Frodige Jeanette 423 Skrevet 7. April, 2020 Jeg er bare rigtigt glad for mit “arbejde” som GP.. Nogle gange har jeg tænkt på: Kan man virkeligt være det.. Er du nu også helt ærlig overfor dig selv.. osv osv.. Det er en udskældt branche i skyggen af mange tolkninger og meninger og det gør man som GP jævnligt spørger sig selv.. Men Svaret er og bliver bare.... JA.. Det kan man sagtens være... Lige nu er jeg ved at gå til af savn... Jeg savner bare stemningen, følelsen, dagene på job og ja.. self. Savner jeg jer dejlige gæster så usansynligt meget.... Det er jo jer Dejlige, Skønne, Vidunderlige Mænd, der gør det muligt for mig, at udleve det jeg i så mange år gik og tænkte på jeg ville, før jeg endeligt turde tage springet... findes den lykkelige ludder spurgte de i tv om, for et par år tilbage... Ja.. Det tror jeg på hun gør... i flere udgaver... Jeg ved det... Men lige nu er hun dybt frustreret og ulykkelig pga. savn og tanken om at der går laaaaang tid endnu... Aner ikke hvorfor jeg laver dette opslag.. Måske det er “corona-effekten” der rammer -Kan jo ikke så godt lave et fb. Opslag eller råbe det ud privat... For lige som så mange andre, går jeg også stille med dørene, for ikke at forage.. Inden jeg endeligt startede for nu et år tilbage, var min største bekymring “hvem der ville komme” og om det var “anstændige” personer, med almen respekt.. osv osv... -Lige som alle andre udenforstående, kendte jeg alle fordommene og mediernes dækning bedst... Men Men Men.... Alle mine tanker er blevet gjort til skamme.. 99% af alle de oplevelser jeg har haft og De som jeg har mødt, har bare været de Skønneste og Dejligeste -JEG SAVNER JER DERUDE...... Blev bare nød til at “Råbe det højt” he he... 15 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Boon Lott Skrevet 7. April, 2020 @Frodige Jeanette tak fordi du deler Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Indiske Devina Skrevet 7. April, 2020 Frodige Jeanette skrev, for 8 minutter siden: Jeg er bare rigtigt glad for mit “arbejde” som GP.. Nogle gange har jeg tænkt på: Kan man virkeligt være det.. Er du nu også helt ærlig overfor dig selv.. osv osv.. Det er en udskældt branche i skyggen af mange tolkninger og meninger og det gør man som GP jævnligt spørger sig selv.. Men Svaret er og bliver bare.... JA.. Det kan man sagtens være... Lige nu er jeg ved at gå til af savn... Jeg savner bare stemningen, følelsen, dagene på job og ja.. self. Savner jeg jer dejlige gæster så usansynligt meget.... Det er jo jer Dejlige, Skønne, Vidunderlige Mænd, der gør det muligt for mig, at udleve det jeg i så mange år gik og tænkte på jeg ville, før jeg endeligt turde tage springet... findes den lykkelige ludder spurgte de i tv om, for et par år tilbage... Ja.. Det tror jeg på hun gør... i flere udgaver... Jeg ved det... Men lige nu er hun dybt frustreret og ulykkelig pga. savn og tanken om at der går laaaaang tid endnu... Aner ikke hvorfor jeg laver dette opslag.. Måske det er “corona-effekten” der rammer -Kan jo ikke så godt lave et fb. Opslag eller råbe det ud privat... For lige som så mange andre, går jeg også stille med dørene, for ikke at forage.. Inden jeg endeligt startede for nu et år tilbage, var min største bekymring “hvem der ville komme” og om det var “anstændige” personer, med almen respekt.. osv osv... -Lige som alle andre udenforstående, kendte jeg alle fordommene og mediernes dækning bedst... Men Men Men.... Alle mine tanker er blevet gjort til skamme.. 