Friluftsnyderen 17 Skrevet 9. April, 2020 Hejsa. Jeg er en ung mand på 44 som meget længe har drømt om at blive domineret.. Det skal ikke længere være en drøm, jeg vil ud og prøve det. Jeg ønsker dog, at undgå de største fælder. Jeg har kigget meget, og læst mange anmeldelser, og jeg må sige, at der er meget der ser spændende ud, men det er ikke alle begreber jeg kender. Det jeg søger er en fræk gerne lækker domina, alder er egentlig underordnet. En der kan dominere mig, dog uden nåle og ting i urinrør og andet ekstremt.. gerne en der ikke er bange for selv at blive rørt, i det omfang hun selvfølgelig tillader det, og helst på Sjælland. Er der nogle der har nogle gode forslag? På forhånd tak. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Lady C Skrevet 9. April, 2020 Jeg vil sige til dig at hvis en domina begynder at stikke nåle i en nybegynder eller sounds op i urinrøret, så mangler hun den empati og den omsorg der er altafgørende for at du får en god oplevelse. Er man nybegynder skal Dominaen gå stille og roligt og kærligt frem. Pas på dig selv og held og lykke med dit første spæde ( store) spring ind i dominansens fængslende forunderlige verden Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lauersen 9907 Skrevet 9. April, 2020 Hej Friluftsnyder. Jeg er også selv lidt grøn i forhold til at blive domineret, da det plejer at være mig der er den dominerende. Jeg havde dog et fantastisk møde med en stærk pige der virkelig kunne tage mig hårdt og bruge mig tilbage i november måned. Der var ingen piske eller kostumer i brug, bare hård kropskontakt, psykisk magtovertagelse, liderlig sex, lidt dildo til min røv og en empatisk kontakt som jeg nærmest ikke troede var muligt. Og så føltes det vanvittigt dejligt at røre ved hende. Er det sådan noget du søger? https://www.eroguide.dk/forum/topic/113548-kamille-fra-pure-passion-jeg-kom-ned-med-nakken-og-fik-kærligheden-at-føle/?tab=comments#comment-1063490 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Evil twin Skrevet 10. April, 2020 Der flere rigtig dygtig domina på Sjælland. Men en domina som du må røre under seancen den bliver nok lidt svært, der er ikke andet prøve skrive rundt til de forskellige domina som du har lyst til at møde. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Madame Illona 1535 Skrevet 10. April, 2020 Lady C skrev, for 10 timer siden: Jeg vil sige til dig at hvis en domina begynder at stikke nåle i en nybegynder eller sounds op i urinrøret, så mangler hun den empati og den omsorg der er altafgørende for at du får en god oplevelse. Er man nybegynder skal Dominaen gå stille og roligt og kærligt frem. Pas på dig selv og held og lykke med dit første spæde ( store) spring ind i dominansens fængslende forunderlige verden Jeg har i tidernes løb haft besøgende som er nybegynder og gir tilladelse til at alt må prøves af altså no limits. Men du har ret hvis Ikke det nævnes eller der er grænser så er det nok heller ikke nåle eller hård spanking mm der bør anvendes på en nybegynder. 5 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Friluftsnyderen 17 Skrevet 10. April, 2020 Lauersen skrev, for 15 timer siden: Hej Friluftsnyder. Jeg er også selv lidt grøn i forhold til at blive domineret, da det plejer at være mig der er den dominerende. Jeg havde dog et fantastisk møde med en stærk pige der virkelig kunne tage mig hårdt og bruge mig tilbage i november måned. Der var ingen piske eller kostumer i brug, bare hård kropskontakt, psykisk magtovertagelse, liderlig sex, lidt dildo til min røv og en empatisk kontakt som jeg nærmest ikke troede var muligt. Og så føltes det vanvittigt dejligt at røre ved hende. Er det sådan noget du søger? https://www.eroguide.dk/forum/topic/113548-kamille-fra-pure-passion-jeg-kom-ned-med-nakken-og-fik-kærligheden-at-føle/?tab=comments#comment-1063490 Det var egentlig ikke sådan en form for dominans jeg havde i tankerne. Men efter at have læst din anmeldelse, må jeg sige, at jeg overvejer kraftigt. Dt lyder frækt Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Madame Illona 1535 Skrevet 10. April, 2020 Friluftsnyderen skrev, for 2 timer siden: Det var egentlig ikke sådan en form for dominans jeg havde i tankerne. Men efter at have læst din anmeldelse, må jeg sige, at jeg overvejer kraftigt. Dt lyder frækt Hvilken form for Dominans har du i tankerne så ? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Friluftsnyderen 17 Skrevet 10. April, 2020 Madame Illona skrev, for 2 timer siden: Hvilken form for Dominans har du i tankerne så ? Jeg havde slet ikke tænkt den form for brydning agtig dominans Mere hvad jeg tror er den mere traditionelle, hvor domina binder sin slave og udnytter ham. Får ham til at gøre ydmygende ting, gør ydmygende ting ved ham.. Men som sagt, jeg er helt på bar bund, og har kun set videoer på nettet.. Så det er sikkert mig der er helt gal på den. Jo mere jeg tænker over det jeg her er blevet præsenteret for. Jo mere tænder tanken mig. Måske ved jeg i virkeligheden ikke hvad jeg søger, fordi jeg intet har prøvet. Bare at tanken om at blive domineret tænder mig meget efterhånden Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Lady C Skrevet 11. April, 2020 Friluftsnyderen skrev, for 7 timer siden: Jeg havde slet ikke tænkt den form for brydning agtig dominans Mere hvad jeg tror er den mere traditionelle, hvor domina binder sin slave og udnytter ham. Får ham til at gøre ydmygende ting, gør ydmygende ting ved ham.. Men som sagt, jeg er helt på bar bund, og har kun set videoer på nettet.. Så det er sikkert mig der er helt gal på den. Jo mere jeg tænker over det jeg her er blevet præsenteret for. Jo mere tænder tanken mig. Måske ved jeg i virkeligheden ikke hvad jeg søger, fordi jeg intet har prøvet. Bare at tanken om at blive domineret tænder mig meget efterhånden Prøv at hør her : Du er IKKE gal på den. Hvorfor skulle du være det. Der er ikke en rigtig måde at udøve dominans på. Jo - den rigtige måde er det der føles rigtigt for dig - og for Dominaen. Jeg bliver så frustreret når jeg får en fornemmelse af at man tror at dominans skal udøves på en bestemt måde for at være " rigtig" Sådan er det ikke. Den her verden ( bdsm verdenen) er enorm. Med så mange facetter og nuancer og hvad der føles rigtigt for den ene er ikke rigtig for den anden. Du er på det stadie hvor du skal prøve dig frem. Forsigtigt vil jeg mene. For der er mange der brænder sig og bliver skræmt væk hvis de får en hård og uempatisk første gangs oplevelse. Det ville bare være så synd hvis det skete. Men drop tankerne om rigtig og forkert. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Misjo1 Skrevet 11. April, 2020 Kan kun give @Lady C 100% ret her. Jeg har selv haft 2 meget uheldige oplevelser langt tilbage, og opgav så BDSM verden i mange år, indtil jeg så frænde en domine der forstod en newber. Det er super fantastisk så søg og spørg til du finder dem rigtige Hvis du har mod på at tage til Fyn er jeg sikker på at ovenstående Lady ville være en god oplevelse for dig Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bandit45(Vejle) 55 Skrevet 18. April, 2020 Hej jeg har længe søgt en domina og fandt hende for et par år siden den helt perfekte for mig nemlig den smukke Sandy Q fra Odense hun er smukkere i virkeligheden end på hendes billeder og hende må man gerne røre. Ved godt du søger på Sjælland men synes du skal overveje at tage til Odense. Kører selv 2 timer for at besøge hende og det er hele turen værd 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Lasselas Skrevet 21. Maj, 2020 Det jeg søger er en fræk gerne lækker domina, alder er egentlig underordnet. En der kan dominere mig, dog uden nåle og ting i urinrør og andet ekstremt.. gerne en der ikke er bange for selv at blive rørt, i det omfang hun selvfølgelig tillader det, og helst på Sjælland. Er der nogle der har nogle gode forslag? Jeg kan anbefale Lady Iris i Københavns området, men der må du ikke røre. Illona i Odense vil også kunne opfylde dine ønsker, og der tror jeg det efter aftale godt kan lade sig gøre at få lov at røre lidt. På Sjælland er der også Madame Sascha, som jeg kan anbefale. Held og lykke med det. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pite 3348 Skrevet 21. Maj, 2020 Bandit45 skrev, den 18.4.2020 at 08:28: Hej jeg har længe søgt en domina og fandt hende for et par år siden den helt perfekte for mig nemlig den smukke Sandy Q fra Odense hun er smukkere i virkeligheden end på hendes billeder og hende må man gerne røre. Ved godt du søger på Sjælland men synes du skal overveje at tage til Odense. Kører selv 2 timer for at besøge hende og det er hele turen værd Ja, hun er rigtig god. Og der må du røre alt det du vil *SF* 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
grå 88 Skrevet 21. Maj, 2020 Madame Illona skrev, den 10.4.2020 at 18:57: Hvilken form for Dominans har du i tankerne så ? hej må man slikke dig og giver du en gang handjob som afslutning ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Madame Illona 1535 Skrevet 21. Maj, 2020 grå skrev, for 16 minutter siden: hej må man slikke dig og giver du en gang handjob som afslutning ? Undskyld .... hvad mener du Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
grå 88 Skrevet 22. Maj, 2020 Madame Illona skrev, for 10 timer siden: Undskyld .... hvad mener du Jeg spurgte om der er mulighed for at man må slikke dig helst kussen evt overalt hvor du ønsker det og er der mulighed for afslutning mevt handjob medt betyder med en gang hånden eller som nogen kalder svensk eller andre happyending Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Madame Illona 1535 Skrevet 22. Maj, 2020 grå skrev, for 2 timer siden: Jeg spurgte om der er mulighed for at man må slikke dig helst kussen evt overalt hvor du ønsker det og er der mulighed for afslutning mevt handjob medt betyder med en gang hånden eller som nogen kalder svensk eller andre happyending Det er muligt ja Da jeg også tilbyder alm sex har jeg ikke noget problem med at bringe det ind i en sm session 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
grå 88 Skrevet 22. Maj, 2020 Madame Illona skrev, for 2 timer siden: Det er muligt ja Da jeg også tilbyder alm sex har jeg ikke noget problem med at bringe det ind i en sm session lyder spændende og yderst lækket så er det dig jeg skal besøge har du evt andre der kan indgå i legen jeg tænker på extra person som evt en slavetøs eller en anden slave fyr? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Madame Illona 1535 Skrevet 22. Maj, 2020 grå skrev, for 39 minutter siden: lyder spændende og yderst lækket så er det dig jeg skal besøge har du evt andre der kan indgå i legen jeg tænker på extra person som evt en slavetøs eller en anden slave fyr? Nej tilbyder ikke sammenføring med andre Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
grå 88 Skrevet 22. Maj, 2020 Madame Illona skrev, for 51 minutter siden: Nej tilbyder ikke sammenføring med andre ok syntes man har læst det men ok tak for dine svar vil gerne besøge dig du er kun i Odense ikke ? rigtig dejlig wekend Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Lasselas Skrevet 25. Maj, 2021 Jeg er lidt nysgerrig på, om trådstarteren gik sig en oplevelse, og om det evt er noget vi andre må høre om? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Anna - fræk og sexet 913 Skrevet 25. Maj, 2021 Friluftsnyderen skrev, den 10.4.2020 at 22:01: Jeg havde slet ikke tænkt den form for brydning agtig dominans Mere hvad jeg tror er den mere traditionelle, hvor domina binder sin slave og udnytter ham. Får ham til at gøre ydmygende ting, gør ydmygende ting ved ham.. Men som sagt, jeg er helt på bar bund, og har kun set videoer på nettet.. Så det er sikkert mig der er helt gal på den. Jo mere jeg tænker over det jeg her er blevet præsenteret for. Jo mere tænder tanken mig. Måske ved jeg i virkeligheden ikke hvad jeg søger, fordi jeg intet har prøvet. Bare at tanken om at blive domineret tænder mig meget efterhånden Du er ikke gal på den. Dominans er en meget bred ting. Det bedste du kan gøre for at få en god oplevelse er at sætte ord på, hvad der tænder DIG. Når du har gjort det, så tage kontakt til den domina, som du ønsker at besøge, og fortæl kort, hvad du tænder på. Jeg beder gerne om 3 stikord, f. Eks: facesitting, brug mig som du vil, fastspænding. Held og lykke med det Anna Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ppd 7850 Skrevet 19. Juli, 2021 Der er en tysk pige "Miss Flora" i København fra nu på søndag til næste fredag (25-30/7). Men har ikke sex. Hun ser ud til at være i start 30'erne. Kalder sig selv en "Sadistic Kitten" og tilbyder bl.a. "Foot Worship, Trampling / Strap-on, anal Stretching / Petplay / Ballbusting / Tease & Denial / Sounding / Nipple Torture / Latex / Caning / Whipping / light bondage / double sessions / orgasm denial / edging / Needles / Heel & Boot Worship / Tickle Torture /" og skriver desuden: "I have lot's of patience for shy beginners and a lot of energy for intense sessions with well experienced kinksters." 60 minutters levetid ligger ifølge annoncen på 2500 KK / 330 Euros. https://annoncelight.dk/showad/317907 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
xxpeter 234 Skrevet 21. Juli, 2021 Nu så jeg at Anna, har svaret, Anna og ALba har faktisk en god kombo, som også vil passe en nybegynder. og der kan du også få lov at røre hvad du vil. Har selv god erfaring med Alba :-) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lillemorten 269 Skrevet 22. Juli, 2021 Friluftsnyderen skrev, den 10.4.2020 at 00:02: Hejsa. Jeg er en ung mand på 44 som meget længe har drømt om at blive domineret.. Det skal ikke længere være en drøm, jeg vil ud og prøve det. Jeg ønsker dog, at undgå de største fælder. Jeg har kigget meget, og læst mange anmeldelser, og jeg må sige, at der er meget der ser spændende ud, men det er ikke alle begreber jeg kender. Det jeg søger er en fræk gerne lækker domina, alder er egentlig underordnet. En der kan dominere mig, dog uden nåle og ting i urinrør og andet ekstremt.. gerne en der ikke er bange for selv at blive rørt, i det omfang hun selvfølgelig tillader det, og helst på Sjælland. Er der nogle der har nogle gode forslag? På forhånd tak. Hej. Hvis du kan fravige dit ønske om at det skal være på Sjælland og er klar på at køre lidt efter det, så besøg Madame Illona (som også har svaret i denne tråd). Hun kan med statsgaranti give dig lige dét, du gerne vil have. Hun er super sød, flot, empatisk og hvis du lider af lidt generthed, skal hun nok få den pillet af dig, ret hurtigt. Kan kun anbefale hende - især når du er nybegynder Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg