for 57 minutter siden:

Man kan jo godt være "daglig bruger" uden at være medlem eller have en profil.:ph34r:

Men det ligner da at profilen er oprettet, kun med det formål at kunne svarer her tråden, på Giant Cocks indlæg

Bestemt - men at føle så stærkt for at kommentere på lige præcis de tråde hvori han går til flæsket på en ukendt Hadstensvindler, det forekommer mig lidt mærkeligt/pudsigt :)

 

Tak for advarslen dog @BrandmandSam - de er hermed strøget af interesse-listen

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Alle - må erkende at min hudsult blev så kraftig at jeg trodsede forbud og tog kontakten til ovenstående, blev efter at have booket andet navn en “ @brandmandSam “ sjovt nok også henvist til en hejre i rum 3 !!!

 

Kan BEKRÆFTE hele forløbet med total anden pige end på billeder, diskussion som anført om tid/pris/service. Elendig expres massage og 1 min fransk, derefter smed hun sig på ryggen til dansk og sagde jeg skulle skynde mig trods der var 20 min tilbage .

 

Iøvrigt må man ikke lægge sit tøj nogensteder udover gulvet...

Tror I skal tage advarslen alvorligt hvis ikke I vil have samme dårlige oplevelse.

Mvh Hams

Del dette indlæg


Link til indlæg
Domicilover skrev, den 13.4.2020 at 17:50:

GIANT COCK må jeg lige spørge dig om noget? Nu har jeg holdt øje med alle dine indlæg igennem lang tid, du skriver mange negative anmeldelser faktis kun negative anmeldelser om pigerne, jeg er selv daglig bruger af euroguide og elsker at læse anmeldelser af pigerne, men du skriver “KÆRE” hurtige og KYS fra GIANT COCK med et lille fint hjerte ❤️ Du er ikke en skid en mand fordi en mand vil aldrig skrive sådan til en anden mand! Det er tydeligt at se du er en kvinde “GIANT COCK” 

 

men okay da kys og kram fra Domicil lover ❤️

helt ærligt , hvad er det egentligt , du prøver at redde her !!  man behøver jo bare at læse mellem linjerne ,og ser straks !! daglig bruger holdt øje med længe !!  men nyt medlem for få dage siden  Wowww  ikke særligt intilligent . Korrekt  . sorry, men dette er min mening ,og den har man jo lov at have i det lille land DK 

Del dette indlæg


Link til indlæg
BrandmandSam skrev, den 12/4/2020 at 13:11:

Har netop været på besøg i Roskilde - og gik igen.....

link til annoncer: 

https://annoncelight.dk/showad/294255
https://annoncelight.dk/showad/294263
https://annoncelight.dk/showad/294314

aftale ydelser og pris på sms inden ankomst. Da jeg så mødte pigen - som er den samme for alle tre annoncer og ikke en af pigerne på billederne - så kunne det ikke lade sig gøre og ville også koste mere  

nå, men dum som jeg var (og liderlig) fik vi aftalt noget - blowjob uden, B2B, rimming og sex med gummi. Efter ca 30 sek  blowjob kom gummiet frem og skulle på. 
hvad med rimming? Dont do that. 

Her fik jeg nok og ville gå. “Damen” ville så kun give halvdelen af mine penge tilbage. 

jeg nægtede - giver ikke 500 for 30 sek blowjob! 

endte med at give hende 200, så jeg kunne komme væk. 

blev efterfølgende svinet til på sms

hold jer væk, er helt klart kun interesseret i flest mulige penge og hurtigst muligt overstået. 

æv!

Faldt også i fælden - og var en tur forbi, men da jeg kunne se at billederne ikke matchede og der efterfølgende blev lagt på pris, vendte jeg om og gik igen. Det er et scam - intet andet.

Del dette indlæg


Link til indlæg
GIANT COCK skrev, den 6.5.2020 at 11:26:

Åh nej!, nu prøver ovenstående svindlere igen i Odense...pas på brødre!!

korrekt samme billeder !!  men desværre ser det ud som om !!!   (Mod Tåber kæmper selv guder forgæves.)  Tror nok det er et Dansk ordsprog!! God dag til dig og god nat her fra  Down Under!!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...