Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg havde i længere tid gået og syntes at denne annonce virkede tiltrækkende. Jeg fik derfor taget kontakt til Naja og hurtigt var der svar. Jeg fik en tid først på eftermiddagen og hun bekræftede aftalen. Da jeg landede på adressen kunne jeg se at jeg kort før havde fået en mail om vi kunne udskyde en halvtime.  Jeg valgte at blive og skrev til hende at hun bare kunne skrive når hun var klar. Tiden sig nærmede og pludseligt var der ingen svar fra Naja længere, jeg skrev til hende da jeg havde stået på aftalte sted i 50 minutter at nu ville jeg desværre køre.
Jeg har siden intet hørt fra Naja, selvom hun stadig smider nye annoncer op....

Er der andre der har positive eller negative oplevelse med hende?

https://annoncelight.dk/showad/260144

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest WhoKnowsWhat
Martin Vallensbæk skrev, for 7 timer siden:

Jeg havde i længere tid gået og syntes at denne annonce virkede tiltrækkende. Jeg fik derfor taget kontakt til Naja og hurtigt var der svar. Jeg fik en tid først på eftermiddagen og hun bekræftede aftalen. Da jeg landede på adressen kunne jeg se at jeg kort før havde fået en mail om vi kunne udskyde en halvtime.  Jeg valgte at blive og skrev til hende at hun bare kunne skrive når hun var klar. Tiden sig nærmede og pludseligt var der ingen svar fra Naja længere, jeg skrev til hende da jeg havde stået på aftalte sted i 50 minutter at nu ville jeg desværre køre.
Jeg har siden intet hørt fra Naja, selvom hun stadig smider nye annoncer op....

Er der andre der har positive eller negative oplevelse med hende?

https://annoncelight.dk/showad/260144

Jeg har selv været sammen med Naja, og det gik dejligt.

Men det er da utilgiveligt, at du ikke hører noget fra hende.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Når jeg læser hendes annonce kunne din episode jo tyde på hun havde fået udsolgt af kommoder og værktøj og måske forlagt sin telefon i kælderrummet.

og de nye annoncer tyder på hun nok er kræmmer og har været ude og opkøbe flere godter.

men en besked med undskyld burde hun da sende, det jo hårdt arbejde at skaffe nye kunder, lidt lettere at sælge mere til de eksisterende.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Tatra
BlackMagic2020 skrev, for 52 minutter siden:

Har lige anmeldt hendes annonce

For hvad, og til hvem, egentlig?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Tatra
BlackMagic2020 skrev, for 34 minutter siden:

Hun har en salgsannonce

Og du er ikke voksen nok til selv at finde ud af om du vil købe eller ej...?

Del dette indlæg


Link til indlæg
BlackMagic2020 skrev, den 9.4.2020 at 15:05:

Hun har en salgsannonce

 

 

Æhhhhh...... Hvorfor ikke bruge coronatiden mere fornuftigt end at anmelde den slags her.  :blink:

Del dette indlæg


Link til indlæg
BlackMagic2020 skrev, den 9.4.2020 at 15:05:

Hun har en salgsannonce

 

2020-04-09 (2).png

Spændende bogmærker, du har.

Er det til politiet eller til AL du har anmeldt?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Den sorte magi er over os. I tidligere tider (Renæssancen) betød det, at hekse og troldkarle forførte alle i det kristne univers til frafald og dårligdom.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest BlackMagic2020
Bebop skrev, for 2 timer siden:

Spændende bogmærker, du har.

Er det til politiet eller til AL du har anmeldt?

AL '

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Havde aftalt for noget tid siden at komme og besøge hende. Og 20 minutter før vi har aftalt at mødes, har hun pludselig fået en veninde på besøg. Den tænkte jeg nok var i overkanten og kørte. Skrev til hende lidt senere om ikke vi havde haft en aftale, hvortil hun svarede at hun måtte aflyse med kort varsel fordi hendes søn var kommet syg hjem fra skole. Døm selv hvad du vil bruge din tid på.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Thai-fan72

Jeg har været det for små 2 år siden. Det bliver ved det ene besøg. 
Man skal være glad for piger til den noget store side. Hun var nu sød nok, og ingen snyd dengang. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Mister69

Jeg har også altid undret mig over den der annonce og egentlig ikke helt fattet hvad hun tilbyder :D

Jeg er klart mest til annoncer der indeholder priser på alt der tilbydes og hvad der tilbydes ;)

Redigeret af Mister69

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mister69 skrev, for 40 minutter siden:

Jeg har også altid undret mig over den der annonce og egentlig ikke helt fattet hvad hun tilbyder :D

Jeg er klart mest til annoncer der indeholder priser på alt der tilbydes og hvad der tilbydes ;)

Come on - det er sgu da nogle mega frække koncepter hun tilbyder. 
jeg går der ikke fordi hun konstant gør det uden gummi og det er jeg sikker på ikke ender godt for mig :( 

men det er sgu da frækt det hun laver 

Jeg foretrækker også de lidt lettere modeller men jeg havde klart besøgt hende hvis det havde været med beskyttelse 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mister69 skrev, for 31 minutter siden:

Jeg har også altid undret mig over den der annonce og egentlig ikke helt fattet hvad hun tilbyder :D

Jeg er klart mest til annoncer der indeholder priser på alt der tilbydes og hvad der tilbydes ;)

Det er da ligetil.. :D
Du kan komme og købe en (indsæt genstand), som i sammen henter nede i hendes kælder... og så hænder det jo at hun glemmer nøglen, hvorfor du så må få 'noget andet' fra hende, nu du ikke kan komme ind og hente din (genstand) :D

Første gang jeg besøgte hende i '18, skrev jeg blot til hende om hvad, hvordan, og hvorledes - hun var ganske åben om hvad der var i udbud, hvor hun kunne mødes, og hvordan det ville udspille sig - ligetil og nemt.

 

Har med tiden besøgt hende to gange på privat-adressen til afhentning af en standerlampe, men grundet den glemte nøgler ender jeg altid med at gå derfra med tømte nosser i stedet..

Ligeså mødtes med hende en enkelt gang i det fri, i et nærliggende natur-område, hvor jeg blandt træer, blade, og grene fik poleret skaft og pung af en kyndig tunge, og stødet kærligt til i en ivrig tøs.

Et enkelt besøg på en anden privat-adresse, et sted på vestegnen, er det også blevet til.


Har kun godt at sige om hende, hun var den stereotype MILF, der havde lidt ekstra til gården og gaden. (Givetvis en 20 måneders tid siden jeg sidst besøgte hende, kan intet sig om den aktuelle situation) Dog kedeligt at høre at andre bli'r brændt af, og ladt i stikken - det er søreme ik' en Naja jeg genkender.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Anders2 skrev, for 15 timer siden:

Jeg foretrækker også de lidt lettere modeller men jeg havde klart besøgt hende hvis det havde været med beskyttelse 

Såvdt jeg ved tilbyder hun også med gummi. Det er vist op til dig selv om det skal være med eller uden.

Del dette indlæg


Link til indlæg
nørden skrev, 1 time siden:

Såvdt jeg ved tilbyder hun også med gummi. Det er vist op til dig selv om det skal være med eller uden.

Ja det gør hun sikkert :) men det er sådan lidt hele konceptet med at køre primært uden jeg holder mig fra. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Fik en aftale med NajaP, først gang så var lidt spændt, men vi mailede sammen og mødes i porten, gik i kld og så på varerne. Dejlig og sød samt utrolig frækt at bolle hende bagfra, få suttet pik, og nusse lidt med hende.... dejligt koncept men savner en seng hvor man bedre kan bolle. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...