autobahn 1437 Skrevet 9. April, 2020 Der er muligvis større opmærksomhed fra politiet mod aktive GPere i Jylland end hovedstaden, jf. tråden om nye åbninger i Kbh. I Aalborg har der været besøg fra politiet på denne adresse flere gange, hvorefter en bøde blev givet. Artiklen antyder at der vil blive tjekket op på om de åbnes igen. https://nordjyske.dk/nyheder/aalborg/bordeller-skal-ogsaa-holde-lukket-under-coronakrise-det-har-kostet-en-boede-i-aalborg/147bacb2-3aba-47a4-9fc8-2e0d77c4ce2e Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 14128 Skrevet 9. April, 2020 (edited) En moden Thaipige på Tinder havde vist interesse for min profil og jeg fik lavet en aftale med hende om at mødes. Får både vasket bil og købt blomster på vejen, men da jeg ankommer kan jeg ikke finde adressen og ringer hende derfor op - det viser sig så at mødestedet er et sted, der tilbyder Thai-massage og jeg kunne få en hel time for kun kr. 400,- og så kunne vi lære hinanden lidt at kende - men det var ikke den slags kontakt, jeg var kørt en lang tur efter - og slet ikke at betale for - så jeg valgte at gå igen. Jeg kan godt finde ud af at anmelde hende på Tinder, men jeg kunne ikke drømme om at anmelde hende til Coranapolitiet eller skrive hendes adresse her, da jeg synes det er helt fint, at der er piger, der tilbyder den slags service - også selvom vi har en coronapandemi, da chancen for at få corona ved at modtage eller give thaimassage må være rimelig ringe - i Pattaya i Thailand er der praktisk taget ingen piger, der er inficeret med corona og de har i hele Thailand ialt både færre dødsfald og færre inficerede end i Danmark - måske beskytter thaimassage mod corona https://thethaiger.com/coronavirus/thailand-confirms-54-new-coronavirus-cases-2-new-deaths-thursday Hvis der er nogen, der er hysterisk bange for at blive inficeret med corona - så kan de jo bare blive hjemme og nøjes med at få masseret ørerne pr. telefon, mens de tager en spiller Redigeret 9. April, 2020 af Jernsvinet 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest next Skrevet 9. April, 2020 Ja der var et emne for et par dage siden, men gentagelse skader vel ikke Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg