Hop til indhold
holstebronx

Lykkehjulet - Min favorit quiz

Recommended Posts

Den mest formildende omstændighed ved den danske udgave er nummerpigen. Hun er også fotomodel. Hun medvirkede ii en reklame for T Hansen, hvor  hun ligger lidt lun i sengen og vil klart tilbringen søndag formiddag med noget helt andet end hvad hendes mand har tænkt sig. Han vil nemlig i T Hansen. I den scene er hun bare så tæske lækker.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Default User skrev, for 3 minutter siden:

Den mest formildende omstændighed ved den danske udgave er nummerpigen. Hun er også fotomodel. Hun medvirkede ii en reklame for T Hansen, hvor  hun ligger lidt lun i sengen og vil klart tilbringen søndag formiddag med noget helt andet end hvad hendes mand har tænkt sig. Han vil nemlig i T Hansen. I den scene er hun bare så tæske lækker.

Korrekt - hun er også den eneste grund til at jeg ikke altid skifter kanal med det samme :) Hun er virkelig en flot moden kvinde :P

Del dette indlæg

Link til indlæg
Vendelboen skrev, Lige nu:

Korrekt - hun er også den eneste grund til at jeg ikke altid skifter kanal med det samme :) Hun er virkelig en flot moden kvinde :P

moden kvinde :-o så tænker jeg 50+   kanja som jeg mener hun hedder, er vel omkring de 30, uden at have googlet hende.:D

Del dette indlæg

Link til indlæg
sweetstone skrev, for 1 minut siden:

moden kvinde :-o så tænker jeg 50+   kanja som jeg mener hun hedder, er vel omkring de 30, uden at have googlet hende.:D

Hun er vist omkring 42 - 44 år ..

Del dette indlæg

Link til indlæg
Vendelboen skrev, for 1 minut siden:

Hun er vist omkring 42 - 44 år ..

ja hun er 43 ifølge google. havde skudt hende 10 år yngre.:)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Hunting for beaver skrev, for 5 timer siden:

Tak for dagens sjoveste indslag so far,, har dog lige et simpelt spørgsmål

hvor ligger "F"uckingham palace mon henne :D

Det er den nye Swingerklub, som jeg har planer om at stable på benene :D

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...