Hop til indhold

Singha Massage - Lisa - No Go again. ;(

Featured Replies

Skrevet

Kære brødre herinde,

Så blev det min tid til at anmelde mit første thai sted i kbh.

Singha Massage - http://www.singhamassage.dk/

Ankom en hverdags aften ved 22tiden, blev vel mødt af en "yngre buttet" thai som hverken kunne engelsk eller dansk, så den stod på lettere tegnsprog.

Fik tegn sproget mig frem til at jeg gerne vil se de andre piger som også var på arbejde den aften, idet hun tydelig vist ikke tændte mig.

Der kom en ældre mamma ind i lokalet, som jeg desværre bestilte 1 times tid til 800kr.

Hun sagde hun hed Lisa og bor i Hillerød.. Lidt ældre dame *forholdsvis good looking, og vel nogle D skåle.

Hun startede med ryg massage i 30min, hvorefter jeg vendte mig om på ryggen og først der tog hun sit tøj af, monteret regnfrakke og begyndte et hånd job, selvom jeg flere gange prøvede at forklare at jeg gerne kunne tænke mig et blowjob.. Men nej.

Udover dette, blev det til alm. dansk på ryggen og lidt ridning, og til sidst afsluttede i missionæren.

Konklusion - Lisa hos Singhamassage er ikke værd at besøge igen..

*Et næste besøg, må være os en dansker med lidt mere indlevelses kvalitet og mere kæreste sex....

Anyways.

Hilsen

Mr. Boring Guy, has been here. :D

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.