Hop til indhold
Guest Indiske Devina

En bøn til alle jer der er aktive endnu

Recommended Posts

Guest Indiske Devina

Hej alle sammen.

Jeg ved godt man ikke skal præke osv herinde om covid19.

Gider du ikke høre mere om det? Kig væk tak! 

Jeg har her til aften fået afvide at en af mine bedste venindes barn, er blevet indlagt med covid 19. Hun må ikke besøge ham, kun tale i telefon med lægen. De kan ikke sige om han vil overleve eller ej.  Og mine bønner er med hende. Barnet er kun 7 år gammelt.!

Hvordan han er blevet smittet vides ikke. De er meget forsigtige og går med hansker og mundbind når der skal handles ind. Ellers bestiller det maden til levering. Men barnet er blevet smittet.

Der skal så lidt til. Man tænker ikke så meget over det når det ikke er tæt på en. Men når det kommer bliver det skræmmende og man føler sig bange, fustret og magtesløs.

Så jeg ber jer, please bliv hjemme, hold lukket og pas på jer selv. Måske er i sunde og raske men i kender sikkert en der ikke er det og vil det ikke være forfærdelig at miste den person?

Hvis vi alle blev hjemme i 1 måned, ja det vil være hård for økonomien. Men efter en måned vil der være en stor chance for at alt det her corona L... er over og vi kan alle starte op igen. I stedet for at blive ved med at smitte hianden og vi skal holde lukket i hvad? 2-6 mdr eller år? 

Mest af alt vil jeg bede til at ALLE der er i fare zone blev evakueret og isoleret, så de ikke kan blive ramt og de laver den dumme vaccine! 

Jeg var nødt til at komme ud med det. Da jeg ser at en del stadig er aktive med besøg. 

Og til jer der bliver hjemme tusind tak

Den her følelse er ubeskrivelig :cry:

Redigeret af Indiske Devina

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Christina ssbbw

Jeg er ked af din venindes barn er smittet. Det må være frygteligt at hun ikke må besøge ham på hospitalet. Er barnets far ikke hos ham? Det lyder underligt at et 7 årigt barn er indlagt alene. Jeg håber han kommer sig hurtigt og uden men. <3

Jeg så 21søndag her til aften. Vores statsminister mener at vores samfund først bliver helt normalt igen, når vaccinen er parat mod Corona. Og sådan noget kan tage 1 års tid eller mere. Indtil da vil folk skulle arbejde i skiftehold, så vi ikke får myldretid og risikerer at smitte hinanden i den offentlige transport. Jeg havde det nogenlunde inden jeg så det program. Nu er jeg helt opgivende. Jeg kan ikke holde ud at vores hverdage er så påvirkede i så lang tid. Og nej, jeg mener ikke mht gp branchen. Den er jeg så heldig at jeg kan leve uden. Jeg mener vores alle sammens hverdag som den var før. Jeg hader at vi alle skal holde afstand. Ingen nærhed, ingen der kigger en i øjnene og smiler. Kun afstandtagen som om vi alle har pest. Ja, jeg forstår det, men jeg hader det. Og tanken om det skal vare 1 år eller mere endnu... :(

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Rust in Peace

Du har fuldstændig ret, der er dog et lille “men”. Den her sygdom går ikke væk, før der er fundet medicin eller vaccination mod den. Den er så smitsom at den vil komme igen og igen - også selvom vi alle blev inden døre i en måned. Vi kommer til skulle leve med sygdommen i en rum tid endnu - så jeg tror der går lang tid, inden vores normale hverdag kommer igen.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Rust in Peace
Christina ssbbw skrev, for 2 minutter siden:

Jeg er ked af din venindes barn er smittet. Det må være frygteligt at hun ikke må besøge ham på hospitalet. Er barnets far ikke hos ham? Det lyder underligt at et 7 årigt barn er indlagt alene. Jeg håber han kommer sig hurtigt og uden men. <3

Jeg så 21søndag her til aften. Vores statsminister mener at vores samfund først bliver helt normalt igen, når vaccinen er parat mod Corona. Og sådan noget kan tage 1 års tid eller mere. Indtil da vil folk skulle arbejde i skiftehold, så vi ikke får myldretid og risikerer at smitte hinanden i den offentlige transport. Jeg havde det nogenlunde inden jeg så det program. Nu er jeg helt opgivende. Jeg kan ikke holde ud at vores hverdage er så påvirkede i så lang tid. Og nej, jeg mener ikke mht gp branchen. Den er jeg så heldig at jeg kan leve uden. Jeg mener vores alle sammens hverdag som den var før. Jeg hader at vi alle skal holde afstand. Ingen nærhed, ingen der kigger en i øjnene og smiler. Kun afstandtagen som om vi alle har pest. Ja, jeg forstår det, men jeg hader det. Og tanken om det skal vare 1 år eller mere endnu... :(

Jeg synes faktisk der også er meget godt ved hele denne situationer. Jeg tror der er mange der pludseligt får øjnene op for de nære relationer i stedet for at leve i et hamsterhjul i jagten på penge og materialle goder. Nu er der tvungen tid med børnene og konen. Legoland, Zoo og alle de andre steder er lukket - så nu skal vi til at være kreative sammen. Vi skal gå ture sammen og snakke sammen. Hvem ved om ikke også der er ægteskablige lidenskaber der pludseligt blusser op igen.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak for advarslen - men jeg synes det er op til den enkelte persons samvittighed og ansvar og logiske sans , hvad man foretager sig . Det er da klart man tager da ikke på besøg ved nogen hvis man er i tvivl om smitte ( er klar over smittetid 2-12 dage) men når man ser folk på gaden , i supermarkeder ,butikker og andre steder i det offentlige rum , er dette virus umuligt at stoppe. Var i Ålborg  igår  og har aldrig set så mange mennesker i byen gå rundt blandt hinanden :wacko: . Vi skal regne med at hele jordens befolkning får corona på et eller andet tidspunkt indenfor de næste to til tre år og vi kan forvente at 0,6 til 1 procent dør af sygdommen næsten ligeså meget som almindelig influenza forsager (WHO -tal) . Stop alle skræmmekampagner og tænk logisk i stedet for---take care

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Christina ssbbw
Rust in Peace skrev, for 1 minut siden:

Jeg synes faktisk der også er meget godt ved hele denne situationer. Jeg tror der er mange der pludseligt får øjnene op for de nære relationer i stedet for at leve i et hamsterhjul i jagten på penge og materialle goder. Nu er der tvungen tid med børnene og konen. Legoland, Zoo og alle de andre steder er lukket - så nu skal vi til at være kreative sammen. Vi skal gå ture sammen og snakke sammen. Hvem ved om ikke også der er ægteskablige lidenskaber der pludseligt blusser op igen.

Og os der er singler og overholder regeringens råd om at blive hjemme, rådner op alene i vores ensomme lejligheder. :(

Del dette indlæg


Link til indlæg
Christina ssbbw skrev, for 30 minutter siden:

Og os der er singler og overholder regeringens råd om at blive hjemme, rådner op alene i vores ensomme lejligheder. :(

Man kunne jo godt finde en, som også overholder retnings linjerne og så mødes. Så holder man det jo mellem 2 personer. 

Både i tv og i hverdagen ser jeg da, at der er en del som går 2 og 2 sammen... Og de er næppe allesammen i familie eller i parforhold. Nogle må jo være på venskabelig basis. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nemtøs
Christina ssbbw skrev, for 41 minutter siden:

Og os der er singler og overholder regeringens råd om at blive hjemme, rådner op alene i vores ensomme lejligheder. :(

Jeg  sender  dig  en  varm  kærlig  krammer  <3 min  krammer  indeholder 

nærhed, omsorg og  masser  af  kærlighed  til  dig.  

Skriv  endelig  hvis  du  kan  bruge  mig  til  noget. 

Jeg  forstår  virkelig  ikke  at  der  er  folk  som  har  så upassende lidt  empati, at  der  kan  grines  af  dit  indlæg. 

 

Redigeret af Nemtøs
.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Indiske Devina skrev, 1 time siden:

Hej alle sammen.

Jeg ved godt man ikke skal præke osv herinde om covid19.

Gider du ikke høre mere om det? Kig væk tak! 

Jeg har her til aften fået afvide at en af mine bedste venindes barn, er blevet indlagt med covid 19. Hun må ikke besøge ham, kun tale i telefon med lægen. De kan ikke sige om han vil overleve eller ej.  Og mine bønner er med hende. Barnet er kun 7 år gammelt.!

Hvordan han er blevet smittet vides ikke. De er meget forsigtige og går med hansker og mundbind når der skal handles ind. Ellers bestiller det maden til levering. Men barnet er blevet smittet.

Der skal så lidt til. Man tænker ikke så meget over det når det ikke er tæt på en. Men når det kommer bliver det skræmmende og man føler sig bange, fustret og magtesløs.

Så jeg ber jer, please bliv hjemme, hold lukket og pas på jer selv. Måske er i sunde og raske men i kender sikkert en der ikke er det og vil det ikke være forfærdelig at miste den person?

Hvis vi alle blev hjemme i 1 måned, ja det vil være hård for økonomien. Men efter en måned vil der være en stor chance for at alt det her corona L... er over og vi kan alle starte op igen. I stedet for at blive ved med at smitte hianden og vi skal holde lukket i hvad? 2-6 mdr eller år? 

Mest af alt vil jeg bede til at ALLE der er i fare zone blev evakueret og isoleret, så de ikke kan blive ramt og de laver den dumme vaccine! 

Jeg var nødt til at komme ud med det. Da jeg ser at en del stadig er aktive med besøg. 

Og til jer der bliver hjemme tusind tak

Den her følelse er ubeskrivelig :cry:

Det er ikke rart at at høre at barnet er blevet smittet, jeg håber at han bliver rask.  Som jeg har forstået på denne virus så er der åbenbart nogen som den rammer meget hårdt, og andre rammer den ikke så hårdt, jeg tror at det er meget individuelt fra person til person.  

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Christina ssbbw
holstebronx skrev, for 7 minutter siden:

Man kunne jo godt finde en, som også overholder retnings linjerne og så mødes. Så holder man det jo mellem 2 personer. 

Både i tv og i hverdagen ser jeg da, at der er en del som går 2 og 2 sammen... Og de er næppe allesammen i familie eller i parforhold. Nogle må jo være på venskabelig basis. 

Bliv hjemme. Hold afstand.

Det betyder ikke find en du kan smitte eller bliv smittet af. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Christina ssbbw
Nemtøs skrev, for 7 minutter siden:

Jeg  sender  dig  en  varm  kærlig  krammer  <3 min  krammer  indeholder 

nærhed, omsorg og  masser  af  kærlighed  til  dig.  

Skriv  endelig  hvis  du  kan  bruge  mig  til  noget. 

Jeg  forstår  virkelig  ikke  at  der  er  folk  som  har  så upassende lidt  empati, at  der  kan  grines  af  dit  indlæg. 

 

Tak søde @Nemtøs. Jeg trænger til alle de ting dit kram indeholder. Jeg ved heller ikke hvorfor Rikke griner, men det må være fordi hun ikke kender mig, og derfor tror jeg mener det for sjov. Det gør jeg desværre ikke. :(

Del dette indlæg


Link til indlæg
holstebronx skrev, Lige nu:

Man kunne jo godt finde en, som også overholder retnings linjerne og så mødes. Så holder man det jo mellem 2 personer. 

Både i tv og i hverdagen ser jeg da, at der er en del som går 2 og 2 sammen... Og de er næppe allesammen i familie eller i parforhold. Nogle må jo være på venskabelig basis

Det gør jeg på daglig basis, under udvist omtanke og med fornøden afstand.

Får besøg, handler og henter take away.

Jeg kan ikke rigtigt se, at det kan være anderledes i et single hjem.

Jeg har ikke tænkt mig at belemre Røde kors frivillige, fordi jeg ikke tør gå udenfor en dør, og de er heller ikke beregnet til at hjælpe mig.

Selv hjulpne må agere som sådan, og for mig betyder det at jeg bevæger mig udenfor min hoveddør, også mere end i rene nødstilfælde.

Som jeg ser det, er det en kalkuleret, men nødvendig minimal risiko at løbe.

Selv når samfundet åbner gradvist, vil intet forblive som før, og der kan i værste fald gå måneder før alt igen er normalt.

I alt den tid vil der stadig blive indlagt nye smittede, nogle på intensiv og i respirator, og flere end normalt vil stadig dø.

Vi kommer til at gå fra at en ekstrem tilstand, for at kunne håndtere en udvikling, der samfundsøkonomisk har en udløbs dato, hvis ikke civilsamfundet skal bryde sammen som efter en atomkrig.

Til en kalkuleret accept af død og ulykke, som det mindste onde, af flere alternativer.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Christina ssbbw

Jeg forstår ikke der er så mange der ikke forstår det. 

Bliv hjemme. Hold afstand. 

Det betyder ikke gå ud og handle ind hele tiden, og besøg andre og få besøg. 

Det betyder det det betyder. 

Bliv hjemme. Hold afstand. 

Gå ud og handle ind så sjældent som muligt, og lad være med at se andre mennesker. 

Jo mere I holder gang i smittekæderne, jo længere tid varer det her, og jo flere syge vil der være. Det risikerer at overbebyrde vores sygehusvæsen, hvilket kan betyde at vi ender som i Italien hvor de dør som fluer. 

SÅ BLIV HJEMME OG HOLD AFSTAND! ELLERS SØRGER METTE FOR AT VI ALLE BLIVER TVUNGET TIL DET!!!!! 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Christina ssbbw skrev, for 13 minutter siden:

Jeg forstår ikke der er så mange der ikke forstår det. 

Bliv hjemme. Hold afstand. 

Det betyder ikke gå ud og handle ind hele tiden, og besøg andre og få besøg. 

Det betyder det det betyder. 

Bliv hjemme. Hold afstand. 

Gå ud og handle ind så sjældent som muligt, og lad være med at se andre mennesker. 

Jo mere I holder gang i smittekæderne, jo længere tid varer det her, og jo flere syge vil der være. Det risikerer at overbebyrde vores sygehusvæsen, hvilket kan betyde at vi ender som i Italien hvor de dør som fluer. 

SÅ BLIV HJEMME OG HOLD AFSTAND! ELLERS SØRGER METTE FOR AT VI ALLE BLIVER TVUNGET TIL DET!!!!! 

Jeg har ikke mødt nogen og jeg handler kun ind 1 gang om ugen! Nu har jeg faktisk købt ind til 2-3 uger! 

Men du skrev selv, at du var helt opgivende... 

Man må jo godt være udenfor, så længe der holdes god afstand, i følge myndighederne. Det undrer mig dog, at nogen får lov til at uddele gratis øl, ost og den slags. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Indiske Devina
Christina ssbbw skrev, 1 time siden:

Jeg er ked af din venindes barn er smittet. Det må være frygteligt at hun ikke må besøge ham på hospitalet. Er barnets far ikke hos ham? Det lyder underligt at et 7 årigt barn er indlagt alene. Jeg håber han kommer sig hurtigt og uden men. <3

Jeg så 21søndag her til aften. Vores statsminister mener at vores samfund først bliver helt normalt igen, når vaccinen er parat mod Corona. Og sådan noget kan tage 1 års tid eller mere. Indtil da vil folk skulle arbejde i skiftehold, så vi ikke får myldretid og risikerer at smitte hinanden i den offentlige transport. Jeg havde det nogenlunde inden jeg så det program. Nu er jeg helt opgivende. Jeg kan ikke holde ud at vores hverdage er så påvirkede i så lang tid. Og nej, jeg mener ikke mht gp branchen. Den er jeg så heldig at jeg kan leve uden. Jeg mener vores alle sammens hverdag som den var før. Jeg hader at vi alle skal holde afstand. Ingen nærhed, ingen der kigger en i øjnene og smiler. Kun afstandtagen som om vi alle har pest. Ja, jeg forstår det, men jeg hader det. Og tanken om det skal vare 1 år eller mere endnu... :(

Faren er desværre ikke inde i billedet:-/ hans mor er også en af de udsatte. Derfor må hun ikke være der, da det også er dødeligt for hende. 

Men det lyder som om der kun er læger og sygeplejersker der må komme derind. Hvilket er forfærdelig for begge partner.

Jeg forstår godt din frustration, har den selv. Men vi kan bare ikke andet end at håbe og gøre hvad vi kan for at gøre tingene bedre:-)  

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg ved en smule mere end gennemsnittet om vira - smittekæder - og specielt hygiejneregler for særlige sårbare. Min virksomhed arbejder indenfor tandplejesektoren, hvor dette altid er noget vi skal forholde os til. Dette blot for at understrege, at det er noget jeg ved en smule om, og noget jeg har arbejdet med i mange år. 
 

Nogle vira skal vi alle have. Kan forstå både på det der har været fremme i dagspressen, men også i diverse faglitteratur jeg har adgang til, at Covid-19 er en af disse, som vi alle skal danne antistoffer for. De antistoffer kan vi få på flere måder, feks ved selv at blive smittet med Covid-19, nogle får smitten og bliver stort set ikke syge. Andre bliver ret syge og må feks i respirator og har ekstrem høj temperatur og infektionstal. De danner alle antistoffer. De kan godt stadig få Covid-19 da den muterer undervejs i forløbet. Men får man den igen, vil sygdomsforløbet oftest ikke være særlig slem. 
Man kan også få antistofferne vha vaccine - Og mht vaccine til Covid-19 har det desværre nok lidt halvlange udsigter. Også selvom man har åbnet op for, at godkendelsesproceduren bliver lettere og kliniske forsøg bliver hurtigere godkendt. Men der skal stadig laves kliniske forsøg på mennesker og der skal skrives afhandling på forsøgene. Alt dette tager i hvert fald minimum 1-1,5 år - og det forudsætter de finder vaccinen nu. 
Man kan så håbe på, at man finder et godkendt præparat der allerede findes og som er godkendt, der vil kunne behandle eller mindske de sværresygdomsforløb. Det arbejder rigtig mange på pt også her i Danmark.

Det jeg vil sige med alt dette er, vi får ikke normale tilstande efter påsken. Vi bliver formentlig nødt til, at åbne lidt mere op og får hjulene i gang. Men at tro vi om en måned eller tre, eller bare efter sommerferien er tilbage på almindelig levevis, det er utopi. Det sker ikke. 
 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Indiske Devina
lille_peter skrev, for 1 time siden:

Så er alvoren af corona situation også gået op for @Indiske Devina !

Jeg håber at du nu forstår det jeg tidligere skrev til dig.

 

Jeg håber du fik det godt med den kommentar. Det er altid dejligt at sige hvad sagde jeg når nogen ligger ned!

Jeg vidste dog der ville komme en kommentar som den og ja jeg er ikke bange for at indrømme at jeg har været en spade og ja jeg har skam lært noget.

Heldigvis kan jeg da sige at jeg har været isoleret hele det her forløb igennem! 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Indiske Devina
rene70 skrev, for 1 time siden:

Tak for advarslen - men jeg synes det er op til den enkelte persons samvittighed og ansvar og logiske sans , hvad man foretager sig . Det er da klart man tager da ikke på besøg ved nogen hvis man er i tvivl om smitte ( er klar over smittetid 2-12 dage) men når man ser folk på gaden , i supermarkeder ,butikker og andre steder i det offentlige rum , er dette virus umuligt at stoppe. Var i Ålborg  igår  og har aldrig set så mange mennesker i byen gå rundt blandt hinanden :wacko: . Vi skal regne med at hele jordens befolkning får corona på et eller andet tidspunkt indenfor de næste to til tre år og vi kan forvente at 0,6 til 1 procent dør af sygdommen næsten ligeså meget som almindelig influenza forsager (WHO -tal) . Stop alle skræmmekampagner og tænk logisk i stedet for---take care

Det er helt klart folks egen beslutning hvad de gør, men derfor må man godt bede dem om noget. Det værste der kan ske er vel at de siger nej?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Christina ssbbw skrev, for 39 minutter siden:

Jeg forstår ikke der er så mange der ikke forstår det. 

Bliv hjemme. Hold afstand. 

Det betyder ikke gå ud og handle ind hele tiden, og besøg andre og få besøg. 

Det betyder det det betyder. 

Bliv hjemme. Hold afstand. 

Gå ud og handle ind så sjældent som muligt, og lad være med at se andre mennesker. 

Jo mere I holder gang i smittekæderne, jo længere tid varer det her, og jo flere syge vil der være. Det risikerer at overbebyrde vores sygehusvæsen, hvilket kan betyde at vi ender som i Italien hvor de dør som fluer. 

SÅ BLIV HJEMME OG HOLD AFSTAND! ELLERS SØRGER METTE FOR AT VI ALLE BLIVER TVUNGET TIL DET!!!!! 

Jeg ved så ikke om jeg har misforstået noget, men som jeg har forstået det, handler alle begrænsningerne primært om.

At holde antallet at smittede på et niveau, således at sundhedssektoren har kapacitet til at hjælpe den gruppe af smittede der kræver indlæggelse på intensiv og muligvis får brug for respirator.  

At vi alle indretter vores  færden på arbejde, privat og socialt således vi følger retningslinjerne og  ellers ved besøg, indkøb m.v. handler med omtanke

Hvis ovenstående er korrekt opfattet, så betyder det ligeledes konkret, at man nok stadig regner med, at forløbet stadig vil være som ved en influenza epidimi/pandami.   Det vil således sige, at man forventer at 10% af befolkningen vil blive smittet i 1. første bølge, hvorefter der forventes en 2. og 3 bøjlede.   Da Corona er nyt, har det nok været bedste bud.  

Let hurtig talregning siger således at over 500.000 forventes smittet. En eller anden procent del af disse vil kræve indlæggelse, hvorfor man som allerede nævnt ønsker at strække perioden (første bøjlen)

Når jeg ser de tal der offentliggøres, tænker jeg (helt personligt) at når Mette Frederiksen udmelder, at der måske efter påske skal løsnes lidt op, så er det nok snarere et udtryk for, at antallet af smittede lidt et godt stykke under forventet (Det går for langsomt), snarere end et udtryk for, at nu er  Coronavirusen  død/ved at blive udryddet i Danmark.   Hvis sidste nævnte skulle være  tilfældet burde man nok skifte strategi fra at strække perioden til regulær inddæmning.  

Så helt konkret "Det er bestemt ikke uansvarligt, hvis singler eller ganske almindelig mennesker der har begrænset samkvem med andre,  modtager besøg, så længe at det sker med omtanke"   

Redigeret af TheVoice

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Indiske Devina
zukker skrev, for 51 minutter siden:

Det er ikke rart at at høre at barnet er blevet smittet, jeg håber at han bliver rask.  Som jeg har forstået på denne virus så er der åbenbart nogen som den rammer meget hårdt, og andre rammer den ikke så hårdt, jeg tror at det er meget individuelt fra person til person.  

Ja det er også sådan som jeg forstår det. Det er det der gør den så fandens træls:-/

Del dette indlæg


Link til indlæg
Indiske Devina skrev, for 8 minutter siden:

Faren er desværre ikke inde i billedet:-/ hans mor er også en af de udsatte. Derfor må hun ikke være der, da det også er dødeligt for hende. 

Men det lyder som om der kun er læger og sygeplejersker der må komme derind. Hvilket er forfærdelig for begge partner.

Jeg forstår godt din frustration, har den selv. Men vi kan bare ikke andet end at håbe og gøre hvad vi kan for at gøre tingene bedre:-)  

Hvis man indlagt på intensiv, er det vel altid således, at pårørende ikke kan lukkes ind. Det er nok ikke Corona specifikt.  Om man så kan få lov at kommunikere med barnet via facetime o.lignende afhænger vel af barnets tilstand, og sikkert også af belastningen på det enkelte hospital. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Christina ssbbw
holstebronx skrev, for 14 minutter siden:

Jeg har ikke mødt nogen og jeg handler kun ind 1 gang om ugen! Nu har jeg faktisk købt ind til 2-3 uger! 

Men du skrev selv, at du var helt opgivende... 

Man må jo godt være udenfor, så længe der holdes god afstand, i følge myndighederne. Det undrer mig dog, at nogen får lov til at uddele gratis øl, ost og den slags. 

 

Tak for du er så fornuftig. <3

Jeg blev opgivende da jeg hørte at det her vil blive ved og ved og ved i et år eller mere (hun sagde med vilje ikke noget tidspunkt, så det med et år er mit eget gæt. Måske vil det være i kortere tid, måske vil det vare i længere tid?)  :(

Jeg ved godt vi må gå ture, men det er ikke det samme når alt foregår alene. Jeg savner et kram, og en varm mandefarm at putte mig ind til. :(

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Christina ssbbw
Indiske Devina skrev, for 15 minutter siden:

Faren er desværre ikke inde i billedet:-/ hans mor er også en af de udsatte. Derfor må hun ikke være der, da det også er dødeligt for hende. 

Men det lyder som om der kun er læger og sygeplejersker der må komme derind. Hvilket er forfærdelig for begge partner.

Jeg forstår godt din frustration, har den selv. Men vi kan bare ikke andet end at håbe og gøre hvad vi kan for at gøre tingene bedre:-)  

Det stakkels barn og den stakkels mor. Du kan jo ikke hilse hende fra mig, hvis hun ikke ved hvad du laver. Men sig til hende du har nogle bekendte der sender hende og hendes søn varme tanker. <3

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Indiske Devina
TheVoice skrev, for 3 minutter siden:

Hvis man indlagt på intensiv, er det vel altid således, at pårørende ikke kan lukkes ind. Det er nok ikke Corona specifikt.  Om man så kan få lov at kommunikere med barnet via facetime o.lignende afhænger vel af barnets tilstand, og sikkert også af belastningen på det enkelte hospital. 

 

Lige præcis. Det tænker jeg også. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...