Hop til indhold
AlfaN

Sørgeligt

Recommended Posts

Har lige set at en af mine tidligere favorit piger, har åbnet bixen op igen. 
skrev til hende og det var så fordi hun manglede penge. 
Er sgu trist at man i disse tider, tænker mere på egen pengepung end på egen og andres helbred. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
AlfaN skrev, for 3 minutter siden:

Har lige set at en af mine tidligere favorit piger, har åbnet bixen op igen. 
skrev til hende og det var så fordi hun manglede penge. 
Er sgu trist at man i disse tider, tænker mere på egen pengepung end på egen og andres helbred. 

Øh , og det er så bedre at hun ligger sig ned på gulvet og dør af sult , eller hvad??:huh:

Del dette indlæg


Link til indlæg
AlfaN skrev, for 3 minutter siden:

Har lige set at en af mine tidligere favorit piger, har åbnet bixen op igen. 
skrev til hende og det var så fordi hun manglede penge. 
Er sgu trist at man i disse tider, tænker mere på egen pengepung end på egen og andres helbred. 

Du må jo skrive til Mette F og overbevise hende om, at nu hun har lukket hele landet ned og Coronapolitiet (inklusive dig selv) render rundt og holder øje med om glædespigerne tillader sig at annoncere - så bør de også understøttes, som mindre erhvervsdrivende og have en del af de mange mia. regeringen pludselig så gladeligt deler ud af ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jernsvinet skrev, for 10 minutter siden:

Du må jo skrive til Mette F og overbevise hende om, at nu hun har lukket hele landet ned og Coronapolitiet (inklusive dig selv) render rundt og holder øje med om glædespigerne tillader sig at annoncere - så bør de også understøttes, som mindre erhvervsdrivende og have en del af de mange mia. regeringen pludselig så gladeligt deler ud af ;-)

Mette F får lønforhøjelse  https://www.bt.dk/politik/statsminister-mette-frederiksen-faar-loenforhoejelse

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er sgu trist når folk ikke bare passer deres egen biks og hopper med på overvågningstoget. DDR anno 2020.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Smørhulsbarnet skrev, 1 time siden:

Øh , og det er så bedre at hun ligger sig ned på gulvet og dør af sult , eller hvad??:huh:

Hallo, der er nok  ikke lige nogle der ligger og dør af sult..

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest YNWA
Smørhulsbarnet skrev, 1 time siden:

Øh , og det er så bedre at hun ligger sig ned på gulvet og dør af sult , eller hvad??:huh:

total latterlig kommentar ..

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jernsvinet skrev, 1 time siden:

Du må jo skrive til Mette F og overbevise hende om, at nu hun har lukket hele landet ned og Coronapolitiet (inklusive dig selv) render rundt og holder øje med om glædespigerne tillader sig at annoncere - så bør de også understøttes, som mindre erhvervsdrivende og have en del af de mange mia. regeringen pludselig så gladeligt deler ud af ;-)

Ja, men det kræver jo så lige at de også bidrager med et momsregnskab, for at regnestykket går op i den sidste ende.

Ellers må  de må jo lære at lægge nogle af alle de sorte penge fra til dårlige tider..

Del dette indlæg


Link til indlæg
cumonthai skrev, for 10 minutter siden:

Ja, men det kræver jo så lige at de også bidrager med et momsregnskab, for at regnestykket går op i den sidste ende.

Ellers må  de må jo lære at lægge nogle af alle de sorte penge fra til dårlige tider..

Det var godtnok en ringe kommentar at komme med! Jeg kender to danske (og der er garanteret mange flere!) og nogle udenlandske GP'er der betaler skat af deres indkomst, men så vidt jeg ved, så får de ikke del i regeringens pakker alligevel, da deres erhverv ikke anerkendes. Der er så dog nogle (nok mest danske?) piger der har en uddannelse som massør, frisør og i den retning med et CVR NR, som kan bruge dette nr til at kanalisere deres "vandrette penge" over i, selvom de måske ikke arbejder som rigtig massør, frisør osv. De får så del i pakkerne.

Del dette indlæg


Link til indlæg
AlfaN skrev, for 2 timer siden:

Har lige set at en af mine tidligere favorit piger, har åbnet bixen op igen. 
skrev til hende og det var så fordi hun manglede penge. 
Er sgu trist at man i disse tider, tænker mere på egen pengepung end på egen og andres helbred. 

Ja det egoistiskat åbne igen. Vi er mange der er hårdt ramt pt af Corona krisen, men at åbne i en branche hvor chanche  for at sprede smitten er så vild stor er håbløst. Personligt kommer jeg ALDRIG til at kneppe en af de piger, der annoncere nu. Hverken under Corona eller der efter. Ej heller hende, der der er min klare favorit pige  jeg har knaldet en del gange. 

Har erfaret min frisør har klippet nogle kunder, hjemme hos sig selv. Så skal også ud og finde mig en nu frisør.

Det et sgu vildt, der forsat er nogle der for penge, er med til at flere bliver syge og der gør længere tid, inden vi får styr på Corona.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest lurik

Tjjjoeeh dem er der jo stadig mange af - der holder åbent. Og det er self ikke ok men i sidste ende er det een selv der bestemmer om man vil benytte sig af tilbudet og dermed udsætte sig for risiko.

Så hvem er ofret?
 

En svag sjæl der skal have lettet trykket, eller en GP der skal have smør på brødet?

måske begge?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest YNWA
cumonthai skrev, 1 time siden:

Ja, men det kræver jo så lige at de også bidrager med et momsregnskab, for at regnestykket går op i den sidste ende.

Ellers må  de må jo lære at lægge nogle af alle de sorte penge fra til dårlige tider..

Sådan...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jysk mand skrev, for 45 minutter siden:

Ja det egoistiskat åbne igen. Vi er mange der er hårdt ramt pt af Corona krisen, men at åbne i en branche hvor chanche  for at sprede smitten er så vild stor er håbløst. Personligt kommer jeg ALDRIG til at kneppe en af de piger, der annoncere nu. Hverken under Corona eller der efter. Ej heller hende, der der er min klare favorit pige  jeg har knaldet en del gange. 

Har erfaret min frisør har klippet nogle kunder, hjemme hos sig selv. Så skal også ud og finde mig en nu frisør.

Det et sgu vildt, der forsat er nogle der for penge, er med til at flere bliver syge og der gør længere tid, inden vi får styr på Corona.

Præcis min holdning. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er ubegribeligt , at nogen gider blive ved med at starte disse tråde , hvor man skælder ud over dem , der har åbent . Jeg skal absolut ikke besøge nogen piger , mens alt dette står på , men det gør jo ingen forskel , at nogen af jer bliver ved med at brokke jer over det .. 

Vi bestemmer jo heldigvis selv om vi vil besøge dem ...

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jysk mand skrev, for 55 minutter siden:

Ja det egoistiskat åbne igen. Vi er mange der er hårdt ramt pt af Corona krisen, men at åbne i en branche hvor chanche  for at sprede smitten er så vild stor er håbløst. Personligt kommer jeg ALDRIG til at kneppe en af de piger, der annoncere nu. Hverken under Corona eller der efter. Ej heller hende, der der er min klare favorit pige  jeg har knaldet en del gange. 

Har erfaret min frisør har klippet nogle kunder, hjemme hos sig selv. Så skal også ud og finde mig en nu frisør.

Det et sgu vildt, der forsat er nogle der for penge, er med til at flere bliver syge og der gør længere tid, inden vi får styr på Corona.

Jeg har helt samme mening som jysk mand.. har også mistet 2 af de piger jeg plejer at besøge,da de har åbent nu -...ja min frisør er gået konkurs. Så jeg igår.  

Redigeret af cocacolazero

Del dette indlæg


Link til indlæg

Man kunne jo købe et gavekort til sig selv hos pigen og på den måde støtte hende gennem denne tid. ;)

sådan står man jo sammen på afstand. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
AlfaN skrev, for 6 timer siden:

Har lige set at en af mine tidligere favorit piger, har åbnet bixen op igen. 
skrev til hende og det var så fordi hun manglede penge. 
Er sgu trist at man i disse tider, tænker mere på egen pengepung end på egen og andres helbred. 

Hvem er den skønne kvinde, du omtaler? :wub:

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Saxo skrev, for 25 minutter siden:

Hvem er den skønne kvinde, du omtaler? :wub:

 

Er ik sikker på det er gavnligt for hendes butik, at jeg nævner det her. 
Men er lidt chokeret, da det er en fastboende pige, som jeg har tænkt hun tidligere har været så fornuftig. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Helt ærligt drenge - Hvis de frække piger nu vil ud og lege tagfat leg, med fanden selv,  Alt i alt mens en død bringende virus raser over landet, som siges at spredes med lynets hast når danmarks lukkes op i næste uge.  

 Må jeg så ikke bede til at i beholder alt blod i øverste hoved - Der skal trods alt 2 til en tango - Nap en spiller over håndvasken og tænk på Miss topløs 1986 - Så er i hurtigt ude i det gode vejr igen.

 Pas på hinanden og dem i holder af.

 

 Madame Elisabeht

Del dette indlæg


Link til indlæg
Madame-elisabeht(TV) skrev, for 4 minutter siden:

Helt ærligt drenge - Hvis de frække piger nu vil ud og lege tagfat leg, med fanden selv,  Alt i alt mens en død bringende virus raser over landet, som siges at spredes med lynets hast når danmarks lukkes op i næste uge.  

 Må jeg så ikke bede til at i beholder alt blod i øverste hoved - Der skal trods alt 2 til en tango - Nap en spiller over håndvasken og tænk på Miss topløs 1986 - Så er i hurtigt ude i det gode vejr igen.

 Pas på hinanden og dem i holder af.

 

 Madame Elisabeht

Så kan det ikke siges anderledes (y) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Larsebro

Hvorfor aldrig besøge en pige, hvis hun har haft åbent nu? Det synes jeg lyder lidt vildt. Især hvis det er en yndlings.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Madame-elisabeht(TV) skrev, for 2 timer siden:

Helt ærligt drenge - Hvis de frække piger nu vil ud og lege tagfat leg, med fanden selv,  Alt i alt mens en død bringende virus raser over landet, som siges at spredes med lynets hast når danmarks lukkes op i næste uge.  

 Må jeg så ikke bede til at i beholder alt blod i øverste hoved - Der skal trods alt 2 til en tango - Nap en spiller over håndvasken og tænk på Miss topløs 1986 - Så er i hurtigt ude i det gode vejr igen.

 Pas på hinanden og dem i holder af.

 

 Madame Elisabeht

Hørt!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Pigen mangler måske penge til husleje og livsførelse hvad skal hun gøre? 

Jeg tænker det er en udenlandsk herboende pige som er afhængig af indtægten, og lur mig om ikke mange lige tager en kunde eller 2 hvis muligheden byder sig.

Man behøver ikke være mere naiv end nødvendigt.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...