Bobbe 266 Skrevet 10. April, 2020 Kender i det med at man han et godt øje til en kollega? Man tænker ok, det kunne være ret frækt at knalde ham/hende. Kemien er god, mailsene bliver mere og mere flirtende og man bliver mere og mere tændt på ideen, men alligevel tror man ikke på at det kommer til at ske...... Sådan havde jeg det med en kollega. Jeg havde længe klædt hende af med øjnene uden hun vidste det. Vi havde en del med hinanden at gøre gennem vores arbejde, vi rejste af og til sammen osv. På et tidspunkt er vi på messebesøg sammen. Om aftenen er vi ude at få god mad, det er rigtig hyggeligt og vi får drukket et par glas vin, så stemningen er i top. Efter middagen skal vi lige have en cocktail, vi er begge i godt humør. Da vi kommer på hotellet bliver vi enige om en godnatøl på værelset, men øllene bliver aldrig åbnet. I stedet overfalder vi nærmest hinanden på værelset og ender med at have den vildeste omgang sex. Jeg husker tydeligt den aften. Det var meget intens. Siden den aften har jeg haft mange frække oplevelser med min kollega. Vi knalder nærmest altid når vi er ude at rejse. Vi har haft sex på et offentligt toilet og jeg har fået et handjob i chefens bil. Vi har brugt hinanden til at prøve nogle af hinandens fantasier af, testet massevis af frækt legetøj osv. Kender i det? Er der andre der har historier i den retning? God påske. 10 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pogo 349 Skrevet 10. April, 2020 (edited) Var til en privat komsammen med nogle kollegaer, og jeg aner konkret ikke den præcise rækkefølge, men jeg endte med at have sex med værtinden om natten. Vi var nok også lidt besofne. Det gjorde det sgu' lidt akavet at møde på jobbet i en rum tid herefter. Tror man skal tænke sig riiiiigtig grundigt om - måske er der noget, der bedst fortjener at forblive en fantasi. Til trådstarters historie vil jeg bare sige: Godt gået sømand! Redigeret 10. April, 2020 af Pogo savtefjel! 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hunting for beaver 4208 Skrevet 10. April, 2020 Tror at de fleste har været sammen med en kollega, enten kun kysset og flirtet lidt eller den helt store tur, jeg har ihvertfald hørt om dem Værre er det med dem som "kommer til" at knalde naboen,, modsat sine kolleger ser man dem jo typisk også i weekenderne, ikke at jeg selv har oplevet det,, plejer bare at flytte INDEN det blir alt for akavet,, Ja ok, indrømmet ironi kan sagtens forekomme lige her 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
lovingboobs 359 Skrevet 10. April, 2020 Om det er med en nabo eller kollega kan i min verden komme ud på ét. Man kommer til at have noget hemmeligt sammen, som andre i den fælles bekendtskabskreds (dvs de andre på vejen/andre kolleger) ikke er vidende om. Kan man på den ene eller anden måde ikke "fungere" i det, må man flytte/skifte job. Og det kan godt have sine omkostninger. Det med et godt øje (og lidt mere) til naboen er prøvet 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
badassbluesman 216 Skrevet 10. April, 2020 Pogo skrev, for 2 timer siden: Tror man skal tænke sig riiiiigtig grundigt om - måske er der noget, der bedst fortjener at forblive en fantasi. Been there - done that..!!! OG gør det ALDRIG igen..!!! Det bliver ikke det samme at mødes på arbejdspladsen igen når "det frække" er overstået... /The Blues 2 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Kim Petersen Skrevet 10. April, 2020 (edited) badassbluesman skrev, for 1 time siden: Been there - done that..!!! OG gør det ALDRIG igen..!!! Det bliver ikke det samme at mødes på arbejdspladsen igen når "det frække" er overstået... /The Blues Jeg har i tidens løb haft sex med 5 forskellige kolleger som var absolut lige så liderlige som jeg selv var, og det blev ikke kun til engangs knald... Vi forsøgte bare at opføre os relativt normalt når der var andre kolleger til stede, men det skinnede jo alligevel igennem hvad der skete. Det blev overhovedet ikke pinligt med 4 af dem, tværtimod var det tæske lækkert ... men hold op hvor var det altså pinligt med den sidste... 2 af de 4 kolleger som det aldrig blev pinligt med var gift. Det blev lidt af en oplevelse da jeg en aften var inviteret til middag hos den ene af de gifte kolleger - en ubeskriveligt skøn kvinde - og hendes mand som ikke anede noget. Min kollega plejede at være helt hæmningsløs, og hun suttede den af på mig stort set hver dag i frokostpausen hvor vi ikke kunne komme til at kneppe. Da jeg besøgte hende og hendes mand var hun derimod pludselig en lille forsagt kvinde som overhovedet ikke virkede sexet, og som lod til at stå i skyggen af sin mand. Altså en helt anden type. Jeg fortalte hende så hvilken udgave af hende jeg syntes bedst om, og det grinede vi ret meget af. Den femte - hende som det blev pinligt med - havde jeg mødt og haft en affære med på et kursus som varede i en uge. Jeg var ikke som sådan interesseret i hende, men det var lækkert at få kusse hver aften når kurset var overstået. Hun tog det dog noget mere seriøst end jeg gjorde. Hun boede langt væk, og hun troede vist nærmest at vi skulle giftes, og hun skiftede arbejdsplads til det samme sted hvor jeg selv arbejdede, for at komme tæt på mig . Jeg kneppede på det tidspunkt i forvejen med en anden - en af de ugifte kolleger - og jeg var slet ikke interesseret i hende fra kurset mere. Men hold op hvor var det pinligt, indtil hun på ny skiftede arbejdsplads så jeg ikke længere behøvede at møde hende hver dag... Jeg har derimod aldrig kneppet med en nabo Redigeret 10. April, 2020 af Kim Petersen Tilføjelse Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hunting for beaver 4208 Skrevet 10. April, 2020 Kim Petersen skrev, for 31 minutter siden: Jeg har derimod aldrig kneppet med en nabo mon ikke du oplever det en skønne dag jeg mener med din charme Jeg har hverken knaldet en nabo eller en kollega,,,ironi kan godt forekomme 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Alkoholikeren Skrevet 10. April, 2020 Tja jeg “tog for mig” med mine HK ansatte, det var ligesom “chefens privilegie” og ja jeg var da ligeglad om de var i forhold eller ej, det gik fint. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Plaskeren 3731 Skrevet 10. April, 2020 Det er længe siden, men da jeg var i butiksfaget var jeg mægtig populær blandt et par af de unge piger der arbejdede deltid. Der er da blevet knaldet efter lukning et par gange eller 10 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
anon 889 Skrevet 10. April, 2020 Det er frækt og pirrende med sex med en kollega. Jeg har været heldig at prøve det på to forskellige arbejdspladser. Det er frækt at have en hemmelighed af den kaliber med en kollega. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Æ´Synderjyde 810 Skrevet 10. April, 2020 Blev hurtigt selvstændig efter min studietid, tror kun jeg var ansat 1,5 år. Har altid haft det princip, at jeg ikke sexer med de ansatte. Det hører sig ikke til. Men ingen regel uden undtagelse, har haft nogle stykker faste SB som bor i en lejlighed der tilhøre min virksomhed. De har alle været/er ansat nogle timer i studiejob. Men retfærdigvis skal tilføjes, de er alle startet som SB og efterfølgende blevet ansat. Det har altid fungeret, har aldrig oplevet nogle problemer. Når vi arbejder er det arbejde, SB når vi har fri 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25049 Skrevet 10. April, 2020 Jeg har ikke oplevet noget særligt i den retning. Jo, jeg glemmer helt, at jeg efter julefrokosten på min første arbejdsplads fik nakket tillidskvinden hjemme hos hende selv. Mens manden sov ovenpå. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bobbe 266 Skrevet 10. April, 2020 Pogo skrev, for 11 timer siden: Tror man skal tænke sig riiiiigtig grundigt om - måske er der noget, der bedst fortjener at forblive en fantasi. Til trådstarters historie vil jeg bare sige: Godt gået sømand! Helt enig. Dagen efter var det også lidt akavet, men vi fik en god snak om det og jeg gjorde det ret kart at der ikke var mere i det for mit vedkommende en rigtig fræk sex, efterfølgende kan jeg så godt mærke at jeg måske har lyst til meget mere, men det går bare ikke. Tror ikke der er nogen af kollegaerne der har fattet mistanke 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
PolleFraSnave 140 Skrevet 10. April, 2020 Har aldrig bollet en kollega, men har 2 gange haft chancen for at kneppe en af min kones veninder. Første gang var en nytårs aften i vores unge hvor vi var de 2 sidste oppe og anden gang hvor hun hev mig med ud på toilettet til privat fest. Første gang havde jeg fingeren langt oppe i fissen på hende da værten, de var gået under tidligt, vågnede og kom ned i stuen til os. Anden gang havde hun min pik i munden, da der blev banket på døren og vi måtte lempe hende ud af vinduet inden jeg åbnede og påstod at jeg var faldet i søvn. Det lykkedes aldrig siden at komme tæt på at stikke pikken ind. Derimod fik jeg helt ud af det blå flere omgange mega fræk fisse af en tidligere klassekammerat fra gymnasiet. Vi havde filmet lidt i skole tiden, men havde aldrig rigtigt fået en rusketur sammen. Det begyndte med at hun bundsnavede mig ud af det blå til en fest vi var til efter hun var smuttet fra sin kæreste. Hun lod mig vide at hvis jeg havde lyst kunne jeg få fisse hos hende når jeg ville. Der gik 2 år før jeg turde tage imod tilbuddet, og da var hun blevet gift med en kontrolfreak. Vi mødtes en håndfuld gange på hoteller i Kbh og jeg fik mega god fisse og masser af fræk, fræk sex hvor hun var med på stortset alt jeg foreslog. Jeg husker at hun kom cyklende hjem til mig og suttede den af på mig i min kælder inden jeg skulle ud og spille en runde golf med hendes mand. Hun var/er pissefræk, men kunne ikke holde til at lyve for min kone, så vi ses med jævne mellemrum, men knepper ikke længere. Hendes mand er stadig i konttrolfreak (og idiot) der ikke helt har fattet at han har en dejlig, dejlig og mega fræk kone der er med på den værste. Nu om dage knepper jeg kun mine faste besøgsveninder (som betalende gæst), men det er alt rigeligt til mig. Jeg har dog et par yngre kollegaer som jeg godt gad rulle en tur rundt med. Jeg er dog blevet så erfaren at jeg har indset at det kun giver bøvl at give efter for liderligheden, da jeg på ingen måde har lyst til at gå fra min kone. 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bernie 0 Skrevet 11. April, 2020 Man skider ikke i egen rede, men wtf hvis chancen byder, hvorfor ikke! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sebmus 3087 Skrevet 11. April, 2020 Kim Petersen skrev, for 20 timer siden: Jeg har i tidens løb haft sex med 5 forskellige kolleger som var absolut lige så liderlige som jeg selv var, og det blev ikke kun til engangs knald... Undskyld @Kimpedersen men hvor du arbejder, jeg vil gerne søger job i din firma Men ellers synes godt om din indlæg Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Kim Petersen Skrevet 11. April, 2020 Sebmus skrev, for 17 minutter siden: Undskyld @Kimpedersen men hvor du arbejder, jeg vil gerne søger job i din firma Men ellers synes godt om din indlæg Det skete over tid på 3 forskellige arbejdspladser, og i øvrigt mens jeg havde en alder hvor det generelt er langt nemmere at score, end det er for en fyr i den noget højere alder som jeg har nu... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sebmus 3087 Skrevet 11. April, 2020 (edited) Tak @Kimpedersenfor din svare, men det var bare for sjov, og i øvrigt jeg vil ikke skifter min dejlige job Redigeret 11. April, 2020 af Sebmus Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Maspero 190 Skrevet 11. April, 2020 Der er noget fantastisk frækt ved at knalde med en kollega. Jeg har selv en del oplevelser af den slags i bagagen og på intet tidspunkt har jeg fortrudt. To episoder står specielt klart i min erindring. Den ene gang var med en kollega jeg havde flirtet lidt med gennem længere tid og på sms var det blevet en smule lummert. Det første kys faldt på en torsdag i en afkrog på kontoret. Senere på dagen aftalte vi på sms at mødes på en rasteplads fredag i frokostpausen. Jeg kører station car, så bagsædet blev lagt ned og nogle tæpper lagt ud, hvorefter vi flåede tøjet af hinanden og havde en intens og fræk gang sex bag i kareten. Anden gang som jeg husker som noget specielt var i forbindelse med et kursus jeg var på. Vi var vel en i alt 20-25 kollegaer, inklusive vores nye yngre russiske HR partner. Det hele startede egentlig uden nogen flirt eller antydning til mere end alm kollegaer... I. Hvertfald lige indtil vi endte i gruppe sammen og en gensidig interesse tændtes. Ved aftensmaden sad ved samme bord og hyggede med vin og god mad. Vi var blandt de sidste der gik i seng den aften, men vi fik koordineret at forlade selskabet samme tid og på vej mod værelserne fik jeg lokket hende med på mit værelse (fik vidst nævnt noget med at værelserne var meget forskellige og hun ville se mit). Det var en fed oplevelse og vi mødtes igen et års tid senere hvor hun igen var i kbh på business trip. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sweex2 1069 Skrevet 11. April, 2020 Jeg har som håndværker hele mit liv, hørt flere sex historier end de fleste. Men det var også det tætteste man kommer på sex i en skurvogn. Dog har der været en del pikke på bordet under frokosterne, bare lige for at se hvem der bestemmer... Og så alligevel, var der den gang under en julefrokost, hvor jeg var for fuld og dum til at fatte at det var det den søde laboratorie assistent ville have. Og da jeg endelig blev ædru nok til at gøre noget ved det, var det for sent. Hun havde allerede været der med min chef. 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
lars1973 262 Skrevet 16. April, 2020 På et ugelangt kursus en gang for nogle år siden... jeg var heldig og havde fået et værelse med jacuzzi - og tv'et i værelset kunne drejes så meget at man kunne side i badet og se tv samtidigt. Ifm dagens middag spørger en sød kollega - dejlig kvinde i midt fyrrene - jeg var selv knapt 40 på det tidspunkt - om hun må komme forbi i løbet af aftenen for at prøve jacuzzien... mit svar var - he he - at det måtte kun gerne, men at hun skulle regne med at den var optaget af min en anden person. kl. 21.30 dukker hun op - lidt snak og af med tøjet - CL kører på tv'et anden halvleg - op i badet - og så.... alt i mens jeg kan høre Carsten Verge og Per Friman får jeg et dejligt BJ af hende - jeg skulle så levere til tredje halvleg.... det blev ved den ene oplevelse - men det var en dejlig en af slagsen. 2 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg