Hop til indhold
Guest serviceboy

Søger tilskuer

Recommended Posts

Guest serviceboy

Hej,

 

Søger en tilskuer som vil komme til Vordingborg se mig sexe med min lækre kvinde på 32 år, blond, petit, lav og med lækre sili bryster :)

1000kr for at se på og måske slikke fisse på hende.

 

Vi søger til idag søndag d. 5/4

 

Skriv i privatbesked :) 

Redigeret af serviceboy

Del dette indlæg


Link til indlæg
serviceboy skrev, 1 time siden:

Hej,

 

Søger en tilskuer som vil komme til Vordingborg se mig sexe med min lækre kvinde på 32 år, blond, petit, lav og med lækre sili bryster :)

1000kr for at se på og måske slikke fisse på hende.

 

Vi søger til idag søndag d. 5/4

 

Skriv i privatbesked :) 

Du kan give 1000kr for at jeg kommer og ser på. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
AlfaN skrev, for 4 timer siden:

Du kan give 1000kr for at jeg kommer og ser på. 

Ja han vil tage betaling for at man ser på , haha

Del dette indlæg


Link til indlæg
serviceboy skrev, for 5 timer siden:

Hej,

 

Søger en tilskuer som vil komme til Vordingborg se mig sexe med min lækre kvinde på 32 år, blond, petit, lav og med lækre sili bryster :)

1000kr for at se på og måske slikke fisse på hende.

 

Vi søger til idag søndag d. 5/4

 

Skriv i privatbesked :) 

Hvad så har du ikke selv råd til at betale for at hygge med en pige ?? måske du skulle finde noget andet at lave når du ikke ha råd... 

Det er gratis at tag en håndruller :lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Aj, hvid er I negative, her tre skribenter ovenfor! Jeg synes I er hårde ved @serviceboy.

Jeg er sikker på, at der er behov for den slags oplevelser - ikke for alle - men behovet og lysten til sådan et arrangement er der helt sikkert.

Så tak fordi du tilbyder det :-)

Venligst

French

Del dette indlæg


Link til indlæg

@AlfaN @The_Man @pdrhan

Hvis i ikke er interesserede, så synes jeg bare i skal springe tråden over. 

Hvis overskriften fængede jer, så er i interesserede, men åbenbart for nærigt til at betale for at få jeres fetish opfyldt. Og da i åbenbart ikke har pengene, så forsøger i at gøre @serviceboy til grin. Men der er kun kun én finger der peger på ham, resten peger bagud på jer selv. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er såmænd fint at serviceboy har den fetish. Men så må han sgu selv betale for at få den opfyldt. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
AlfaN skrev, for 8 minutter siden:

Det er såmænd fint at serviceboy har den fetish. Men så må han sgu selv betale for at få den opfyldt. 

Det er vel ok han sørger folk til at betale. 
det er da et frit land og folk skal ikke betale / kun hvis de vil se på for prisen. 
jeg har dog ikke selv lyst til at betale for at se på - men der er da ok at søge disse servicer 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jag har varit på nått liknande i Spanien på 1990-talet. Det hette ”Live Show” och kostade en öl, man slapp dessutom att ”slicka Corona ” under tiden!:-P

Del dette indlæg


Link til indlæg
AlfaN skrev, for 13 minutter siden:

Det er såmænd fint at serviceboy har den fetish. Men så må han sgu selv betale for at få den opfyldt. 

Det går han jo også.  Men den der kigger på må sgu selv betale for at få sin fetish opfyldt. Kan du slet ikke se det? To mennesker med hver sin fetish hjælper hinanden med at opfylde deres behov, og deles om udgiften. 

Pigen gør det næppe for 1000 kr, vel?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lemac skrev, for 2 minutter siden:

Jag har varit på nått liknande i Spanien på 1990-talet. Det hette ”Live Show” och kostade en öl, man slapp dessutom att ”slicka Corona ” under tiden!:-P

Prøv lige at sæt dig ind i de forskellige seksuelle lyster før du fyrer åndssvage bemærkninger af. Det er jo totalt idiotisk det du skriver og indeholder ikke svar på trådstarters efterlysning. 

 

Hvis du prøver på at være morsom, mislykkedes du total. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Aarhuselsker skrev, for 2 timer siden:

@AlfaN @The_Man @pdrhan

Hvis i ikke er interesserede, så synes jeg bare i skal springe tråden over. 

Hvis overskriften fængede jer, så er i interesserede, men åbenbart for nærigt til at betale for at få jeres fetish opfyldt. Og da i åbenbart ikke har pengene, så forsøger i at gøre @serviceboy til grin. Men der er kun kun én finger der peger på ham, resten peger bagud på jer selv. 

Da han satte opslaget på , var der ikke tale om betaling , det har han efterfølgende sat på efter jeg forespurgte i en PM om at kunne slikke hans kæreste hvis jeg kom  , ja for 1000kr, det blev så et nej tak herfra!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg ville skam gerne betale for at se på og spille imens, men ikke lige 1000kr :) Et par hundrede må gøre det, da man ellers kan finde dogging at kigge på gratis

Del dette indlæg


Link til indlæg
Aarhuselsker skrev, for 20 timer siden:

Prøv lige at sæt dig ind i de forskellige seksuelle lyster før du fyrer åndssvage bemærkninger af. Det er jo totalt idiotisk det du skriver og indeholder ikke svar på trådstarters efterlysning. 

 

Hvis du prøver på at være morsom, mislykkedes du total. 

Nej det gør han så ikke han er pisse morsom, men det er dig der er til grin :lol: ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
MrLovaLova skrev, den 5/4/2020 at 22:53:

Jeg har prøvet lign setup, men der var det altså vedkommende der kiggede på der betalte pigen jeg skulle sexe med.

Har også oplevet på FKK i Tyskland at en af pigerne som jeg havde været sammen med spurgte  om jeg ville have en fri omgang. Der var en ældre mand som ville se på og han betalte. 

Fin oplevelse og min første gang jeg kneppede mens nogen så på

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...