Hop til indhold
Dondomingo

Diana Vejle

Recommended Posts

Guest Oviedo

Diana er med i “de bedste club” hvor det er garanti for en gfe oplevelse pas på dig selv og Diana. Håber hun snart finder hjem til Spanien eller Solrød :P<3

Del dette indlæg


Link til indlæg
Oviedo skrev, for 1 time siden:

Diana er med i “de bedste club” hvor det er garanti for en gfe oplevelse pas på dig selv og Diana. Håber hun snart finder hjem til Spanien eller Solrød :P<3

Hvad er “de bedste club” , siden hun hører dertil, i din mening?

Måske du vil dele din oplevelse med Diana så...:)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Dondomingo skrev, den 11.4.2020 at 13:24:

Hej

Er der nogen, som kender til pigen der oftest huserer i Vejle?

https://annoncelight.dk/showad/242978

Ja... Har besøgt hende to gange.  Krop passer ca til billeder, (ansigt smukt).   Hun sutter kun med kondom og kysser ikke, hvilket passer mig ganske udemærket.   Første gang var indlevende og "varm" Anden gang overfladisk og "få det hurtigt overstået før tid"

Hun fortalte (tror jeg) at hendes gæst før mig var en yngre herre der havde deepthroated hende meget hårdt, det mente han at han havde krav på, fordi han var kørt hele vejen fra Århus :blink:

 

Nå, men alt i alt en okay oplevelse.  Jeg kunne godt komme igen.... måske et par gange ;) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
John41 skrev, for 2 timer siden:

Ja... Har besøgt hende to gange.  Krop passer ca til billeder, (ansigt smukt).   Hun sutter kun med kondom og kysser ikke, hvilket passer mig ganske udemærket.   Første gang var indlevende og "varm" Anden gang overfladisk og "få det hurtigt overstået før tid"

Hun fortalte (tror jeg) at hendes gæst før mig var en yngre herre der havde deepthroated hende meget hårdt, det mente han at han havde krav på, fordi han var kørt hele vejen fra Århus :blink:

 

Nå, men alt i alt en okay oplevelse.  Jeg kunne godt komme igen.... måske et par gange ;) 

Jeg ved godt det er nemt at sidde her bag skærmen, men den yngre herre skal være glad for at jeg ikke var tilstede.

Del dette indlæg


Link til indlæg
jenslillemandhansenv2 skrev, for 26 minutter siden:

Jeg ved godt det er nemt at sidde her bag skærmen, men den yngre herre skal være glad for at jeg ikke var tilstede.

Der jo altid 2 sider af en historie.. og deepthroat er blevet en ret populær tillægsydelse, selv om det er de færreste piger som kan yde den.. ikke for at sige det på nogen måde er OK af ham fyren af overskride hendes grænser, men hvis hun har “lokket” ham til med at hun kunne det ene og det andet..  har selv før købt tillægs deepthroat, hvor det faktisk bare var hvad jeg vil kalde normalt blowjob, der blev jeg da også lidt irriteret over de ekstra knaster det kostede.. så derfor har jeg aldrig tilkøbt det siden, hvis pigen kan det og tænder på det gør hun det. Hvilket er fedt! 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Oviedo
John41 skrev, for 5 timer siden:

Ja... Har besøgt hende to gange.  Krop passer ca til billeder, (ansigt smukt).   Hun sutter kun med kondom og kysser ikke, hvilket passer mig ganske udemærket.   Første gang var indlevende og "varm" Anden gang overfladisk og "få det hurtigt overstået før tid"

Hun fortalte (tror jeg) at hendes gæst før mig var en yngre herre der havde deepthroated hende meget hårdt, det mente han at han havde krav på, fordi han var kørt hele vejen fra Århus :blink:

 

Nå, men alt i alt en okay oplevelse.  Jeg kunne godt komme igen.... måske et par gange ;) 

 

Dondomingo skrev, for 20 timer siden:

Hvad er “de bedste club” , siden hun hører dertil, i din mening?

Måske du vil dele din oplevelse med Diana så...:)

“De bedste club” er en række veninder som min faste dejlige GFE “LunaHot” er en del af ca 7-8 piger fra Spanien herunder skønne Diana som jeg har været sammen med for ca. 2 år siden

Der er altid kvalitet af pigerne charme, service og god tid til en øl bagefter 

kun positive hits i venindegruppen som jeg kun ja bakke op om:P<3

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Oviedo

Min dejlige veninde er nu i Randers 

håber snart på gensyn i Solrød

bliver så glad for at se hendes ægte billeder :wub:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Oviedo

jeg fik lige hilst på min skønne veninde da hun var en smut forbi Sjælland :x

Nu hos jer i Skanderborg pas godt på hende<3

Del dette indlæg


Link til indlæg
Oviedo skrev, for 1 time siden:

jeg fik lige hilst på min skønne veninde da hun var en smut forbi Sjælland :x

Nu hos jer i Skanderborg pas godt på hende<3

Tag det roligt bror, jeg skal nok passe godt på hende. Hvis jeg stiller mig på tær kan jeg næsten se over til hende.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Oviedo

Det lyder som du skal have trappestige med

Når diana smider skoene kan vi alle bestige hendes smukke bjerge <3

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...