Joey Joe Joe 2925 Skrevet 10. April, 2020 Jeg kunne godt finde på at tage en tur til Rotes Haus i Frankfurt. Er der nogen her på forum, der ved hvor priserne ligger niveaumæssigt? Jeg tænker på en times alm. blid hygge med en ung østeuropæisk pige. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pite 3253 Skrevet 10. April, 2020 Joey Joe Joe skrev, for 32 minutter siden: Jeg kunne godt finde på at tage en tur til Rotes Haus i Frankfurt. Er der nogen her på forum, der ved hvor priserne ligger niveaumæssigt? Jeg tænker på en times alm. blid hygge med en ung østeuropæisk pige. Google er en god ven Rotes Haus Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Joey Joe Joe 2925 Skrevet 10. April, 2020 Pite skrev, 1 time siden: Google er en god ven Rotes Haus Står prisen, jeg spørger til, på deres hjemmeside? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Høvdingen 599 Skrevet 10. April, 2020 Go´ tur til dig - men ta´ nu ikke en corona-virus med retur til DK ….. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hr_T 491 Skrevet 10. April, 2020 Mener jeg gav 120 Euro for en lille time med en lækker tysk blondine. Men det er et par år siden og hukommelsen... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Joey Joe Joe 2925 Skrevet 10. April, 2020 (edited) Hr_T skrev, for 15 minutter siden: Mener jeg gav 120 Euro for en lille time med en lækker tysk blondine. Men det er et par år siden og hukommelsen... Ok tak for den tilbagemelding. Det lyder bestemt fristende. Det, der i sær tænder mig, er muligheden for at gå og se på pigerne og vælge en blandt dem. Sidste gang jeg prøve det var i det hus i Rødovre. Gentlemens House. Det var tider. Redigeret 10. April, 2020 af Joey Joe Joe Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hunting for beaver 4207 Skrevet 10. April, 2020 (edited) Joey Joe Joe skrev, for 52 minutter siden: Gentlemens House. Ja det sted var kendt for at husere ret mange smukke unge piger fra Ungarn, grineren at når man ringede på og kom ind stod de linet op på ræder række dem som altså ikke lige var optaget,,, God ide at tage et sted hen hvor du ser pigerne nøgne inden du evt. skal på rum og knalde med dem. Kender ikke priserne men som udgangspunkt så ligger priserne fra start 50 øvro og opefter alt efter hvad du ønsker, jo dyrere jo bedre "service", fx GFE med kys bare et eks. Hvis du alligevel er i Frankfurt så kan jeg kun anbefale Mainhatten en sød mellemstor FKK klub med omkring 30-50 NØGNE unge skønheder, vi var en delegation herinde fra som sidste år besøgte stedet, se evt. vore anm. der er ret mange gode tips derfra, uden at nævne navne så er der nogle som er ret grundige og undersøger alt inden man tager på sex tur , og stor respekt for dette i øvrigt. Hvis du kommer på tur ude på den anden side så skriv endelig en lille rapport herinde bagefter det er vi mange som ville sætte stor pris på.. På forhånd tak,, og rigtig god tur Redigeret 10. April, 2020 af Hunting for beaver 2 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Statham 2793 Skrevet 10. April, 2020 De forskellige Laufhaus i Frankfurts Kaiserstrasse og Taunusstrasse ligger typisk med startpriser på EUR 30,- Men højere i messeperioder. 120 for en time er ikke skævt. Sørg dog for at have klare aftaler om, hvad du betaler for/får. Erfaring er, lad være med at være fedtet med pengene. Og husk, selvom det er forbudt i Tyskland, så kan du sagtens få Fransk uden, hvis du er til det. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bobbe 263 Skrevet 10. April, 2020 Jeg var der i januar da jeg var i Frankfurt. Det var godt nok en sørgelig omgang. Jeg vil til enhver tid anbefale en FKK. Gav for øvrigt 50 euro for 30 min.pigen virkede meget fjern og jeg burde bare have givet hende pengene og gået igen. Trist oplevelse. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Greene 2 Skrevet 10. April, 2020 Grænsen ind til Tyskland er lukket. Hvordan vil du passere grænsekontrollen? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Gaffer Skrevet 11. April, 2020 Greene skrev, for 10 timer siden: Grænsen ind til Tyskland er lukket. Hvordan vil du passere grænsekontrollen? Få fat i en søfartsbog og sig du skal mønstre et skib i Hamborg Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Greene 2 Skrevet 11. April, 2020 Gaffer skrev, for 19 minutter siden: Få fat i en søfartsbog og sig du skal mønstre et skib i Hamborg Jeg vil også selv til Hamborg og henter nogle ting til bilen da de ikke vil sende. Men søfartsbog duer vist ikke til mig. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Joey Joe Joe 2925 Skrevet 11. April, 2020 Greene skrev, for 19 timer siden: Grænsen ind til Tyskland er lukket. Hvordan vil du passere grænsekontrollen? Det er når de åbner grænsen igen selvfølgelig Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25042 Skrevet 11. April, 2020 Joey Joe Joe skrev, for 3 timer siden: Det er når de åbner grænsen igen selvfølgelig Du står måske i øjeblikket og læner dig op af grænsepælene – eller grisehegnet? 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg