Hunting for beaver 4207 Skrevet 10. April, 2020 (edited) Citat Tak for dagens sjoveste indslag so far,, har dog lige et simpelt spørgsmål hvor ligger "F"uckingham palace mon henne Redigeret 10. April, 2020 af Hunting for beaver 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Default User 1033 Skrevet 10. April, 2020 Den mest formildende omstændighed ved den danske udgave er nummerpigen. Hun er også fotomodel. Hun medvirkede ii en reklame for T Hansen, hvor hun ligger lidt lun i sengen og vil klart tilbringen søndag formiddag med noget helt andet end hvad hendes mand har tænkt sig. Han vil nemlig i T Hansen. I den scene er hun bare så tæske lækker. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Vendelboen 795 Skrevet 10. April, 2020 Default User skrev, for 3 minutter siden: Den mest formildende omstændighed ved den danske udgave er nummerpigen. Hun er også fotomodel. Hun medvirkede ii en reklame for T Hansen, hvor hun ligger lidt lun i sengen og vil klart tilbringen søndag formiddag med noget helt andet end hvad hendes mand har tænkt sig. Han vil nemlig i T Hansen. I den scene er hun bare så tæske lækker. Korrekt - hun er også den eneste grund til at jeg ikke altid skifter kanal med det samme Hun er virkelig en flot moden kvinde Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sweetstone 2765 Skrevet 10. April, 2020 Vendelboen skrev, Lige nu: Korrekt - hun er også den eneste grund til at jeg ikke altid skifter kanal med det samme Hun er virkelig en flot moden kvinde moden kvinde så tænker jeg 50+ kanja som jeg mener hun hedder, er vel omkring de 30, uden at have googlet hende. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Vendelboen 795 Skrevet 10. April, 2020 sweetstone skrev, for 1 minut siden: moden kvinde så tænker jeg 50+ kanja som jeg mener hun hedder, er vel omkring de 30, uden at have googlet hende. Hun er vist omkring 42 - 44 år .. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sweetstone 2765 Skrevet 10. April, 2020 Vendelboen skrev, for 1 minut siden: Hun er vist omkring 42 - 44 år .. ja hun er 43 ifølge google. havde skudt hende 10 år yngre. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hunting for beaver 4207 Skrevet 10. April, 2020 ku bedre lide karina 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Vendelboen 795 Skrevet 10. April, 2020 sweetstone skrev, for 17 minutter siden: ja hun er 43 ifølge google. havde skudt hende 10 år yngre. Hun er rimelig velholdt 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Default User 1033 Skrevet 10. April, 2020 Hun skulle ikke rende mere end 2 gange rundt om min seng, før jeg spændte ben!! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
underdog40 6866 Skrevet 10. April, 2020 Jeg elsker Conan Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
holstebronx 7415 Skrevet 10. April, 2020 Hunting for beaver skrev, for 5 timer siden: Tak for dagens sjoveste indslag so far,, har dog lige et simpelt spørgsmål hvor ligger "F"uckingham palace mon henne Det er den nye Swingerklub, som jeg har planer om at stable på benene 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hunting for beaver 4207 Skrevet 10. April, 2020 holstebronx skrev, for 1 minut siden: Det er den nye Swingerklub, som jeg har planer om at stable på benene Det kunne da godt lyde lidt som paradis på jorden 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg