Hop til indhold
Fortyone

Flot Braziliansk pige i Hillerød

Recommended Posts

Ærede Brødre

Dette er egentlig ikke en anmeldelse, vel snarere en slags reklame og som sådan jo ganske fejlplaceret i dette forum. Men selv om mit besøg hos hende faktisk var lidt pinligt, så indeholdt min oplevelse idag gode takter, som jeg vil dele med jer ærede brødre:

Jeg var faldet over denne annonce:

http://massage.side6.dk/stellamulat

Umiddelbart en drømmebabe, men mon ikke det det er FOR godt til at være sandt, spurgte min indre skeptiker? Og så i Hillerød.

Men der er jo ikke mange piger der arbejder oppe hos os i Nordsjælland, så jeg ringede og fik adressen: Et diskret beliggende hus bag tanken i Hillerød. Da døren gik op stod hun der, drømmekvinden. Smuk, smilende, god til engelsk. Jeg var parat til hvad som helst - og kom i tanke om mit nyligt opståede forkølelsessår! Og da jeg tænder på fransk til pigen valgte jeg flovt at undskylde og trække mig tilbage.

Men jeg synes at I skal vide at der er er spændende muligheder i Hillerød. Jeg kan ikke garantere at billederne er ægte, men pigen er smuk og billederne passer meget godt! Tineye fandt iøvrigt ingenting. Hun er der de kommende to uger og har en veninde på stedet. Hjælp mig med at sørge for at deres ophold heroppe bliver en succes ;-) Vi må tage os godt af de piger, der finder vej til Hillerød!

En egentlig anmeldelse følger så snart mit forkølelsessår er lægt!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg bøjer mig i støvet :)

Enten. Er Perla kommet til Hillerød fra Barcelona eller også har pigen lånt billederne.

Men uanset, så er hun køn og har store bryster og et levende ansigt med flotte øjne ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...