porkar 30 Skrevet 9. April, 2020 Hej allesammen Nogen der ved hvad der er blevet af Ella? Jeg har haft god erfaringer med hende, og savner derfor hendes selskab ret meget. Skriv gerne en privat besked. På forhånd tak. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
oros 490 Skrevet 10. April, 2020 porkar skrev, for 10 timer siden: Hej allesammen Nogen der ved hvad der er blevet af Ella? Jeg har haft god erfaringer med hende, og savner derfor hendes selskab ret meget. Skriv gerne en privat besked. På forhånd tak. Du kommer nok til at give en nærmere beskrivelse, hvis du skal have hjælp. Hvor og hvornår feks.... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
porkar 30 Skrevet 10. April, 2020 Hun holdte til ved Langelinie og så flyttede hun til Koldingvej. Men så forsvandt hun fra AL for et par måneder siden, og derefter lykkedes mig ikke at komme i kontakt med hende via tlf eller mail. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
porkar 30 Skrevet 14. April, 2020 Ingen der kan hjælpe? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
porkar 30 Skrevet 17. Maj, 2020 Hørte at hun er rejst hjem.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg