Hop til indhold

Nam-Nam i Hedemannsgade

Featured Replies

Skrevet

Slog lige et smut forbi pigerne i Hedemannsgade. Fen tog ikke imod denne gang, men det var en der hed noget i retning af Nam eller Nan eller noget i den stil.

En yngere høj (af en thai af at være) tog i stedet imod. Velanbragt på den opvarmede briks gik hun igang med massage, aregh, en kende for blidt til mig, men det var okay, og de obligatoriske senuselle berøringer var der naturligvis også, til slut havde hun en finesse som derimod tog kegler, og det havde intet med sex eller noget i den retning at gøre. Da hun skulle tøre olien af, tog hun et lille håndklæde, og så prikkede hun mig gentagne gange hårdt forskellige steder på kroppen, nakken, ryggen, hænderne, fødderne, det var meget behageligt, usædvanligt behageligt, hun kendte altså nogle steder på kroppen, hvor det giver øget velvære lige at tage fat på den måde.

Nå jeg røg om på ryggen og massagen forsatte, og til sidst, ja, så kom opmærksomheden til den lille mand. Hun sagde 1300 spir, jeg betalte, og havde omvendt en forventning om i mit stille sind, at til den pris så ville jeg også få uovertruffen sex. Det fik jeg bestemt også, hun gav den på alle tangenter og havde en superlækker krop, hun var en lille huntiger.

Gentagelsesfare : 100 %

Skrevet

Slog lige et smut forbi pigerne i Hedemannsgade. Fen tog ikke imod denne gang, men det var en der hed noget i retning af Nam eller Nan eller noget i den stil.

En yngere høj (af en thai af at være) tog i stedet imod. Velanbragt på den opvarmede briks gik hun igang med massage, aregh, en kende for blidt til mig, men det var okay, og de obligatoriske senuselle berøringer var der naturligvis også, til slut havde hun en finesse som derimod tog kegler, og det havde intet med sex eller noget i den retning at gøre. Da hun skulle tøre olien af, tog hun et lille håndklæde, og så prikkede hun mig gentagne gange hårdt forskellige steder på kroppen, nakken, ryggen, hænderne, fødderne, det var meget behageligt, usædvanligt behageligt, hun kendte altså nogle steder på kroppen, hvor det giver øget velvære lige at tage fat på den måde.

Nå jeg røg om på ryggen og massagen forsatte, og til sidst, ja, så kom opmærksomheden til den lille mand. Hun sagde 1300 spir, jeg betalte, og havde omvendt en forventning om i mit stille sind, at til den pris så ville jeg også få uovertruffen sex. Det fik jeg bestemt også, hun gav den på alle tangenter og havde en superlækker krop, hun var en lille huntiger.

Hvor gammel var den lille huntiger NAM NAM ... talte hun dansk eller det sædvanlige dårlige engelske? :):) :)

Skrevet

Hun er nok maks 25 år er mit bud. Vi snakkede både dansk og engelsk, og hun taler begge dele bedre end pigerne normalt gør.

Skrevet

hvorfor presse prisen op på 1300 ? når man kan købe alle thaier til max 1000 ?

Skrevet

Det er et spørgsmål om pris og kvalitet.

Lokalerne er meget lækre. Lyse og rene, og det lækreste badeværelse jeg har set i thaiforretninger i Århus. Jeg har aldrig haft eller hørt om nogen der har haft en dårlig oplevelse der.

Det har jeg og andre, derimod på 1000 kr steder.

Har naturligvis også haft gode oplevelser på 1000 kr stederne, men man ved bare ikke altid hvad man får. I Hedemannsgade får du den du spørger efter, hvis du ringer i forvejen. Hun er ikke pludselig optager eller hvad de nu finder på af udflugter de andre steder. Udskiftningen på stedet er meget lille. Det er ikke bare 3md piger der er der.

Prøv´et Kasper 8-)

Skrevet

Jeg har intet imod at betale et par hundrede ekstra, hvis det jeg får er den ypperste kvalitet. Det kan sagtens være, at markedsprisen er højere på Hedemannsgade end på andre thaiklinikker, men jeg har også været andre steder, og der hvor Hedemannsgade skiller sig ud, er på det gode sex efter massagen, synes jeg. Større indlevelse og større huntigere end dem der er på Hedemannsgade, det ser man ikke så tit, og så er pigerne dernede altså også både kønne og søde, og de fleste af dem også i 20'erne, pånær en enkelt. Men hvis du mener du får oplevelser som kan leve op til alt dette i Århus til en tudse, så skrive da en anmeldelse Kasper, så vi andre kan besøge de steder.

Udskiftningen på stedet er meget lille.

I forhold til så mange andre thai-klinikker ja så er udskftningen helt sikkert lille, og der er jo også en fast pige/dame i 30'erne dernede. Nogle af pigerne er også væk nogle måneder i hjemlandet for så senere at komme tilbage på Hedemannsgade. Min pointe er blot, at det ikke hele tiden er de samme piger, der er der, men udskiftningen er lille, ingen tvivl om det.

• 1 year later...
Skrevet

Naam hun ikke mere arbejde i hedemannsgade 4

Skrevet

Hvorfor arbejder Naam ikke længere i Hedemandsgade 4 ?

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.