Techmanden 210 Skrevet 6. April, 2020 En legende er gået bort. Honor Blackman, bedre kendt som Pussy Galore i Goldfinger er gået bort af naturlige årsager. Damn en flot kvinde, der har inspireret.. mangt og mange. Nu må vi "bare" vente til vi kan bakke op om @Pussy Galores og de dejlige piger, og hjælpe dem med at indhente lidt af den tabt omsætning. Den kan ikke gå for stærkt.. Vores kære politikere kender slet ikke konsekvensen af den manglende hjælpepakke, ellers så gør de det, men vil ikke sige det højt.... Men under finanskrisen forsvandt der mange dejlige danske piger, og det må ikke ske igen. #købdansk. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gh0st 919 Skrevet 7. April, 2020 Enig! Hun var en af de flotteste Bond piger overhovedet, og jeg synes generelt at mange af de nye Bond piger er lidt små kedelige. Mht den manglende hjælpe pakke: Jeg er sikker på at politikerne udmærket ved hvad det betyder, men nogen er sikkert ligeglade mens andre måske endda synes, at det er en god ting ikke at støtte GP'ere i krisetider. Personligt synes jeg, at det er tåbeligt, vi risikerer at pigerne kommer så meget i nød at de bryder alle love, også karantæne & Corona lovene. 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg