love64$ 71 Skrevet 8. April, 2020 (edited) Hej lige besøg denne skønne spanske pige, og må sige er godt nok imponeret. For det første så ser hun meget bedre ud irl end på hendes billeder, for det andet så fandt man endelig en pige, som ikke havde travlt med at få en uden af døren. For det tredje så har en super fræk ungpige krop selvom hun er 40 Hun giver et fantastisk blow, lækker øjenkontakt imens, og så har hun en yderst velsmagende fisse, der også er dejlig stram. Kommer uden tvivl tilbage igen. Pigen 10/10 Meget bedre end billeder. Sexen 10/10 Ingen tvivl om hun er er meget glad for sex. Stedet 10/10 Parkering lige foran, diskret opgang og pænt og rent indenfor. http://www.sexpiger.dk/6420 Redigeret 8. April, 2020 af love64$ Taste fejl rettet. 4 1 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
YOUNGIN 11 Skrevet 9. April, 2020 Så man håbe det blir en klasse oplevelse - selv lige lagt en time af til hende så man, se hvad der sker Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sextossen 72 Skrevet 11. April, 2020 Hvordan gik det så?? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
YOUNGIN 11 Skrevet 13. April, 2020 Helt fin oplevelse, dejlig anonym lokation - hun ser bedre ud i person, lækker Sex, og kæft hun kan sutte pik! Udseendet er også helt fint hvis man som for mit vedkommende har lidt tendenser til at vælge milf typer Helt fin oplevelse og man får hvad man betaler for - vil gi oplevelsen 7/10 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
BB Man 217 Skrevet 7. Juli, 2020 Har besøgt Lara for nylig - overordnet en ok oplevelse, pigen er skam sød og dejlig petit, virkelig humørfyldt og udadvendt. Billederne passer 100% Seancen var dog lidt for meget præget af at hun er en Duracell kanin - ikke blot ift. aktivitetsniveauet, som var højt - men desværre også ift. at jeg slet ikke oplevede en fornemmelse af hvem jeg var og hvad jeg kunne lide. Hun kører det meste efter den samme skabelon, tænker jeg - og er man heldig, passer det til ens lyster. Ikke til mine, dog. Ingen gentagelsesfare - selv om jeg godt kunne lide hendes positive attitude udenfor sengen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg