Hop til indhold

AnnonceLight.dk

Featured Replies

Skrevet

Er AnnonceLight.dk på vej imod afgrunden ? Der er flere gange hvor siden ikke kan vises og visse andre gange er den oppe.

Jeg har været lidt nysgerrig og finde ud ad hvem der ejer denne side og blev overrasket over at hostmaster står i Tyskland og via dette link http://websitedownrightnow.com/annoncelight.dk.html kan man finde ud af om hvornår sidst den var nede.

Men hvorfor lukker Mads ikke bare annoncelight og finder på noget andet at give sig til ?

Skrevet

Men hvorfor lukker Mads ikke bare annoncelight og finder på noget andet at give sig til ?

at et site er nede kan der jo være 100 gode grunde til - hvorfor skulle han dog lukke det bare for det ?

jeg ved ikke med jer - men efter at der kom validering og "VIP" profiler derinde er seriøsiteten af annoncerne da steget markant...

at der så er lidt stabilitetsproblemer - det er da ikke grund nok til at lukke siden ?? eller

Skrevet
  • Author

at et site er nede kan der jo være 100 gode grunde til - hvorfor skulle han dog lukke det bare for det ?

jeg ved ikke med jer - men efter at der kom validering og "VIP" profiler derinde er seriøsiteten af annoncerne da steget markant...

at der så er lidt stabilitetsproblemer - det er da ikke grund nok til at lukke siden ?? eller

Det kan du godt have ret i at der er 100 gode grunde, men havde jeg ejet den side så var der kun en grund til at finde en mere stabil hostmaster, så jeg ikke længere skulle døje med at siden af og til er nede.

Set i lyset at der er kommet en del VIP på, der synes jeg ikke antallet er større end de "løse" annoncer der ses derinde og når man så endelig tager sig tid til at anmelde en annonce for overtrædelse, så kan man konstatere at den samme annonce ligger der i lang tid efter, sommetider op til flere dage.

Men for dem som kan huske at voksenlisten.dk så ud som annoncelight før hen, der er der godt nok sket en del. At de piger der er på voksenlisten nu (læs ordet ) IKKE alle sammen er helt ærlige i hvad de tilbyder (fakebilleder, usikker sex o.s.v), så ser den side langt bedre ud.

Det er bare mit lille synspunkt på siden.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.