Midtjyde6 72 Skrevet 9. April, 2020 Hej alle. mens vi ikke må besøge de dejlige kvinder, sidder jeg med tanken om et besøg hos @Frække Tanja en dag i Haderup . denne gang var det i det sorte rum, med blindfold og klemmer div. Steder på kroppen, hun var super obs på om mine grænser og smertetærskel blev brudt, det var den skønneste oplevelse som skal gentages og som fylder mig med skønne tanker og stor lyst til hende. hvis i ikke har prøvet at blive fikseret og brugt på denne måde, kan det godt anbefales. glæder mig til vi ses igen smukke. knus M 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Gaffer Skrevet 9. April, 2020 Snup et camshow med hende og evt. veninden Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frække Tanja 3633 Skrevet 9. April, 2020 Midtjyde6 skrev, for 50 minutter siden: Hej alle. mens vi ikke må besøge de dejlige kvinder, sidder jeg med tanken om et besøg hos @Frække Tanja en dag i Haderup . denne gang var det i det sorte rum, med blindfold og klemmer div. Steder på kroppen, hun var super obs på om mine grænser og smertetærskel blev brudt, det var den skønneste oplevelse som skal gentages og som fylder mig med skønne tanker og stor lyst til hende. hvis i ikke har prøvet at blive fikseret og brugt på denne måde, kan det godt anbefales. glæder mig til vi ses igen smukke. knus M Jeg har os min lækre fantasi om alle de lækre oplevelser jeg har haft Og corona eller ej kan INGEN nogensinde tage vores fantasi fra os Jeg glæder mig og til at lege med dig igen 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Midtjyde6 72 Skrevet 9. April, 2020 Gaffer skrev, for 38 minutter siden: Snup et camshow med hende og evt. veninden Jeg har haft flere skønne stunder med dem begge to, behøver ikke cam show for at få de frække tanker til at køre. @Frække Tanjaog @Lina_bbw har mange skønne og frække lyster til fælles nydelse. 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Gaffer Skrevet 10. April, 2020 Midtjyde6 skrev, for 17 timer siden: Jeg har haft flere skønne stunder med dem begge to, behøver ikke cam show for at få de frække tanker til at køre. @Frække Tanjaog @Lina_bbw har mange skønne og frække lyster til fælles nydelse. Synes nu du skulle snuppe et alligevel - bare lige for at støtte lidt i denne for pigerne svære tid Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
banditten87 30 Skrevet 10. April, 2020 Midtjyde6 skrev, den 9.4.2020 at 18:12: Jeg har haft flere skønne stunder med dem begge to, behøver ikke cam show for at få de frække tanker til at køre. @Frække Tanjaog @Lina_bbw har mange skønne og frække lyster til fælles nydelse. Aldrig været sammen med dem begge samtidig, men de er dæleme et par skønne piger Kan kun give dig ret... 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Chivas 24 Skrevet 28. September, 2020 Så har jeg langt om længe fået en fræk aftale med @Frække Tanja bliver spændende at blive taget under kærlig behandling af Tanja 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
banditten87 30 Skrevet 28. September, 2020 Det skal du glæde dig til... @Frække Tanja er bare super skøn at være sammen med og har en lækker røv.... God fornøjelse 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Ole m. 28 Skrevet 28. September, 2020 woow, lyder da som der skal et besøg til Haderup.... Er det lige der ved tanken ? der har jeg set der er massage Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Allan37 449 Skrevet 28. September, 2020 banditten87 skrev, for 3 timer siden: Det skal du glæde dig til... @Frække Tanja er bare super skøn at være sammen med og har en lækker røv.... God fornøjelse Ikke kun røv, hun har en super lækker krop Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
banditten87 30 Skrevet 29. September, 2020 Allan37 skrev, for 17 timer siden: Ikke kun røv, hun har en super lækker krop Jeg er enig Perfekte former.... 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Chivas 24 Skrevet 1. Oktober, 2020 Så fik jeg besøgt denne skønne kvinde og der helt sikkert ikke sidste gang og ja hun har en lækker krop 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg