Hop til indhold

Recommended Posts

Hej alle. 
mens vi ikke må besøge de dejlige kvinder, sidder jeg med tanken om et besøg hos @Frække Tanja en dag i Haderup .

denne gang var det i det sorte rum, med blindfold og klemmer div. Steder på kroppen, hun var super obs på om mine grænser og smertetærskel blev brudt,  det var den skønneste oplevelse som skal gentages og som fylder mig med skønne tanker og stor lyst til hende.

hvis i ikke har prøvet at blive fikseret og brugt på denne måde, kan det godt anbefales.

glæder mig til vi ses igen smukke.

knus M

Del dette indlæg

Link til indlæg
Midtjyde6 skrev, for 50 minutter siden:

Hej alle. 
mens vi ikke må besøge de dejlige kvinder, sidder jeg med tanken om et besøg hos @Frække Tanja en dag i Haderup .

denne gang var det i det sorte rum, med blindfold og klemmer div. Steder på kroppen, hun var super obs på om mine grænser og smertetærskel blev brudt,  det var den skønneste oplevelse som skal gentages og som fylder mig med skønne tanker og stor lyst til hende.

hvis i ikke har prøvet at blive fikseret og brugt på denne måde, kan det godt anbefales.

glæder mig til vi ses igen smukke.

knus M

Jeg har os min lækre fantasi om alle de lækre oplevelser jeg har haft :wub:

Og corona eller ej kan INGEN nogensinde tage vores fantasi fra os <3

Jeg glæder mig og til at lege med dig igen :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gaffer skrev, for 38 minutter siden:

Snup et camshow med hende og evt. veninden

Jeg har haft flere skønne stunder med dem begge to, behøver ikke cam show for at få de frække tanker til at køre.

@Frække Tanjaog @Lina_bbw har mange skønne og frække lyster til fælles nydelse.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Gaffer
Midtjyde6 skrev, for 17 timer siden:

Jeg har haft flere skønne stunder med dem begge to, behøver ikke cam show for at få de frække tanker til at køre.

Synes nu du skulle snuppe et alligevel - bare lige for at støtte lidt i denne for pigerne svære tid

Del dette indlæg

Link til indlæg
Midtjyde6 skrev, den 9.4.2020 at 18:12:

Aldrig været sammen med dem begge samtidig, men de er dæleme et par skønne piger :-)  Kan kun give dig ret...

Del dette indlæg

Link til indlæg
banditten87 skrev, for 3 timer siden:

Det skal du glæde dig til... @Frække Tanja er bare super skøn at være sammen med og har en lækker røv.... God fornøjelse ;-) 

Ikke kun røv, hun har en super lækker krop :P

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...