Holte150 25 Skrevet 11. April, 2020 Nogen der har mødt denne pige? https://annoncelight.dk/showad/277762 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Holte150 25 Skrevet 11. April, 2020 (edited) Når, men jeg tog chancen.. Det var spild af tid, men ikke penge. Jeg gik så snart jeg trådte ind. Lad mig gøre det kort. Det var ikke hende og er glad for, at min mund bare sagde, no thank you. Lad det være jer andre en advarsel. Ps. En lignende annonce under navnet Pamela53 er den samme. Redigeret 11. April, 2020 af Holte150 2 5 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Big3lover 1400 Skrevet 31. Oktober, 2020 Holte150 skrev, den 11.4.2020 at 17:35: Når, men jeg tog chancen.. Det var spild af tid, men ikke penge. Jeg gik så snart jeg trådte ind. Lad mig gøre det kort. Det var ikke hende og er glad for, at min mund bare sagde, no thank you. Lad det være jer andre en advarsel. Ps. En lignende annonce under navnet Pamela53 er den samme. Hvad vil du advare imod?.......En pige som du ikke har været sammen med??? Det er sgu for tynd en anmeldelse! 1 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Holte150 25 Skrevet 27. December, 2020 Big3lover skrev, den 31.10.2020 at 14:12: Hvad vil du advare imod?.......En pige som du ikke har været sammen med??? Det er sgu for tynd en anmeldelse! Jeg vil advare folk imod, at de ikke møder den person, som de ser på billederne. En person, som i øvrigt også har flere profiler med billeder, som heller ikke er hende. Og så er det i øvrigt også imod Annoncelight's betingelser, at bruge billeder der ikke tilhører én. Jeg er sikker på, at folk ville sætte pris på ikke, at køre forgæves. Jeg vil ihvertfald gerne møde den person der er på billederne og ikke en anden. 4 3 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Big3lover 1400 Skrevet 28. December, 2020 Holte150 skrev, den 27.12.2020 at 20:28: Jeg vil advare folk imod, at de ikke møder den person, som de ser på billederne. En person, som i øvrigt også har flere profiler med billeder, som heller ikke er hende. Og så er det i øvrigt også imod Annoncelight's betingelser, at bruge billeder der ikke tilhører én. Jeg er sikker på, at folk ville sætte pris på ikke, at køre forgæves. Jeg vil ihvertfald gerne møde den person der er på billederne og ikke en anden. Jeg vil skide på Annoncelight's betingelser! De gør jo ikke en skid alligevel for at bremse at folk bruger fake fotos. Så hvorfor ikke bare leve med det. Iøvrigt er det vel ligegyldigt hvor mange profiler hun har. Der er masser af piger som har mindst én profil.....der er sågar piger der bruger både falske og ægte billeder på forskellige profiler. Og hvis de leverer varen gør det lige pludselig ikke noget, at nogle af billederne er falske. Ja, dobbelmoralen længe leve!! Sålænge pigen der åbner døren levere varen, så er det i min optik fuldstændigt irrelevant hvilke billeder som ligger på annoncen. Og så kan jeg da i den forbindelse orienterer de folk der tør træde indenfor, når pigen der advares imod åbner døren, at hun levere et ganske godt knald over middel. Det var den oplevelse jeg havde med hende i Odense. Så giver ikke en skid for alle jeres advarsler om piger i ikke har besøgt!!! 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pite 3253 Skrevet 29. December, 2020 Noget sker der da 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Big3lover 1400 Skrevet 29. December, 2020 Pite skrev, for 1 time siden: Noget sker der da Jamen det ved vi jo godt alle sammen.... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg