Hop til indhold

Endefuld/Skammekrog

Featured Replies

Skrevet

I disse coronatider er det ikke sikkert at få en endefuld. men hvad nu hvis jeg bare bliver skældt ud og sendt i skammekrog med bare ende i en 15-30 minutter, inden jeg få at vide at hun ikke har tid til at give mig mine velfortjente klø lige nu, så dem må jeg have til gode til en anden gang. Vi vil naturligvis holde afstand, Ville det være ok?

Skrevet

Dit ønske kan nemt klares via telefon eller videochat. Ved videochat kan lady/domina holde øje med du adlyder.  

Skrevet
  • Author
next skrev, for 18 minutter siden:

Dit ønske kan nemt klares via telefon eller videochat. Ved videochat kan lady/domina holde øje med du adlyder.  

Det er jeg godt klar over, men det er bare ikke lige mig

Skrevet

Virus er ikke kun på personen. Det er på alle overflader, hvis vedkommende har hostet eller nyst. Det er bla derfor vi ikke skal besøge hinanden lige nu, men skal blive hjemme. Så find en domina der gerne tager mod dit besøg, når vores statsminister lukker op for de intime møder igen. Og lad hende fortælle dig, hvordan hun vil straffe dig og misbruge din krop. Så kan du nyde det psykisk, indtil det bliver muligt fysisk. Dermed bliver det forhåbentlig en endnu stærkere oplevelse du får, fordi du fantaserer om hvor slemt det bliver. 

Tak for du spørger om råd, og ikke bare gør det. Og rigtig god fornøjelse til den tid. Jeg håber det bliver så god en afstraffelse, at du kan mærke det helt oppe i hjernen. ;)

Skrevet
postbudet skrev, for 3 minutter siden:

Det er jeg godt klar over, men det er bare ikke lige mig

Du må gøre op med dig selv om hvad du ønsker mest "sex eller død"

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.