Hop til indhold
Mons65

Asian Star i Smallegade på Frederiksberg - små rum

Recommended Posts

Nogen undrer sig måske over, jeg anmelder thai steder både i Randers og København.

Men jeg opholder mig ca. 40% i Randers og 60% i København, og er flittig gæst, når det drejer sig både om rigtig thaimassage og nogen gange også til lidt mere.

I går havde jeg lyst og behov for regulær thaimassage. Jeg så, at Asian Star her et påsketilbud, hvor man kan få et mix på 2 timer for kr. 600,00. Det måtte da prøves, da det prismæssigt er på Randers niveau.

Jeg bestilte tid via hjemmesiden og fik kort efter bekræftelse. Fin service.

Massagen var god, lidt hård men også velgennemført. Pigen lidt kølig professionel. Men det passer mig fint, når massagen ikke skal suppleres med HJ, BJ eller Bom Bom. Så slipper jeg for en masse smaltalk for eventuelt at varme pigen op, og kan i stedet koncentrere mig om at nyde behandlingen.

Desværre er klinikkens faciliteterne meget noget eneldige. Jeg blev anbragt i et meget lille, mørkt rum uden vindue, og kun oplyst af 3-4 stearinlys og en svag elektrisk lampe. Briksen stod op af den ene væg og på den frie side, var det ikke ret meget plads, der der også var anbragt et lille bord. Jeg følte mig nærmest hensat til een eller anden form for straffecelle. Jeg fik oplyst, at der er 3 rum. 2 små rum, hvor der ikke er vindue og et lidt større, som jeg ikke fik detaljer om.

Da jeg efter behandlingen var klar til at gå, så jeg at det tynde nærmest tæppe - ikke håndklæde - jeg havde haft over mig, blev rullet sammen til næste kunde. Tæppet var kke brugt til aftørring, men havde trods alt været i kontakt med min olierede krop.

Jeg vil ikke besøge stedet igen på grund af lokalerne og genbrug. Så er lokalerne hos Siri på Grundtvigsvej meget lysere, der er mulighed for bad, håndklæderne bliver smidt til vask (så det selv), og massagen er stort set på samme niveau som hos Asian Star.

Hilsen

Mons65

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...