99% af alle de oplevelser jeg har haft og De som jeg har mødt, har bare været de Skønneste og Dejligeste -JEG SAVNER JER DERUDE...... Blev bare nød til at “Råbe det højt” he he... Du har så ret jeg har det ligesom dig, tak fordi du deler dine tanker. Så flot beskrevet Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest VICKS Skrevet 7. April, 2020 (edited) @Frodige Jeanette Rigtig godt indlæg og meget aktuelt, for nu har vi jo netop tid til at tænke og reflektere.. Jeg er IKKE i tvivl.. Den lykkelige luder findes. Men jobbet er som så mange andre, fyldt med op og nedture.Så vi går jo ikke rundt og er lykkelige hele tiden. For mit vedkommende mest opture. Ca 99 procent.. . Mit frække bijob gør mig glad, fylder mig med selvtillid og oplevelser jeg ikke vil undvære. Jeg møder og kommer tæt på personer jeg ikke ville have mødt ellers.. Følelsen af at kunne gå ud og gøre en fræk forskel for glade og forventningsfulde mænd er bare så fantastisk. Jeg går også ret stille med mit lille bijob. Jeg skammer mig overhovedet ikke. Alligevel orker jeg ikke at blive konfronteret med folks fordømmelse og forargelse som jeg med sikkerhed, ved vil komme. Ikke alene er jeg glædespige jeg er også gift. Det tror jeg mange ville have svært ved at takle, de ville nok synes det var synd for manden osv. Jeg har 2 veninder og 1 god ven der ved hvad jeg laver og de respektere det fuldt ud. jeg savner alle jer dejlige mænd og kvinder/par. Det bliver sgu sørgmodigt at gå sommeren i møde uden jer. Jojo jo.. jeg har min mand. Men han kan bare ikke erstatte jer. Vi ses på et tidspunkt det lover jeg Masser af kys og kram våde hilsner Vickie Redigeret 7. April, 2020 af VICKS Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pogo 345 Skrevet 7. April, 2020 Ja, i denne tid er kodeordet: Dogmesex! Dvs. håndholdt og uden hjælpemidler ...... 6 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frodige Jeanette 423 Skrevet 7. April, 2020 Pogo skrev, for 3 minutter siden: Ja, i denne tid er kodeordet: Dogmesex! Dvs. håndholdt og uden hjælpemidler ...... Ja.. og min den ene håndholdte brændte sammen forleden aften... -så ikke nok med at jeg må nøjes og savne.... nu skal jeg også ud og investere.... 1 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
warmgun 4143 Skrevet 7. April, 2020 VICKS skrev, for 29 minutter siden: jeg savner alle jer dejlige mænd og kvinder/par. Det bliver sgu sørgmodigt at gå sommeren i møde uden jer. Jeg håber på, at der bliver lukket så meget op i maj, at GP-besøg kan genoptages Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frodige Jeanette 423 Skrevet 7. April, 2020 VICKS skrev, for 37 minutter siden: @Frodige Jeanette Rigtig godt indlæg og meget aktuelt, for nu har vi jo netop tid til at tænke og reflektere.. Jeg er IKKE i tvivl.. Den lykkelige luder findes. jeg savner alle jer dejlige mænd og kvinder/par. Vickie Det har vi nemlig.... ALT ALT FOR MEGET TID... og ja.. Det gør hun nemlig.. og “Hun” savner.... Mange steder fra i landet... Og jeg er så lykkelig for at have fundet ud af, at vi er mange, så ikke jeg går rundt og føler mig “lykkelig og sær” alene... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Karlchen666 22 Skrevet 7. April, 2020 Tusind tak for indlag FJ og vi trænger snart til gode nyheder. Pas på jer selv 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Coco Darling 798 Skrevet 7. April, 2020 Flot beskrevet og ja selv om jeg er på tlf og cam er det som en halv oplevelse, kan sige det er både er fræk og hårdt at se en dejlig pik bag skræm, men ikke kun få den i ene og andet hul. Og mine dildo køre også på overarbejde, nogle af dem på skift til genopladning, andre skal hele tiden have nyt batterier i bliver ikke overraske hvis en eller flere af dem brænder sammen 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Christina ssbbw Skrevet 7. April, 2020 Frodige Jeanette skrev, 1 time siden: Og jeg er så lykkelig for at have fundet ud af, at vi er mange, så ikke jeg går rundt og føler mig “lykkelig og sær” alene... Netop! Selvom dette egentligt er et forum for mændene, så er jeg glad for vi har lov at ytre os, så vi kan se der er andre skønne kvinder der også er glade for jobbet/hobbyen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JenniferRomantica 18096 Skrevet 7. April, 2020 Jeg var meget tidligt ude og fik min ældste da jeg var 15 og jeg kunne aldrig indfinde mig med idéen om at hver dag skulle starte og ende på samme måde.. Samtidig har min familie altid været lidt lettere alternativ og min mor tog alle mulige "sørgelige" skæbner ind hvor hun prøvede at gøre dem clean eller give dem hvad deres forældre nu engang ikke havde givet dem.. Et eller andet sted på vejen kom nogle piger ind i vores familie igennem de her mange unge gutter og begge arbejdede som GP'er (begge søde og fornuftige piger, ikke en del af de sørgelige skæbner).. Jeg har faktisk altid set dem som mine storesøstre og de stod altid inde for hvem de var.. For mig var det to stærke rollemodeler der aldrig undskyldte hvem de var.. I mine øjne levede de livet.. Når man er tidligt ude giver det massere af erfaring og jeg erfarede tidligt at jeg egentlig var rimelig god til det der med at give nydelse og at mit følelsesliv faktisk ikke hang sammen med mit underliv men at for kvinder hænger deres underliv utrolig meget sammen med deres belønnelsessystem.. Sex fik mig hen hvor jeg gerne ville.. Der skulle dog gå mange år med forskellige opstarter på uddannelser, mænd og 2 ekstra børn før jeg opdagede at det måske kunne give mig hvad jeg gerne ville have ud af livet.. Så da jeg pludselig stod single med 3 unger fra den ene dag til den anden så jeg chancen og startede min karrierer.. Jeg har altid følt at det mest værdifulde vi mennesker har er tid og det højeste vi kan opnår er følelsen af frihed.. Og mit arbejde giver mig begge dele.. Jeg skal kun arbejde 2-3 dage om ugen og jeg bestemmer helt selv hvornår jeg vil arbejde, hvornår jeg vil holde fri og det er det største sikkerhedsnet fordi skulle jeg dumme mig eller ønske noget inderligt så kan jeg bare tage en vagt.. Skulle mine børn mangle noget så kan jeg bare tage en vagt.. Har mine børn brug for mig så kan jeg lade være med at arbejde og vente til de alligevel ikke er hjemme.. Nu skal det hele ikke lyde rosenrødt fordi selvfølgelig har jeg mødt idioter.. Men dem har jeg sku også mødt og ikke fået penge for at knalde i mit privatliv og så vil jeg sku hellere få penge for at gøre det i stedet for at blive ført bag lyset af en idiot fordi han var ih og oh så sød til at starte med.. I mit arbejde kan jeg fornemme idioten på lang afstand så jeg er forberedt fordi hvis der er en ting idioter har tilfælles så er det at de ikke gider fake noget som helst overfor en pige de har betalt for sex.. Og så føler jeg at jeg har magten på en helt anden måde der er svær at beskrive.. Fordi jeg har magten til at smide idioten ud når jeg bare ikke magter ham mere.. Fordi mine følelser er ikke en del af det overhoved.. Jeg har ikke investeret min egen tid på ham.. Kun den tid han selv har betalt for.. Jeg savner alle de andre piger og livet i huset når der er travlt.. Jeg savner alle de gode grin jeg altid få med mine gæster og komplimenterne osv.. Og jeg glæder mig til at livet kan vende tilbage til normalen.. Men det jo alt sammen fordi..... Jeg elsker mit arbejde og jeg kunne ikke forestille mig at lave andet.. Jeg bliver enten telefondame eller mutter når jeg overskrider sidste salgsdato.. Om en 60 år.. 11 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg