jmogens 7 Skrevet 30. Marts, 2013 er der nogen der ved hvor pigen fra Viborg der annoncerede på salgsex hun tilbød bla rengøring med sex og så var hun fræk. Og hvor er alle de andre piger fra salgssex henne : Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 13844 Skrevet 30. Marts, 2013 er der nogen der ved hvor pigen fra Viborg der annoncerede på salgsex hun tilbød bla rengøring med sex og så var hun fræk. Og hvor er alle de andre piger fra salgssex henne Desværre nej, har ikke set hende annoncere siden salgsex stoppede. Spurgte hendes sidst om hun havde været ude hos nogen og gøre rent, lave mad mm. ("og tag mig når og hvor du vil", som hun skrev), men det havde hun vist ikke rigtig - ellers en rigtig sød og fræk ca. 45 - 50 årig pige - evt. bor hun stadig samme sted med udsigt over Viborg Søndersø, men jeg har vist ikke hendes tlf. nr. mere. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Slettet bruger Skrevet 16. April, 2013 Linette kaldte hun sig vist Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 13844 Skrevet 16. April, 2013 Linette kaldte hun sig vist Hun gav en rigtig god omgang badecocktail m. græsk som hun nød i stor stil. Hun fortalte hun kom på svingerklubben Tucan af og til. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Slettet bruger Skrevet 16. April, 2013 Tjah jeg synes sgu det var en dårlig oplevelse!!! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg