Guest Frodig kvinde Viborg Skrevet 4. April, 2020 Hej til alle på dette site. Jeg er af og til blevet kontaktet af mænd der gerne vil besøge mig, men som mener at, da de kommer meget hurtigt, ikke vil betale prisen for et kvarter, som er det mindste jeg har, da det helt sikkert kun vil tage dem 5 min. hvilket jo sagtens kan være. Jeg har så prøvet at købe nogle nye kondomer, der skulle kunne forsinke hans udløsning, med op til 30 min. Jeg har læst mig til, at grunden er, at der inden i kondomet, i den del som sidder over pikhovedet, er noget lokalbedøvende creme, som skulle gøre hovedet mindre følsomt, og så altså forsinke udløsningen. Er her nogen der har erfaring med dem? Jeg kan ikke i skrivende stund huske hvor jeg købte dem, det kan jeg dog, med lidt søgen, finde ud af. Men uden på selve kondompakken står der: EXS Delay Endurance. På forhånd tak for hjælpen... Knus Helle Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
otto06 795 Skrevet 4. April, 2020 Kære frodig kvinde... Den gensidige respekt indbefatter at man betaler ved kasse 1 for den vare du tilbyder. Så må de mænd sgu da tage en spiller hjemmefra. Det kan da aldrig være dit problem... På den anden side har jeg da af og til forsøgt at presse prisen... Du kunne tilbyde dem at ligge i ske i den overskydende tid... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 4. April, 2020 (edited) Jeg har lige kigget på din annonce 15 min. til 500 kr.. hvis mændene ikke vil bruge den tid og 500 kr burde de finde sig et andet sted. Men det er selvfølgelig dig der beslutter om du vil gå yderligere ned i tid og dermed også i pris. Jeg tilbyder ikke selv sex under 1 time, det mindste jeg har er 20 min. blowjob. Jeg gider ikke stress og jag. Redigeret 4. April, 2020 af Nemtøs . Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Christina ssbbw Skrevet 4. April, 2020 Kære Helle. Vi bruger en masse tid og energi hver gang vi er på. Vi gør os lækre (barberer ben, tager neglelak på, smutter i lingeri (som ikke var gratis) og tager bad før og efter hvert besøg) Vi skal betale husleje, bruge tid på at arrangere en aftale, at de tager bad før og efter og vi skifter lagen mellem hver mand. Vil de ikke betale dig 500 kr for det, så lad dem besøge en anden. Lad være med at gå ned i pris. 500 kr er i forvejen billigt. Hvis nogle prøver at prutte om prisen med mig (hvilket de jo gør når de ikke vil betale dig 500 kr, som er din laveste pris), så forklarer jeg dem at jeg ikke er en vare på et kræmmermarked, og så bliver de afvist. Jeg gider ikke spilde tid på dem. Gør dig selv den tjeneste at gøre det samme. Kram herfra. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Indiske Devina Skrevet 4. April, 2020 Frodig kvinde Vejle/Viborg skrev, for 51 minutter siden: Hej til alle på dette site. Jeg er af og til blevet kontaktet af mænd der gerne vil besøge mig, men som mener at, da de kommer meget hurtigt, ikke vil betale prisen for et kvarter, som er det mindste jeg har, da det helt sikkert kun vil tage dem 5 min. hvilket jo sagtens kan være. Jeg har så prøvet at købe nogle nye kondomer, der skulle kunne forsinke hans udløsning, med op til 30 min. Jeg har læst mig til, at grunden er, at der inden i kondomet, i den del som sidder over pikhovedet, er noget lokalbedøvende creme, som skulle gøre hovedet mindre følsomt, og så altså forsinke udløsningen. Er her nogen der har erfaring med dem? Jeg kan ikke i skrivende stund huske hvor jeg købte dem, det kan jeg dog, med lidt søgen, finde ud af. Men uden på selve kondompakken står der: EXS Delay Endurance. På forhånd tak for hjælpen... Knus Helle Først skal du stå ved det som du vil have du skal ikke lave dine priser og tid om pga nogle mænd. Du skal jo også have det godt med det og hvis du først har gået med til det en gang, vil de blive ved med at presse dig. Det andet er 5 min sex? Det er kort sagt bare ind og ud det lyder ikke specielt rart. Hvis du tilbyder 15 min sex og en kunde bruger under 15 min er det ikke dit problem. I kan evt ligge i ske snakke eller se om han kan igen. Eller bruge længere tid på forspil. Du er glædes pigen de kommer som kunder hos dig så du bestemmer hvordan det skal være hvis de ikke kan li det, må de jo finde en anden butik. Det er ikke for at lyde ond, men mange mænd prøver at forhandle og for mit vedkommende bliver de blokeret hvis de laver det pjat:-) De kondomer du snakker er gode, men de kan også gøre sådan at manden slet ikke kan komme overhoved eller få den ordenlig stiv. Og de virker mere tøre så du skal bruge glidecreme ellers føles det som om du får hudafskrabninger af dem.( sagt fra en der er drivvåd når hun har sex) Du kan også bare rive dem lidt i kuglerne når de er ved at komme eller bruge bedøvende glidecreme, selvom du heller ikke vil få så meget ud af det selv så. Håber det gav mening:-) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Fynbo 114 Skrevet 4. April, 2020 Mon de samme mænd, bestiller en lille fadøl. Og kun vil betale halv pris, fordi de ikke kan drikke det hele... Man kan da ikke forvente at i dejlige piger, skal smide tøjet for mindre end et kvarter.... Bedste hilsner Fynboen 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
otto06 795 Skrevet 4. April, 2020 Kære piger, er SÅ enig. Sidst jeg spurgte en sød GP om prisen var fast, - udgangspunktet var 1500 for en time - svarede hun at det var den ikke.. Jeg var da velkommen til at lægge 2000! Det grinede vi så lidt af.. Jeg har stor respekt for det I giver os liderlige svin... I næsten alle de tilfælde hvor jeg ikke har været tilfreds har det været kemi og forventningsafstemningen der ikke var helt på plads. Jeg har også oplevet at superfransk, som jeg betalte ekstra for var med gummi. Eller at jeg ikke forventede noget særligt og så fik jeg SÅ meget.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lasselarseb 183 Skrevet 4. April, 2020 Frodig kvinde Vejle/Viborg skrev, for 2 timer siden: Hej til alle på dette site. Jeg er af og til blevet kontaktet af mænd der gerne vil besøge mig, men som mener at, da de kommer meget hurtigt, ikke vil betale prisen for et kvarter, som er det mindste jeg har, da det helt sikkert kun vil tage dem 5 min. hvilket jo sagtens kan være. Jeg har så prøvet at købe nogle nye kondomer, der skulle kunne forsinke hans udløsning, med op til 30 min. Jeg har læst mig til, at grunden er, at der inden i kondomet, i den del som sidder over pikhovedet, er noget lokalbedøvende creme, som skulle gøre hovedet mindre følsomt, og så altså forsinke udløsningen. Er her nogen der har erfaring med dem? Jeg kan ikke i skrivende stund huske hvor jeg købte dem, det kan jeg dog, med lidt søgen, finde ud af. Men uden på selve kondompakken står der: EXS Delay Endurance. På forhånd tak for hjælpen... Knus Helle Jeg er en af dem der forhandler om priserne, hvis jeg ikke synes om prisen og jeg ellers er interesseret i damen og hendes service. Dine priser er klare og rimelige så der er ikke noget at komme efter og ikke noget du bør ændre på. Bare min mening Hvis folk siger de kun skal bruge 5 min så ignorer brugeren. Han besøger dig nok ikke og hvis han gør så bliver det nok en dårlige oplevelse. Samme taktik bruger jeg på damer jeg vil besøge. Er det for besværligt så gider jeg ikke 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Christina ssbbw Skrevet 4. April, 2020 Som du kan se får du meget få svar på dit spørgsmål om kondomerne. Det er fordi mændene ikke vil holde længere. De vil bare have et knald for færre penge. Så drop den slags kondomer og hold fast i dine priser. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
otto06 795 Skrevet 4. April, 2020 Christina ssbbw skrev, 1 time siden: Som du kan se får du meget få svar på dit spørgsmål om kondomerne. Det er fordi mændene ikke vil holde længere. De vil bare have et knald for færre penge. Så drop den slags kondomer og hold fast i dine priser. Arh, det tror jeg sgu godt nok er en lidt fordrejet konklusion.... Som jeg læser svarene bakker de vist op om pris og tid. Og tilkendegiver respekt for pigerne... Det er da muligt at ideen om kondomer, der gør pikken mere eller mindre følelsesløs ikke er særlig tillokkende. Måske er den idé faktisk kun en god idé hos GP' erne - eller nogle af dem.. ??? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Christina ssbbw Skrevet 4. April, 2020 otto06 skrev, for 4 timer siden: På den anden side har jeg da af og til forsøgt at presse prisen... otto06 skrev, for 32 minutter siden: Arh, det tror jeg sgu godt nok er en lidt fordrejet konklusion.... Som jeg læser svarene bakker de vist op om pris og tid. Og tilkendegiver respekt for pigerne... Det er da muligt at ideen om kondomer, der gør pikken mere eller mindre følelsesløs ikke er særlig tillokkende. Måske er den idé faktisk kun en god idé hos GP' erne - eller nogle af dem.. ??? Du skriver at du selv har prøvet at presse prisen, så du bakker da ikke op om vores priser. Jeg tror ikke der er mange gp'er der ikke har prøvet at nogle ville have det billigere end der står i annoncen. Og det er de mænd der siger de kun vil betale for 5 minutter, der er ude på et billigt knald. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
otto06 795 Skrevet 4. April, 2020 Christina ssbbw skrev, Lige nu: Du skriver at du selv har prøvet at presse prisen, så du bakker da ikke op om vores priser. Jeg tror ikke der er mange gp'er der ikke har prøvet at nogle ville have det billigere end der står i annoncen. Og det er de mænd der siger de kun vil betale for 5 minutter, der er ude på et billigt knald. Hvis den kommentar skal tages alvorlig må det betyde at GP'erne ikke tager den maksimale pris, de kan få... Mon ikke det er helt legitimt at spørge til om prisen er lidt høj.. Lige som det er helt legitimt at holde fast i prisen. Det er ikke udtryk for manglende respekt (fra min side i hvert fald) f.eks. at spørge til om massage + hj nu også koster 1000 kr... Eller om den time med det meste nu skal koste 2000.. Det er sådan set bare fordi, at når GP lægger sig i den høje ende af markedet, skal man regne med at blive bedømt derefter, - også her på forum. Det ER så faktisk nogle gange helt rimeligt at prisen er høj, men det er i den grad også nogle gange det rene røveri.. Respekten kommer der, hvor jeg gerne betaler prisen for det jeg får... ( jeg tror ikke at den GP, der solgte mig superfransk og bagefter lige gjorde opmærksom på at superfransk er med gummi et stykke ned, er holdt op med at grine endnu - og det er jeg sådan set heller ikke...) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 14131 Skrevet 4. April, 2020 (edited) Frodig kvinde Vejle/Viborg skrev, for 7 timer siden: Jeg er af og til blevet kontaktet af mænd der gerne vil besøge mig, men som mener at, da de kommer meget hurtigt, ikke vil betale prisen for et kvarter, som er det mindste jeg har, da det helt sikkert kun vil tage dem 5 min. hvilket jo sagtens kan være. Efter betalingen f.eks. kr. 300,- for 5 min - stiller du bare et æggeur til 5 min, giver manden kondom på uanset om han er stiv eller ej, smider trusserne - og kun trusserne, lægger dig på sengen, trækker op i kjolen, spreder benene, drejer hovedet til siden og siger: "kom, du har 4 min tilbage" Kommer han så ikke, inden æggeuret ringer, vipper du ham bare af og siger at hvis han vil have mere tid, må han betale for en hel ½ time ekstra - dvs. at han ikke får de 300,- refunderet. Tvivler på han nogensinde vil forsøge samme nummer hos en glædespige igen. Jeg fik først anstændig sex hos glædespigerne, da jeg fandt ud af fra starten at bestille en hel ½ time eller mere, da jeg så mere kunne få lov til selv at tilrettelægge og bestemme, hvordan jeg synes en seance skal forløbe - og jeg har stort set kun en enkelt gang siden, været så dum at bestille en enkeltydelse, hvilket jeg fortrød - da jeg skulle være gået istedetfor - ikke at den var som ovenfor beskrevet, men jeg har oplevet lignende og det har gjort, at jeg i flere år holdt mig fra at besøge en glædespige. Redigeret 4. April, 2020 af Jernsvinet 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Ælling 67 Skrevet 4. April, 2020 Jeg har selv haft problemet med at komme for hurtigt, og det viste sig heldigvis, at der var en meget simpel løsning: E-vitamin. Det er ikke det vitamin vi hører mest om, men jeg skal love for jeg kan mærke en forskel, efter jeg er begyndt at tage det som kosttilskud. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Christina ssbbw Skrevet 4. April, 2020 otto06 skrev, for 2 timer siden: Hvis den kommentar skal tages alvorlig må det betyde at GP'erne ikke tager den maksimale pris, de kan få... Mon ikke det er helt legitimt at spørge til om prisen er lidt høj.. Lige som det er helt legitimt at holde fast i prisen. Det er ikke udtryk for manglende respekt (fra min side i hvert fald) f.eks. at spørge til om massage + hj nu også koster 1000 kr... Eller om den time med det meste nu skal koste 2000.. Det er sådan set bare fordi, at når GP lægger sig i den høje ende af markedet, skal man regne med at blive bedømt derefter, - også her på forum. Det ER så faktisk nogle gange helt rimeligt at prisen er høj, men det er i den grad også nogle gange det rene røveri.. Respekten kommer der, hvor jeg gerne betaler prisen for det jeg får... ( jeg tror ikke at den GP, der solgte mig superfransk og bagefter lige gjorde opmærksom på at superfransk er med gummi et stykke ned, er holdt op med at grine endnu - og det er jeg sådan set heller ikke...) Du mener ikke det er respektløst at kalde det røveri? For det mener jeg. Vil du ikke betale prisen, så find en anden pige. Så simpelt er det. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Christina ssbbw Skrevet 4. April, 2020 Jernsvinet skrev, for 7 minutter siden: Efter betalingen f.eks. kr. 300,- for 5 min - stiller du bare et æggeur til 5 min, giver manden kondom på uanset om han er stiv eller ej, smider trusserne - og kun trusserne, lægger dig på sengen, trækker op i kjolen, spreder benene, drejer hovedet til siden og siger: "kom, du har 4 min tilbage" Kommer han så ikke, inden æggeuret ringer, vipper du ham bare af og siger at hvis han vil have mere tid, må han betale for en hel ½ time ekstra - dvs. at han ikke får de 300,- refunderet. Tvivler på han nogensinde vil forsøge samme nummer hos en glædespige igen. Og så risikerer hun at blive banket og måske voldtaget. Så selvfølgelig skal hun ikke gøre sådan. Hun skal allerede ved første henvendelse forklare manden at mindste prisen er 500 kr, og vil han ikke betale det, så må han finde en gp der gør det billigere! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
People Pleaseren 876 Skrevet 4. April, 2020 Indiske Devina skrev, for 7 timer siden: Du kan også bare rive dem lidt i kuglerne når de er ved at komme Hvad sker der når du gør det? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Indiske Devina Skrevet 4. April, 2020 People Pleaseren skrev, for 17 minutter siden: Hvad sker der når du gør det? Det gør at de kan holde lidt længere. Det får deres opmærksomhed over på noget andet end at komme. Lidt ligesom dem der pludselig råber "døde hundehvalpe eller remser samtlige præsidenters navne op, kun for ikke at komme for hurtigt Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Techmanden 217 Skrevet 4. April, 2020 Indiske Devina skrev, for 7 minutter siden: Det gør at de kan holde lidt længere. Det får deres opmærksomhed over på noget andet end at komme. Lidt ligesom dem der pludselig råber "døde hundehvalpe eller remser samtlige præsidenters navne op, kun for ikke at komme for hurtigt eller svigermor 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Christina ssbbw Skrevet 4. April, 2020 Indiske Devina skrev, for 7 minutter siden: Lidt ligesom dem der pludselig råber "døde hundehvalpe Har du kunder der råber døde hundehvalpe? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Indiske Devina Skrevet 5. April, 2020 (edited) Christina ssbbw skrev, for 9 minutter siden: Har du kunder der råber døde hundehvalpe? Ja første gang sprang jeg nærmest ud af sengen da det blev råbt, jeg panikkede fuldstændig og troede han var psykopat og tændte på sådan noget. Men han forklarede at det var for ikke at komme da han ikke syns døde hundehvalpe var sexy. Det var hvis noget han havde hørt i en film engang. Jeg stod lidt og kiggede på ham og sagde" hvad ville du ha gjort hvis du ikke kunne holde den alligevel og kom? Efter du havde råbt døde hundehvalpe? Så vi blev enige om at rive lidt i kuglene i stedet for og griner af det den dag idag Men efter det har jeg fundet ud af at mænd kan sige de skøreste ting under sex. Der var en der skrig " skipperens skibs gebis" og jeg brød sammen af grin Redigeret 5. April, 2020 af Indiske Devina Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Don T 340 Skrevet 5. April, 2020 Frodig kvinde Vejle/Viborg skrev, for 9 timer siden: Hej til alle på dette site. Jeg er af og til blevet kontaktet af mænd der gerne vil besøge mig, men som mener at, da de kommer meget hurtigt, ikke vil betale prisen for et kvarter, som er det mindste jeg har, da det helt sikkert kun vil tage dem 5 min. hvilket jo sagtens kan være. Jeg har så prøvet at købe nogle nye kondomer, der skulle kunne forsinke hans udløsning, med op til 30 min. Jeg har læst mig til, at grunden er, at der inden i kondomet, i den del som sidder over pikhovedet, er noget lokalbedøvende creme, som skulle gøre hovedet mindre følsomt, og så altså forsinke udløsningen. Er her nogen der har erfaring med dem? Jeg kan ikke i skrivende stund huske hvor jeg købte dem, det kan jeg dog, med lidt søgen, finde ud af. Men uden på selve kondompakken står der: EXS Delay Endurance. På forhånd tak for hjælpen... Knus Helle Alt under en halv time er sjusk 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sweetstone 2891 Skrevet 5. April, 2020 Ælling skrev, for 6 timer siden: Jeg har selv haft problemet med at komme for hurtigt, og det viste sig heldigvis, at der var en meget simpel løsning: E-vitamin. Det er ikke det vitamin vi hører mest om, men jeg skal love for jeg kan mærke en forskel, efter jeg er begyndt at tage det som kosttilskud. lyder spændende, må afprøves. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
otto06 795 Skrevet 5. April, 2020 Christina ssbbw skrev, for 7 timer siden: Du mener ikke det er respektløst at kalde det røveri? For det mener jeg. Vil du ikke betale prisen, så find en anden pige. Så simpelt er det. Ja, det er sgu da også nemt når man godt henne i akten finder ud af at det kun er prisen, der er high end.. Men det skal da prøves. Jeg kan næsten se det med mobilen i den ene hånd, mens trunten forsøger at trække dilleren i laser... Selvf. kommer man da ikke til den samme pige igen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Christina ssbbw Skrevet 5. April, 2020 otto06 skrev, for 30 minutter siden: Ja, det er sgu da også nemt når man godt henne i akten finder ud af at det kun er prisen, der er high end.. Men det skal da prøves. Jeg kan næsten se det med mobilen i den ene hånd, mens trunten forsøger at trække dilleren i laser... Selvf. kommer man da ikke til den samme pige igen. Så læs anmeldelser herinde, så du finder de piger der giver dig en skøn stund. Det er derfor anmeldelserne er der. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg