Pikken 69 129 Skrevet 8. April, 2020 https://sugardaters.dk/show?alias=misen321 Nogen som har mødt hende eller skrevet med hende? Hendes tlf nummer afslører et mandenavn... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
thedanishdude 328 Skrevet 9. April, 2020 En del unge kvinder har stadig deres telefon betalt af farmand hjemme. En god kontrol, når man har et telefonnummner - prøv at taste nummeret ind i mobilepay, uden at overføre noget beløb. Så er du mere sikker: 1) Stadig et drengenavn -> snyd og bedrag 2) Et pigenavn -> så er du mere sikker 3) Intet navn (ingen registrering) -> formentlig snyd (taletidskort) 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Alfred Hitchdick 12 Skrevet 9. April, 2020 Jeg har skrevet med hende på Snap. Hun ser rigtig flot ud synes jeg. Hun virker dyr og egentlig også lidt kedelig hvad angår sex osv. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pikken 69 129 Skrevet 18. April, 2020 Alfred Hitchdick skrev, den 9.4.2020 at 18:24: Jeg har skrevet med hende på Snap. Hun ser rigtig flot ud synes jeg. Hun virker dyr og egentlig også lidt kedelig hvad angår sex osv. Hvordan kedelig i sex,hvis du kun har skrevet med hende? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sonicDK 0 Skrevet 18. April, 2020 (edited) Jeg har lige skrevet med hende. Det skal siges hun hedder Sugarbabe.319 på SD nu 2500kr for et knald i bil i Slagelse. Blow er ikke med i den pris da hun ikke giver blowjob under første møde, hun ville dog gerne hjælpe med “hånd” Jeg syntes prisen var for høj og sagde pænt nejtak. Sonic Redigeret 18. April, 2020 af sonicDK Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Arne Jensen 2078 Skrevet 19. April, 2020 sonicDK skrev, for 13 timer siden: Jeg har lige skrevet med hende. Det skal siges hun hedder Sugarbabe.319 på SD nu 2500kr for et knald i bil i Slagelse. Blow er ikke med i den pris da hun ikke giver blowjob under første møde, hun ville dog gerne hjælpe med “hånd” Jeg syntes prisen var for høj og sagde pænt nejtak. Sonic https://sugardaters.dk/show?alias=Sugarbabe.319 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TorbenMadsen 284 Skrevet 19. April, 2020 Hun er ikke seriøs hun har to gange aflyst konkrete aftaler med forskellige syge undskyldninger.... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg